MuscleMeat

wil jij je spieren showen?

De een showt zn BMW 316 met m3 bodykit, de ander zn nieuwe glimmende gouden tand, dus waarom zou ik niet mijn glimmende borstkast uit laten blinken door hem met een orgasmisch gekreun aan te spannen in de spiegel van de trainingszaal. Of welk ander weerspiegelend object dan ook, winkelruit, zijspiegeltjes van auto's en hoofden van kale mannen.

als ja die bicep aan spant voor de spiegels in de gym,
vergeet dan niet van ook even te schaduw boxen ( met luid gegrom uiteraard)

dat maakt indruk en dwingt respect af in de gym :)

j/ k ;)

showen is idd een groot woord maar ...je werkt er voor en wil zelf ook het resultaat bewonderen!

Niet overdreven lopen natuurlijk, maar mag heus wel geshowt worden (het is een soort van beloning waar je heel de tijd voor heb gewerkt)

• Topic Starter Topic Starter
showen is idd een groot woord maar ...je werkt er voor en wil zelf ook het resultaat bewonderen!
tja kon het ook heel formeel zegge zoals ''Wilt u je getrainde lichaamsdelen zichtbaar maken?''

Ik zelf wel , na een zware set zijn die adders opgepompt en geeft een goed gevoel en door de vele lampen onstaan er dikke shaduwen waardoor je echt ECHT huge lijkt :p

Nee... maar een feit is dat mijn kleren wel wat krapper zijn gaan zitten.

En (volgens mij) als ik dronken ben loop ik wel eens "te breed" hehe, maar dat is ook puur alleen als ik teveel gezopen heb :).

Als ik in de winter gasten in tank-tops en hemden zie lopen vind ik dat alleen maar sneu eigenlijk.

Overigens val ik in een menigte ook niet op als "gespierd" ofzo...

En (volgens mij) als ik dronken ben loop ik wel eens "te breed" hehe, maar dat is ook puur alleen als ik teveel gezopen heb :).

Overigens val ik in een menigte ook niet op als "gespierd" ofzo...

Veel dronken gasten doen dat trouwens;)

als je een tshirt draagt show je het toch, je kan moeilijk je spieren verstoppen of altijd een trui dragen. dus onbewust gebeurt het wel, maar ik sta nergens van hey kijk mij & mijn muscles!

Ik niet vaak maar als ik uit ga trek in natuurlijk wel iets leuks aan dat ik toch een beetje kan laten zien waarvoor ik train ;)

M.v.g. Tim

Wat een beesten hier ook hé.

Zelf show ik echt nooit.. draag ook nooit tank tops ofzo lol.. train vaak met lange tshirts of met een sweater erover wann het wat kouder is.

Raar genoeg krijg ik er erg vaak opmerkingen over... positieve dan... maar volgens mij deels te wijten dat ik door mijn vrij hoge bf er indrukwekkender uitzie met kleren als zonder :D.

echt showen niet, maar ga mijn spiertjes niet verbergen door langen mouwen te blijven dragen zomers. uiteindelijk wil je toch dat andere het opmerken dat je traint.

ik vind ook ergens de gulden middenweg het beste, dus de armen mogen zeker getoond worden door korte mouwtjes te dragen, en je wegstoppen onder wijde kleren mag je zeekr neit doen, dan zou je eerder een dikkerd lijken dan gepiserd en getraind, maar zoals je soms ziet van die buffe gasten, dat je denkt dat ze eerst de lucht uit zich moeten laten om uit hun 5 maten te kleine t-shirt te geraken, dat vind ik ook overdreven,
bij een goed gespierd iemand is het mooist een t-shirt met korte mouwtjes die net zijn maat is, dus wat strak aan schouders en borst, maar niet te klein

Dit is wel erg kinderachtig. Ga weleens naar de plé, als ik dan een grote drol heb gelaten loop ik naar die gespierde lui en zeg ik: ik heb je hersenen gezien, ze lagen in de wc!

ik draag meestal naveltruitjes zodat iedereen me abs kan zien:D

je werkt der voor en ja soms zitten t-shirts eenmaal strak :D

ik train in een trui en werk in een trui en leef in een trui :(

idd, dat wil ik ook wel zeggen, je mag het laten zien, maar overdreven is niet mooi meer, als het truitje letterlijk snoert en openscheur, dan is het mooie eraf
ik bedoel , de kleding moet ook nog op een estetische manier passen, strak mag , maar niet 5 maten te klein

idd, dat wil ik ook wel zeggen, je mag het laten zien, maar overdreven is niet mooi meer, als het truitje letterlijk snoert en openscheur, dan is het mooie eraf
ik bedoel , de kleding moet ook nog op een estetische manier passen, strak mag , maar niet 5 maten te klein

het is duidelijk:eek:

Terug
Naar boven