XXL Nutrition

Wil anabolen gebruiken

utopia44

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal ik ben helemaal nieuw op dit gebied
dus vandaar mijn vraag :cool:

ik train nou al een hele tijd
gemiddeld zo'n 4 x per week

ik weeg 81 kilo

nou wil ik graag eens een x anabolen proberen
maar ik ben hier niet bekend mee

dus wat raden julie mij aan , waar je snel een mooi resultaat mee krijgt

moet ik spuiten of slikken?
hoeveel ben ik ongeveer kwijt voor een kuur

en als ik ga spuiten, hoorde ik dat je dat in je bil doet
kan dat niet misgaan?
ik zal het dan waarschijnlijk door mijn vriendin laten doen is er ergens een voorbeeld hoe dat moet?

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een kuur voor een beginner maar wil natuurlijk wel snel resultaat :cool:

groetjes

Ooit als eens een voedingsschema gebruikt?

anders ga je ff rondlezen.

Gebruik eerst maar eens de search functie op dit forum!! Dan wordt je een heel stuk wijzer over anabolen.

Ga je er goed in verdiepen voordat je aan een kuur begint. Succes.

Pfff en 81 kg en dan moet de spuit erin . Als je 110 weegt en je geraakt niet meer verder , ga dan eens denken aan anabolics .

Pfff en 81 kg en dan moet de spuit erin . Als je 110 weegt en je geraakt niet meer verder , ga dan eens denken aan anabolics .

Wat een onzin weer. Er zijn er veel die dat naturel niet eens halen man. Als hij bv 170cm is met -10% is hij er wat mij betreft wel aan toe, mits hij zn voeding wel op orde heeft. Is moeilijk te zeggen zonder meer info, dus beter geef je die eerst.

Wat een onzin weer. Er zijn er veel die dat naturel niet eens halen man. Als hij bv 170cm is met -10% is hij er wat mij betreft wel aan toe, mits hij zn voeding wel op orde heeft. Is moeilijk te zeggen zonder meer info, dus beter geef je die eerst.

Oke dat van die 110 kg is wat overdreven , maar 81 kg is nu niet echt een prestatie of hij moest een dwerg of kabouter zijn .

Ik ben ook lang niet uitgegroeid, qua massa, maar ik ga na de zomer ook lekker aan de TEst e voor 10 weken.

oef tis gene belg

the summer is magic..

Do your homework maat..daarna zelf met een voorstel komen! dat is de enige verantwoordelijke manier om er mee om te gaan..zelfbewust zijn van de medicijnen die je jezelf gaat toedienen.

pfffff zo moe van dit soort gasten..........2 posts en ze zijn weer weg (naar het strand)

BREEEZAAAHS

• Topic Starter Topic Starter
ik train nu al een paar jaar was ff gestopt met een periode van ziekte was gelijk 7 kilo afgevallen

ben van 88 naar 81 gegaan ben het laatste half jaar weeer volop aan het trainen
gebruik Whey Protein en No excuses creatine (al 4 potten op)

negative reacties help je me niet mee, zoals ik al zij ben ik nieuw hier

Let op ik wil geen bodybuilder worden wil gewoon iets breder worden
door middel van 1 kuur en daarna door blijfen trainen

Gast , waarom het risico lopen van alle bijwerkingen van anabolen als je toch geen huge beest wil worden en dus je doelen perfect naturel haalbaar zijn ? Ga toch gewoon eens lekker hard trainen en eten als een man . Wat eet je per dag ?

ik train nu al een paar jaar was ff gestopt met een periode van ziekte was gelijk 7 kilo afgevallen

ben van 88 naar 81 gegaan ben het laatste half jaar weeer volop aan het trainen
gebruik Whey Protein en No excuses creatine (al 4 potten op)

negative reacties help je me niet mee, zoals ik al zij ben ik nieuw hier

Let op ik wil geen bodybuilder worden wil gewoon iets breder worden
door middel van 1 kuur en daarna door blijfen trainen

probeer eerst die 7 kilo terug te winnen,

en ga je dan wat in lezen over de spullen. bijvoorbeeld test.

Ga eerst maar wat lezen, dan weet je wat bij jou past, doseringen, bijwerkingen etc.
En prikken: niet in een adder in spuiten en niet in een zenuw prikken. Staat hier ook wel ergens in de faq uitgelegd hoe en wat.

Zelfs bij 1m80 kan 80kg al serieus zijn. Wel niet natural, dan zie je er altijd minder uit.
Ik heb vorig jaar eens een amateur gezien die ging meedoen aan het wk een paar weken later en die woog ook maar 80kg, was wel maar een dikke 1m60. Die kerel was huge. Als je 110kg natural weegt ben je eigenlijk gewoon vet en hou je veel vocht vast of je bent 2m.

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet mijn eigenlijk helemaal vol elke dag

hebben julie dan mischien hints wat ik zoal zou moeten eten?
want de een zegt veel vet de ander juist niet,

een gozer die bij mij traint zij dat ik wel breder wordt van het trainen (hij gebruikt ook anabolen)

maar mijn probleem is dat ik een smalle kop heb, en die verhouding is niet zo mooi
hij zij dus dat ik met het gebruik van anabolen ook een dikkere kop krijg

Ik eet mijn eigenlijk helemaal vol elke dag

hebben julie dan mischien hints wat ik zoal zou moeten eten?
want de een zegt veel vet de ander juist niet,

een gozer die bij mij traint zij dat ik wel breder wordt van het trainen (hij gebruikt ook anabolen)

maar mijn probleem is dat ik een smalle kop heb, en die verhouding is niet zo mooi
hij zij dus dat ik met het gebruik van anabolen ook een dikkere kop krijg

:D Daar bestaan wel goede combinaties voor ja. Je hoofd wordt wel niet breder alleen ronder.

Je moet zien dat je in de juiste verhouding koolhydraten / vetten en eiwitten binnen krijgt .

De meesten beginnen de dag als volgt :
-Bij het opstaan een wheyshake .
-Een uurtje later een groot bord havermout of brinta met melk .
-Drie uur later pasta/rijst/andere tarweproducten/bruin brood met vlees/vis
-Voor de training weer een wheyshake
-Erna wat dextrose en wederom goed veel vlees / vis /eieren met pasta/rijst...

-Je moet je lichaam de hele dag voorzien van eiwitten . Eet dus regelmatig en eet de juiste dingen . Eiwitten kan je vinden in o.a. melk , kwark , kip , rundsvlees , tonijn , zalm , forel , etc etc etc ...

-Voor je gaat slapen zorg je ervoor dat je een bakje kwark oid naar binnen werkt zodat je lichaam ook 's nachts eiwitten heeft .

Terug
Naar boven