jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
normaal zweet ik niet zoveel.maar sinds ik met crack ben begonnen, dan begin ik te zweten bij alles wat ik doe.ben nu 2 weken zonder crack aan het trainen.en zweet me nog steeds rot.of het aan crack of het weer ligt dat weet ik niet.
ik zit er al een paar jaar aan.ik heb dat ook, moet ook trillen als ik ff geen crack heb, zoiets:ik zit er al een paar jaar aan.

Zoveel mogelijk zonder shirt lopen en in korte trainingsbroekjes of shorts.
Alsnog zweet ik me de kk in eigelijk....![]()
.
Of slaat dit echt nergens op en droom ik onterecht van de koele sixpack zomers die me nog te wachten staan 
normaal zweet ik niet zoveel.maar sinds ik met crack ben begonnen, dan begin ik te zweten bij alles wat ik doe.ben nu 2 weken zonder crack aan het trainen.en zweet me nog steeds rot.of het aan crack of het weer ligt dat weet ik niet.
Anders reageer je even normaal. Het gaat om een supplement.
Crack is een voedingssupplement lompe ezel.
En ja..ik heb er ook last van. Vooral tijdens het trainen zweet ik me helemaal kapot (geen airco in gym).

tis echt een ramp niks helpt, vanacht gewoon met koelelementen in me bed geslapen en de ventilator op me kop.
het lijkt trouwens wel dat mensen die veel sporten eerder zweten![]()