Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zou als eerst vaker dan 3 keer ind e week gaan trainen voordat je gaat kuren.
pak gewoon 10 weken test-e op 500mg en eindig met winny tabs, zal je denk ik wel goed bevallen.
zou als eerst vaker dan 3 keer ind e week gaan trainen voordat je gaat kuren.
pak gewoon 10 weken test-e op 500mg en eindig met winny tabs, zal je denk ik wel goed bevallen.
Je hebt er de ballen verstand niet van als je al 3 uur per training bezig bent!
Of was dat ook een tikfout??
Je zal waarschijnlijk ook niet weten hoe je moet eten en ik zou eerst zorgen dat ik dat allemaal op een rijtje heb.
Als je toch echt wil kuren en geen vet/vocht wil maken kan je ook nog een winny only doen desnoods.
Zes weken op 40 of 50mg...
Dat bedoeld ie ook!!
2 a 3 uur pertraining is VEEEEEL te lang , je bent dan zo erg je spieren aan het belasten dat ze overtraint raken , en dus niet / nietgoed meer zullen herstellen ( zoek optie "overtraining" )
BTW , Na 1 jaar trainen moet je nog makkelijk kunnen gainen op natuurlijke wijze !
Begin eerst een met een ander trainings schema bvb een full-body of Split schema
Hanteer dan gewoon de basis BB dingen als ; +/- 3 oefening per spiergroep ---> 3 stes ----> 6-8 reps per set
etc etc .
Maar om toch ff antwoord te geven op je vraag ;
wk1 t/m wk10 500mg Test
2 weken na je laatste inject de nakuur starten met nolvadex
wk12 t/m 16 Nolvadex ( 40mg , 40mg , 20mg , 20mg )