AndroidHealthClinic

Wie zweet zich nog meer heel de dag de pl**ris?

normaal zweet ik niet zoveel.maar sinds ik met crack ben begonnen, dan begin ik te zweten bij alles wat ik doe.ben nu 2 weken zonder crack aan het trainen.en zweet me nog steeds rot.of het aan crack of het weer ligt dat weet ik niet.

beter sterf je of stop je met dat trieste spul

normaal zweet ik niet zoveel.maar sinds ik met crack ben begonnen, dan begin ik te zweten bij alles wat ik doe.ben nu 2 weken zonder crack aan het trainen.en zweet me nog steeds rot.of het aan crack of het weer ligt dat weet ik niet.

ik heb dat ook, moet ook trillen als ik ff geen crack heb, zoiets: :fuu: ik zit er al een paar jaar aan.

• Topic Starter Topic Starter
Kom net terug van training, helemaal doorweekt, m'n t-shirt is drijfnat:P

ja, ik zweet me ook de hele dag de pl**ris.

ik werk over het algemeen op zolders waar het gemiddeld tussen de 30-40 graden is.... af en toe heb ik nog niks gedaan en dan loopt het zweet al met bakken van men gezicht en is men shirt helemaal doorweekt (zo wel voor als achter)

het feit dat we lange broeken (die swinters ook warm genoeg zijn... you do the math) aan hebben helpt ook niet echt mee.

en de mensen die zo vriendelijk zijn om de droger en/of wasmachine aan te hebben als ik daar aan kom hang ik het liefst op in de hoogste boom

gotta love de zomer i.c.m. werken...

vorige baan was geen haar beter, in een bouwmarkt zonder airco en een plat dak. en ook lange broek + dikke stof kleding

ik ga echt kapot ik moet om de 3 uur van t shirt verwisselen door de zweetplekken.

net getrained, airco helpt geen ****. zweet me de tiereliere!!

gym is ook verschrikkelijk als je gaat benchpresse lijkt het alsof je in een olympisch zwembad ligt.

Jep. Nat.

Zoveel mogelijk zonder shirt lopen en in korte trainingsbroekjes of shorts.

Alsnog zweet ik me de kk in eigelijk.... :roflol:

Zoveel mogelijk zonder shirt lopen en in korte trainingsbroekjes of shorts.

Alsnog zweet ik me de kk in eigelijk.... :roflol:

tis echt een ramp niks helpt, vanacht gewoon met koelelementen in me bed geslapen en de ventilator op me kop:D.

het lijkt trouwens wel dat mensen die veel sporten eerder zweten :o

zweet sowieso al snel maar tot nu toe bevalt deze zomer beter dan vorig jaar, misschien omdat ik nu 13kg minder speklaag dan toen heb haha..

ik vraag me dat wel eens af trouwens, voor de mensen met 12% of minder, zweet je net zo hard als misschien vroeger toen je nog een goeie laag vet had (als je dat had)? volgens mij zitten hier wel een paar 'vroegere fat boys', with all due respect :) Of slaat dit echt nergens op en droom ik onterecht van de koele sixpack zomers die me nog te wachten staan :rolleyes:

(snap wel dat het waarschijnlijk minimaal is, maar toch als ik nu mensen zie die écht veel vet hebben dan kan het niet anders dan dat ze het ALTIJD warm hebben, zo lijkt het)

beter sterf je of stop je met dat trieste spul

Anders reageer je even normaal. Het gaat om een supplement.

Crack is een voedingssupplement lompe ezel.

En ja..ik heb er ook last van. Vooral tijdens het trainen zweet ik me helemaal kapot (geen airco in gym).

:roflol: :hahaha:

OT: Nee mijn vet% zit beneden de 10%

oooh weet ik veel, sorry boys

tis echt een ramp niks helpt, vanacht gewoon met koelelementen in me bed geslapen en de ventilator op me kop:D.

het lijkt trouwens wel dat mensen die veel sporten eerder zweten :o

Laatst gelezen ergons, dat je er inderdaad meer van gaat zweten.

Nou ik zwem er zowat in ik plak aan iedereen vast. Geen airco in de gym. Op plekken waar je je scheert of harst gaat het nog harder zweten -_- ik word er gek van

Voel me gewoon vies... :(

maar het grote voordeel: Minder mensen in de gym :D

Terug
Naar boven