XXL Nutrition

wij zijn doeners en doeners doen

gewoondoen

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
hey,

ik fitness nu al 4 maanden. eerste 2,5-3 maanden heb ik een split schema gedaan. heel weinig gains, dus overgegaan op een ub/lb schema, die van p.h.u.l om precies te zijn. best vermoeiend maar toch veel beter als een split schema. mijn vraag is kunnen jullie checken of ik alles wel goed/genoeg doen.

ub1:
3x5 bench press
3x6-10 incline db press
3x6-10 lat pull down
3x6-10 liggend op een incline bankje op me buik dumbell rows
3x6-10 military db press
3x6-10 ez-bar upright row < deze zelf derbij gedaan, pakt ook gelijk traps
3x6-10 2 handen op 1 db triceps, weet de naam niet precies soort van skullcrusher
3x6-10 barbell curl
2x20 onder arm oefening, stang van boven pakken en dan gewoon een curl op zo een machine

lb1:
squat 3x5
dl 3x5
leg press 3x10
leg extension 3x10
seated calf raises 2x15
standing calf raises 2x15

ub2:
3x8-12 incline bench press
3x8-12 machine fly's
3x8-12 seated cable rows
3x8-12 liggend op een incline bankje op me buik dumbell rows
3x8-12 laterall db raise
3x8-12 ez-bar upright row
3x8-12 incline hammer curl
2x8-12 barbell curl
3x rope pull down

lb2:
3x8-12 squat
3x8-12 lunges met dumbell
3x10-15 leg extensions
3x10-15 lying leg curls
3x8-12 seated calf raise
2x8-12 calf raise

naar mij gevoel te weinig borst oefeningen, wat vinden jullie doeners ervan

Ik vindt persoonlijk de lowrep oefeningen niet echt chill. Ik zit meestal met bijvoorbeeld bp op 8-15 reps. Voor de rest ziet het er wel goed uit man! Gewoon uitproberen wat jij het fijnst vind met reprange

Ik vind dit heel veel oefeningen per dag. Hoe lang ben je met een training bezig? Heb je bij de laatste oefeningen nog wel wat energie over?
Succes ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dit heel veel oefeningen per dag. Hoe lang ben je met een training bezig? Heb je bij de laatste oefeningen nog wel wat energie over?
Succes ermee.

best lang, 60-90 minuten denk ik ongeveer. Ik vind het niet erg om langer door te gaan en uitgeput te raken. Bij de laatste oefeningen heb ik genoeg energie over om die oefeningen nog te doen, ik word niet zeg maar lui en dat ik dan oefeningen oversla. Ik vind het zelf eigelijk weinig oefeningen per spiergroep maar omdat ik 2x per week de zelfde spiergroep train is het niet erg denk ik. Mijn vraag is dus is dit een efficient schema is het te weinig/te veel oefeningen per spiergroep?

Terug
Naar boven