MuscleMeat

Wie zweet zich nog meer heel de dag de pl**ris?

Big-J

Eindbaas
Elite Member
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
Wie zweet zich nog meer heel de dag de pl**ris?

Echt k*tweer is dit, als ik maar 1 minuut naar buiten ga staat het zweet al weer op m'n hoofd. Hebben jullie er ook zo'n last van en wat doen jullie er tegen?

Ikzelf:
- Drink veel water
- Kleed me luchtig
- Maak me niet te druk

Heb de airco al een poosje aanstaan :D

Yep, bij temp. boven 0 ga ik sowieso zweten, maar dit is behoorlijk irritant idd, steeds vallen er druppels tussen m'n toetsenbord.:)

Heb gehoord dat drop eten het zweten vermindert. Ik weet niet of het werkt.

veel water drinken, probeer kalm te blijven :)
airco is ook wel lekker natuurlijk

wtf, hang jij met je kop boven je toetsenbord?
Yep is een laptop, en door mijn hoofd goed te positioneren kan ik ondanks de zon het beeldscherm dan enigzins lezen.
Ik heb weinig keus eigenlijk, m'n vijver is lekker koel voor m'n edele voetjes maar heb er helaas geen schaduw.

binnen (op mijn werk) is het beter dan buiten, ben bijna niet buiten geweest.
net even olie wezen peilen van mijn auto, zweet brak in alle kanten van mijn lichaam uit:(

/Steekt hand omhoog.

gelukkig airco op de sportschool:)

Ik word er ook gek van. Gisteren even de stad ingelopen, was de straat nog niet uit of ik had al last van een zweetsnor en een nat voorhoofd.

Ik heb trouwens al wel een oplossing gevonden:
Heel de dag niks doen, en stil achter mn computer zitten...

verder weet ik het ook niet :(

Ik word er ook gek van. Gisteren even de stad ingelopen, was de straat nog niet uit of ik had al last van een zweetsnor en een nat voorhoofd.

Ik heb trouwens al wel een oplossing gevonden:
Heel de dag niks doen, en stil achter mn computer zitten...

verder weet ik het ook niet :(

doe ik ook en wordt er nog voor betaald ook:)

Hier ook. Ik zweet me sowieso altijd al kapot, en met dit weer helemaal.

Ik zweet me kapot ...

Alleen als ik in beweging kom begin ik te zweten als een bever

Het is hier al wekenlang 35 graden. Geen airco dus gewoon koude douches nemen ;) En op het midden van de dag maar binnenblijven.

Ik ben juist gaan autorijden (ik ben het nog aan het leren). En door de concentratie was ik helemaal nat van het zweet, geen airconditioning in de auto en heb heel de tijd in de volle zon moeten rijden. Ik viel net niet flauw denk ik. Nu voor de pc met een ventilator naast me... en trainen doe ik in dit weer pas om 10 uur savonds

Ik ben juist gaan autorijden (ik ben het nog aan het leren). En door de concentratie was ik helemaal nat van het zweet, geen airconditioning in de auto en heb heel de tijd in de volle zon moeten rijden. Ik viel net niet flauw denk ik. Nu voor de pc met een ventilator naast me... en trainen doe ik in dit weer pas om 10 uur savonds

hoezow heb je geen airco, waar les je in?

Terug
Naar boven