Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bryan Cranston, Leonardo DiCaprio, christian bale, Heath Ledger, Kevin Spacey, Edward Norton, Will Smith, Steve Buscemi vast nog een aantal![]()

Zijn rol als the Joker is zo fenomenaal goed, ik geloof dat er maar zeer weinig acteurs zijn die hem dit na doen
Denzel Washington, Leonardo di Caprio, Bryan Cranston, Johnny Depp
Eigenlijk elke acteur die elke rol geloofwaardig kan spelen.
Was Christian Bale indd vergeten, dat is misschien nog wel mijn favoriet, wat een eindbaas. Vind Hugh Jackman trouwens ook heel goed.

Acteurs uit series zijn altijd zwaar onderrated, wordt nog maar eens bewezen hier.
Heath Ledger is dood.Zijn rol als the Joker is zo fenomenaal goed, ik geloof dat er maar zeer weinig acteurs zijn die hem dit na doen
Gisteren Wolf of Wallstreet gezien. Di Caprio is op dit moment wel numero uno. Aanrader trouwens.
Zijn rol als the Joker is zo fenomenaal goed, ik geloof dat er maar zeer weinig acteurs zijn die hem dit na doen
Die man heeft al niet meer geacteerd sinds Cape Fear.

Acteurs uit series zijn altijd zwaar onderrated, wordt nog maar eens bewezen hier.
+1
Maar de meeste verdwijnen terug naar de onderste regionen wanneer hun serie erop zit. Dat zie je nu ook met de acteurs van The Sopranos.
Bryan Cranston zal het beter vergaan. Hij was al een gevestigde waarde in televisieland voor Breaking Bad.