Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Alleen vlak voor mijn rij-examen neem ik nog enkele lessen bij een rij-instructeur.In de auto van mijn vriend (peugeot 206). Bij ons in belgie heb je nog een andere mogelijkheid. je mag leren rijden van iemand die al 7 jaar rij-ervaring heeft. Dus de vader van mijn vriend leert me rijden... is veel goedkoper en gaat tot hier toe even goed. Alleen vlak voor mijn rij-examen neem ik nog enkele lessen bij een rij-instructeur.

Ideaal, scheelt je een paar hondert euro, daar kan je mooi een airco van laten inbouwen![]()
goed gezien... maar ik denk dat ik me toch een auto aanschaf waar dat standaard in steekt.In de auto van mijn vriend (peugeot 206). Bij ons in belgie heb je nog een andere mogelijkheid. je mag leren rijden van iemand die al 7 jaar rij-ervaring heeft. Dus de vader van mijn vriend leert me rijden... is veel goedkoper en gaat tot hier toe even goed. Alleen vlak voor mijn rij-examen neem ik nog enkele lessen bij een rij-instructeur.
bij ons in Belgie??
! I live in belgium 
Ja ok maar dat is nog geen goede reden waarom je laatst een hotpants aan had.
zweet mijn eigen kapot.word zelfs voor gek verklaard als ik zeg dat ik vanavond ga trainen.
.. maar uiteindelijk ishet s'avonds al wel iets frisser trg...geen airco in de sportschoolwel hebben ze er tijd geleden un grote lcd tv bijgekocht inplaats van een vatsoenlijk squat rek of meer gewichten of een airco
Irritant is dit ja. Potverdomme wat een klam klimaat.
voor onder de oksels gebruik ik nu Odorex Dry... helpt super, oksels blijven mooi droog.