MuscleMeat

Wie zweet zich nog meer heel de dag de pl**ris?

dit is de natste periode uit me leven.

hoezow heb je geen airco, waar les je in?

In de auto van mijn vriend (peugeot 206). Bij ons in belgie heb je nog een andere mogelijkheid. je mag leren rijden van iemand die al 7 jaar rij-ervaring heeft. Dus de vader van mijn vriend leert me rijden... is veel goedkoper en gaat tot hier toe even goed :). Alleen vlak voor mijn rij-examen neem ik nog enkele lessen bij een rij-instructeur.

• Topic Starter Topic Starter
In de auto van mijn vriend (peugeot 206). Bij ons in belgie heb je nog een andere mogelijkheid. je mag leren rijden van iemand die al 7 jaar rij-ervaring heeft. Dus de vader van mijn vriend leert me rijden... is veel goedkoper en gaat tot hier toe even goed :). Alleen vlak voor mijn rij-examen neem ik nog enkele lessen bij een rij-instructeur.

Ideaal, scheelt je een paar hondert euro, daar kan je mooi een airco van laten inbouwen:D

Ik en dan draag ik heel lichte kleren. :(

Irritant is dit ja. Potverdomme wat een klam klimaat.

voor onder de oksels gebruik ik nu Odorex Dry... helpt super, oksels blijven mooi droog.

zweet mijn eigen kapot.word zelfs voor gek verklaard als ik zeg dat ik vanavond ga trainen.

geen airco in de sportschool :( wel hebben ze er tijd geleden un grote lcd tv bijgekocht inplaats van een vatsoenlijk squat rek of meer gewichten of een airco

Ik zweet sowieso wel snel dus dit is niet relax. Net tijdens het trainen echt extreem gezweet natuurlijk op gewoon alle plekken.

geen airco in de sportschool :( wel hebben ze er tijd geleden un grote lcd tv bijgekocht inplaats van een vatsoenlijk squat rek of meer gewichten of een airco

dat is wel minder! Bij ons heb je alle 3.. maar ik vind het zelfs te warm om me naar de fitness te begeven

Ik zweet enorm, is niet leuk meer.. belemert me ook met bepaalde dingen.
Kan niet een paar meter buiten lopen zonder klottsende oksel en een natte rug. Bij ALLES zweet ik , en veel... GODVEEEER

Irritant is dit ja. Potverdomme wat een klam klimaat.

voor onder de oksels gebruik ik nu Odorex Dry... helpt super, oksels blijven mooi droog.

Bij mij niet, zweet het dubbel en dwars eraf en erdoorheen.

echt he,tis veel te warm ,nuff said ,durf me bijna niet te bewegen

Terug
Naar boven