XXL Nutrition

wil jij je spieren showen?

Nope, misschien als ik ooit big ben.

Als ik er op een dag buff uit zie in een xxl shirt, ben ik voor :D!

Ik trek altijd een licht gekleurde legging aan waarin je mijn pik kunt zien.

Nee, maar ik heb ze ook niet groot.

Alleen als ik drunk ben, want dan krijg ik grootheidswaanzin.

als ik ook zown klein mietje was als aronw en jeppe zou ik ook in maat s lopen (al zou dat dan nog steeds niet echt strak zitten)

ot, als je groot shirt aanhebt tijdens sporten kan je ook wel vormen zien
maar lekker belangrijk hoe je eruit ziet in de gym

en in dagelijks leven heb ik normale kleren aan en dan wordt ik elke keer weer geconfronteerd met feit dat ik maar average joe ben qua fysiek :sad:

Voor degenen die zeggen dat ze hun spieren niet per se hoeven te tonen: waarom werken jullie dan aan jullie lichaam?

Ikzelf hoop dat ik er in de zomer wat spiermassa bij heb zodat ik die spieren lekker kan tonen!

Voor degenen die zeggen dat ze hun spieren niet per se hoeven te tonen: waarom werken jullie dan aan jullie lichaam?

Ikzelf hoop dat ik er in de zomer wat spiermassa bij heb zodat ik die spieren lekker kan tonen!

Er is een verschil tussen tonen en in iedereen hun gezicht duwen.
Uiteraard is het heel leuk als iemand je een compliment geeft,
maar ik doe het nog altijd voor mezelf, niet om te stoefen bij anderen

Er is een verschil tussen tonen en in iedereen hun gezicht duwen.
Uiteraard is het heel leuk als iemand je een compliment geeft,
maar ik doe het nog altijd voor mezelf, niet om te stoefen bij anderen

De vraag was: "wil jij je spieren showen?" Volgens mij hoef je al die moeite niet te doen, als je het toch alleen maar voor jezelf doet. Wat wil dat trouwens zeggen, dat je het alleen maar voor jezelf doet? Als je in de zomer op het strand loopt, dan zie je jezelf niet eens, dus veel heb je er zelf niet aan. Het gaat erom dat anderen je zien, en dat jij daaraan op de een of andere manier plezier aan beleeft (meer zelfvertrouwen, exhibitionisme, noem maar op).

Als je denkt dat je het echt voor jezelf doet, graag wat toelichting! Misschien begrijp ik het dan wel.

Wat ik veel leuker vind zijn de complimenten van buffel in de gym

Showen vind ik een groot woord, zo ben ik nameljk helemaal niet.

Ik draag verder ook gewoon normale kleren maar wel altijd strakke shirts, omdat ik dit fijn vind zitten. Overigens draag ik al 6 jaar (ofzo) strakke shirts, ook al voor dat ik serieus trainde.

De een showt zn BMW 316 met m3 bodykit, de ander zn nieuwe glimmende gouden tand, dus waarom zou ik niet mijn glimmende borstkast uit laten blinken door hem met een orgasmisch gekreun aan te spannen in de spiegel van de trainingszaal. Of welk ander weerspiegelend object dan ook, winkelruit, zijspiegeltjes van auto's en hoofden van kale mannen.

Showen is niet het juiste woord maar ik zal wel kleren dragen waarin mijn lichaam beter uitkomt.

bv : Als ik shirt of tank aan heb met trainen en heb net keihard triceps lopen beulen span ik altijd wel in de spiegel! Boeiend , men mag best zien dat ik WEL train ipv die apparaatbezetters

Laatst bewerkt:
Als ik klaar ben met een spiergroep zoals rug,
doe ik wel altijd ff een lat spread in de spiegel.
Die V-vorm van voren gezien vind ik wel heftig

showen die handel! je traint niet voor niets :D

vind soms vervelend, en doe ik lange trui aan dat het minder opvalt.
train voor mezelf en niet om te schowen ofzo.
niet dat ik extreem buf ben
maar wel breder dan het gemidelde.

Terug
Naar boven