MuscleMeat

wil jij je spieren showen?

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Zoals de topic naam het zegt:wil jij je spieren showen
dmv: strakk klere , mouwe , en wat zeggen je ouders . vriende ervan?

Discus!

ik niet, sommige mensen in mn gym wel, dan gaan ze express aanspannen voor spiegel, en dan moet ik toch wel een beetje laggen xD vorige x zo erg dat ik niet meer omhoog kwam bij het squatten :D

ik niet, sommige mensen in mn gym wel, dan gaan ze express aanspannen voor spiegel, en dan moet ik toch wel een beetje laggen xD vorige x zo erg dat ik niet meer omhoog kwam bij het squatten :D

Deze vraag is eigenlijk bedoeld voor mensen die iets hebben om evt te showen;)

Nee niet echt, maar je hebt nu wel opeens mensen die denken dat ik met opzet "strakke" shirtjes draag (die toch even strak zitten als eerst.)

Nope. Ik hoef niet zo nodig op te vallen. In de sportschool loop ik in zo wijd mogelijke kleding en in het dagelijks leven gewoon een nette kleding zonder erop te letten of ik er groot in lijk.

Doe ik niet aan. Alleen als ik net mijn penis getraind heb.

als ik wil kan ik wel gewoon mn armen aanspannen in mn sportschool :D maar doe ik niet express :D

Shirtjes zitten wel altijd wat aan de strakkere kant

maarja die k*t italianen hebben echt kleine maatjes

nou, ik ga niet speciaal een kort truitje dragen, maar ik vind het altijd leuk als iemand zegt wow, jij hebt best sterke armen of span je spieren eens op of wat is je borst breed ofzo :D

in de zomer wel hoor. waarom zou je niet mogen laten zien waar je hard voor werkt.

Nee, gewone t-shirt of hemd. Vind het echt belachelijk van die patsers met een strak zwart of wit t-shirtje. (zeker als er een gouden ketting bij is)

als ik wil kan ik wel gewoon mn armen aanspannen in mn sportschool :D maar doe ik niet express :D

Wesking je kan je armen idd aanspannen. maar die extra mm die er bij uw armen dan bij komt gaat niet veel verschil maken.

ja hoor, niet constant van die veel te strakke shirtjes aan maar ik vind wel dat het resultaat van je harde werken getoond mag worden.

Elke keer dat ik een groep meiden passeer flex ik mijn kont-en armspieren .

Jah, strakke kleding is beter.

Om de marokaanse reljongeren af te laten schrikken.

Soms, en dan de reacties die je net dat beetje motivatie geven om nog harder te trainen. Strakke kleding is toch ergens goed voor:D

Als je groot genoeg bent heb je geen strakke kleding nodig, ik nog wel dus :)

Terug
Naar boven