XXL Nutrition

Wil aan eerste kuur beginnen

tonymendez

Novice
Waardering
0
Hallo mannen,

Ik wil graag aan een kuur beginnen.\
Train al heel wat jaartjes maar lukt maar niet om het lichaam te krijgen wat ik wil hebben..
Ik heb de mogelijkheid om spullen te bestellen alleen weet ik niet wat goed zo zou zijn voor mij..

Dacht zelf aan TEst met DECA..

maar omdat ik nu best wel wat vocht in me borst heb schijn het beter te zijn om wat anders te gebruiken maar wat>???

heeft een van jullie een idee?
zag ergens staan dat het goed is om je gegevens erbij te zetten hierbij:

29 jaar
1.79
89 kg
22 BF

AUB niet zeggen dat ik moet cardio en fitnessen want train 3x per week en me voedingsschema hanteer ik nu ook al bijna een jaar..

IK wil graag veranderingen zien..

THANKS mannen...

plaats eerst eens je voedingschema

zou gewoon test 500 mg doen en kijken hoe je reageert.

aangezien ik niet mag zeggen dat je moet gaan cardio-en zal ik het ook niet doen.
ik lees ook dat je nu bijna een jaar een voedingsschema hanteert?
lijkt me een beetje kort nog, optimaliseer je voeding en je zult nog groeien!
ik zou nog niet gaan kuren omdat je nog niet op een dood punt staat denk ik.

om maar gewoon te antwoorden: begin met test e 500mg per week
zo weet je hoe je er op reageerd, is het niet voldoende kun je er een volgende keer deca bij zetten, reageer je genoeg op test only, waarom meer nemen dan..... zo veel mogelijk uit zo min mogelijk

Zou je niet eerst eens wat lager in je vet gaan zitten ???

Na een kuur ben je vaak iets vetter dan voor je kuur, als je dan al behoorlijk vet bent, dan blijft er van je spieren niet zoveel over als je naar de 8-12% wil zakken om ze ook zichtbaar te maken. Ik ken genoeg voorbeelden van gasten die te vet met een kuur zijn begonnen, die zijn nu nog vet en zien er niet uit. Weet waar je aan begint.

doe 500mg test voor 10 weken en dan vanaf week 8tm12 30/40mg winny per dag derbij kom je ook nog wat droger uit de kuur!

Test only vind ik sowieso beter, ook omdat je anders misschien door de deca van die gekke prolactine tepels krijgt. Als je echt zo graag wilt stacken pak dan inderdaad een winstrolletje erbij dat is lekker om mee te eindigen. Overigens zou ik met een veel lager vet% gaan kuren want zo zijn je gains ook schoner. Hoe meer vet je heb hoe meer oestrogeen dus hoe meer vocht en weer vet je zult krijgen van eten.

Na een kuur ben je vaak iets vetter dan voor je kuur, als je dan al behoorlijk vet bent, dan blijft er van je spieren niet zoveel over als je naar de 8-12% wil zakken om ze ook zichtbaar te maken. Ik ken genoeg voorbeelden van gasten die te vet met een kuur zijn begonnen, die zijn nu nog vet en zien er niet uit. Weet waar je aan begint.

:rolleyes: dat noemt men nu de nagel op de kop slaan

Eens.

:rolleyes: dat noemt men nu de nagel op de kop slaan

Het is maar net wat je doel is.

Ik bedoel ook maar met een bf van 22% een kuur ingaan vind ik zoiezo veel te veel dan moet je toch eerst toch eens je voeding gaan herzien denk ik toch;)

Het is maar net wat je doel is.

Das waar, maar als de TS schrijft dat hij niet tevreden is over zijn figuur, dan heb ik zo'n vermoeden dat dit niet is omdat hij niet vet genoeg is. Als je alleen maar dik (groot zoals de Amerikanen dat zeggen) wil worden, is dat veel makkelijker en goedkoper te verwezelijken.

Das waar, maar als de TS schrijft dat hij niet tevreden is over zijn figuur, dan heb ik zo'n vermoeden dat dit niet is omdat hij niet vet genoeg is. Als je alleen maar dik (groot zoals de Amerikanen dat zeggen) wil worden, is dat veel makkelijker en goedkoper te verwezelijken.

Voordat we allemaal gaan speculeren over wat de TS wil, kan die beter eerst zelf aangeven wat die wil behalve meer spieren.

• Topic Starter Topic Starter
Voordat we allemaal gaan speculeren over wat de TS wil, kan die beter eerst zelf aangeven wat die wil behalve meer spieren.

Ik wil juist BF verlagen en meer spieren..

lijkt me logisch toch
Ben nu elke week aan het cardio.. en heb het al verlaagd die 22 klopt niet... was tik fout is 12...

thanks boys

Met 12% zit je goed. Verlagen is niet nodig in dat geval.
En de test deca cycle gaat niet helpen om die te verlagen.

volgens mij weet ts niet van medicijnen gebruik af.....waarom uberhaupt test en deca? en in wat voor een doseringen ed?

Ik wil juist BF verlagen en meer spieren..

lijkt me logisch toch
Ben nu elke week aan het cardio.. en heb het al verlaagd die 22 klopt niet... was tik fout is 12...

thanks boys

Ja logisch het word weer zomer:o

1-10 Test E 500mg
8-12 Winny 50mg ED
13-16 Nolvadex 20m ED

Lijkt mij ook omdat ts nu de kans heeft om wat spulletjes aan te kopen dat het hals over kop moet gaan. :finger:

Terug
Naar boven