AndroidHealthClinic

wil jij je spieren showen?

Bij mij hangt het ervan af een beetje van dag tot dag. In de gym draag ik wel graag een tanktop ofzo, maar in het dagelijkske leven liever wat losse kledij. Voel me anders nooit echt op mijn gemak en denk dat het patserig overkomt. Ik zelf vind het eerder vervelend om in bloot bovenlijf op het strand ofzo te lopen. Train ook puur voor mezelf en wil gewoon zo sterk en breed mogelijk worden, tot ik tevreden ben. (waarschijnlijk nooit :p )

Ik draag wel eens strakke T - shirts. Iedereen mag best weten dat ik train en vind het niet erg als dit erkent wordt. Als de dag ooit komt , dat ik er breed uitzie in een XL ofzo , dan ga ik dat ook doen , maar tot die dag blijf ik bij mij strakke T's.
En als je niet meedoet aan wedstrijden , is het toch nog een leuke manier om erkenning te krijgen voor wat je doet

ik heb normaal zo'n vest aan van de h&m zonder mauwen met zo'n kapuchon.
daaronder heb ik een strakke tanktop ^^
mochten er een paar meiden aan het trainen zijn die er redelijk vaak zijn, dan trek ik dat wel even uit. ik voel dan altijd de ogen branden haha !
ik draag de laatste tijd wat minder strakke t-shirts, begin het hinderlijk te vinden hoeveel 'andere' mensen over mijn spieren praten, kast kast kast kast kast kast.
1x is leuk, geen 100x op een dag .

ik heb normaal zo'n vest aan van de h&m zonder mauwen met zo'n kapuchon.
daaronder heb ik een strakke tanktop ^^
mochten er een paar meiden aan het trainen zijn die er redelijk vaak zijn, dan trek ik dat wel even uit. ik voel dan altijd de ogen branden haha !
ik draag de laatste tijd wat minder strakke t-shirts, begin het hinderlijk te vinden hoeveel 'andere' mensen over mijn spieren praten, kast kast kast kast kast kast.
1x is leuk, geen 100x op een dag .

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!

61kg

tumblr_l9lgi6vkKr1qzx2fh.gif

24uz2bk.gif

shaqlaughswalk.gif

2rf8r4p.gif

rvd0z9.gif

hahhaha 61 kilo. me biceps is nog zwaarder dan jij man..

61 kilo bij 1,69 ripped ?

Kan toch. Gemiddelde persoon zal wel impressed zijn.

Is toch leuk als je wat bekijks hebt, loop ook graag in hempjes. Waarom zou je het niet een beetje showen, een vrouw met mooie borsten of billen mag dat van mij betreft ook wel showen. En zomers is het gewoon prettig om wat minder kleren aan te hebben.

Ik draag niet specifiek strakke shirtjes, maar sinds ik bijna 40 kilo zwaarder ben zijn de shirtjes automatisch wat strakker gaan zitten natuurlijk. Denk dat als ik binnenkort wat nieuwe ga halen ik wel shirtjes ga kopen die mijn figuur accentueren, heeft niets met patserigheid te maken het ziet er gewoon goed uit. Niks mis mee als je er goed uit wilt zien toch?

Laatst bewerkt:
Ik draag niet specifiek strakke shirtjes, maar sinds ik bijna 40 kilo zwaarder ben zijn de shirtjes automatisch wat strakker gaan zitten natuurlijk. Denk dat als ik binnenkort wat nieuwe ga halen ik wel shirtjes ga kopen die mijn figuur accentueren, heeft niets met patserigheid te maken het ziet er gewoon goed uit. Niks mis mee als je er goed uit wilt zien toch?

2 meter en 123kg en 9% vet:eek:

Dat vraagt om foto's!

idd 2 meter 123kg 9% vet ziet er bruut uit denk ik
op foto's zal het misschien nog wel meevallen, maar irl is het huge

Als ik volgende maand een nieuwe camera koop voor de vakantie zal ik gelijk even wat foto's schieten dan.:)

Als jij 40kg zwaarder bent geworden passen die oude shirtjes echt niet meer hoor. Of liep je vroeger al in xxxl?

Zoals de topic naam het zegt:wil jij je spieren showen
dmv: strakk klere , mouwe , en wat zeggen je ouders . vriende ervan?

Discus!

Ik kan niets dragen wat niet strak zit haha:cool:.

Net nog even een broek gekocht en de mensen in de winkel hadden nog nooit zulke grote armen gezien en op het eind tot sluiting over sporten gepraat; dat gaat wel vaker zo in het dagelijks leven...

Ik kan niets dragen wat niet strak zit haha:cool:.

Net nog even een broek gekocht en de mensen in de winkel hadden nog nooit zulke grote armen gezien en op het eind tot sluiting over sporten gepraat; dat gaat wel vaker zo in het dagelijks leven...

Ja met die foto's van jouw kan ik dat goed geloven haha. Altijd leuk die complimenten toch?

Vervelende is, dikke mensen zonder shirt is oke, maar een schrale ecto met alleen een sixpack is dan gelijk een macho,

Them mad

Terug
Naar boven