MuscleMeat

wil afvallen en conditie kweken,

nvd03

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Dag iedereen, ik ben hier net nieuw, mijn reden voor mijn registratie is omdat ik me niet goed in mijn vel voel door overgewicht enz, en denk dat jullie me hierbij zouden kunnen helpen, mijn lengte is 1m88 en ik weeg 98 KG ik doe geen powertraining al zeggen de mensen wel dat ik hier aanleg zou voor hebben. en heb wel wat kracht in mij zitten maar heb ook wel wat vet :-C ik zou zo graag afvallen omdat ik weet dat ik een mooi figuur zou kunnen hebben. ben ook redelijk breedgeschouderd. kunnen jullie mij wa tips geven voor spieren te kweken en conditie te krijgen want ik weet helemaal niet goed hoe hieraan te beginnen. momenteel zit ik dan ook alle dagen mijn vrije tijd te verprutsen met tv kijken op ps3 :-C

abbo nemen op de sportschool en minimaal 3 keer per week gaan en hard/ zwaar trainen!

abbo nemen op de sportschool en minimaal 3 keer per week gaan en hard/ zwaar trainen!

3 maanden fullbody schema volgen
of starting strength/rippetoe

voedingsschema maken

staat allemaal in de stickies op dit forum!
zet je tv en ps3 uit en ga eens een avondje inlezen hier

go!

Probeer lekker 4 dagen per week te gaan sporten
een uur krachttraining en daarna nog 15 a 20 minuten cardio
als jij je eten aan past en je goed gaat trainen en je er in verdiept

zal je zeker goede resultaten boeken

Progressie valt of staat met voeding
Daarna komt je training schema
Wat ook zeer belangrijk is, is voldoende rust.

Wat eet je nu? Hoe train je nu? Krijg je voldoende rust / slaap?

• Topic Starter Topic Starter
ik train niet en eet dagelijks wat de pot schaft, gewone kost. maar ook wel tussendoor :-C Ik wil wel beginnen trainen, t'is niet de bedoeling dat ik echt gespierd wordt hoor, maar gewoon afval en lichtjes wat spieren heb, ik heb een foto gevonden op google hoe mijn lichaam er ongeveer uitziet qua buik en vet. en ook een foto van wat mijn doel is

zie bijlage voor foto's mijn doel is de rechtse kant van die 1ne foto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pap.jpg

mike.jpg

nou, het doel is helder.

nu eraan beginnen!

Trainen: zwaar en hard
eten: schema!
slapen... als een baby!

Je zult echt niet plotseling gespierd worden hoor, maak je daar maar geen zorgen om.
Dinky_Toy gaf je de oplossing al;)
Jij bent aan zet om het uit te voeren.

Terug
Naar boven