XXL Nutrition

wil jij je spieren showen?

Ze zitten altijd in m'n armen te knijpen. Ongemerkt loop ik toch wel een beetje me triceps aan te spannen als ik door de stad loop. En als ik moet kiezen bij een t-shirt tussen L (die over 6maanden niet meer past) of XL (die eigelijk net iets te groot is) dan kies ik toch voor L :D zit er net was strakker in

1m78 76kg 13%

:rolleyes:

Met deze stats zwem je in de meeste L shirts, laat staan een XL.

Ze zitten altijd in m'n armen te knijpen. Ongemerkt loop ik toch wel een beetje me triceps aan te spannen als ik door de stad loop. En als ik moet kiezen bij een t-shirt tussen L (die over 6maanden niet meer past) of XL (die eigelijk net iets te groot is) dan kies ik toch voor L :D zit er net was strakker in
Dat doen alleen mensen die weinig massa hebben in het algemeen... maar je geeft het zelf al aan eigenlijk als je maatje L hebt. ;)

ik draag alles zo wijd mogelijk, ik ben echt al die complimenten, jaloerse blikken, het mij nastaren, de ohhh's en aaah's en al die mensen die vrienden met me willen worden omdat ze dan in mijn nabijheid kunnen verkeren helemaal zat! en toch ondanks die schoonheid ben ik mezelf gebleven... ik zet gewoon nog zelf de vuilniszakken buiten en ik ben blij dat ik ondanks die perfecte spierdefenitie zo bescheiden ben gebleven.
vooral dit word door de mensheid nog steeds alom geprezen ende gewaardeerd!!!

you go girl!:P

ot. ik zorg iig dat me shirtjes aangesloten zit, bij me armen en onderaan!
erg lelijk van die open hangende shirtjes!
maar ga geen maat kleiner dragen (xs dus:P) ben altijd blij als ik een maat groter kan pakken en ben dan ook niet te schuw om dat niet tegen iedereen te gaan vertellen:D:D

Not really, in de gym wel, helpt altijd om dat extra beetje harder te gaan.

Moeilijk punt wel. Draag vaak gewoon hemden/truien. Probeer ook T shirts te kopen waarin het minder opvalt maar langs de andere kant waarom zouden wij geen T-shirts mogen dragen.. Het probleem is vooral dat de grote maten ook gewoon tenten zijn aan je middel en dat lijkt dan ook weer nergens op... Eeuwig probleem.

Voel me er ook niet altijd goed bij om in T shirt rond te lopen. Het lijkt dan alsof je wil opvallen met je spieren, terwijl je eigenlijk gewoon gemakkelijk wilt zijn en een shirt aandoen..

Heel soms..
Normaal loop ik graag in grote kleding zodat het niet letterlijk te zien is, maar het ziet er stukken buffer uit dan de mensen om me heen. (is dat showen?)
In de zomer loop ik wel graag in een hemd, wel een wijde! strak is gewoon gay en ligt er te veel bovenop.
Als ik in gezelschap ben met super lekker weer, trek ik nooit als eerste mn shirt uit..
Tuurlijk vind ik het leuk om een compliment te krijgen etc, maar ik wil niet overkomen alsof ik het er om doe.

Loop graag in tanktops rond van PH Gym:exactly::trollface:

Als ik spieren zou hebben zou ik ze wel willen showen.
Denk ik.

met het uitgaan wel dan show ik wel.

normaal door de dag heen gewone kleren aan. of je nou strakke kleding of weet ik veel aantrekt ze zien toch wel dat je buff bent.

1m78 76kg 13%

:rolleyes:

Met deze stats zwem je in de meeste L shirts, laat staan een XL.

Lol, 80% vd L shirts is voor mij al bijna te klein:rolleyes:. (pas ik dus nog net goed)

En ik ben langer en weeg minder.

met te klein bedoel ik dus kijkend naar de schouderbreedte.

Als ik naar taille ga kijken pas ik nog wel in een kinder maatje

Laatst bewerkt:
All time public pose.

Waarom zou je geen shirts/tanktops mogen dragen, brb sweater dragen in zomer zodat je geen gezeik krijgt

M zit iig bij mij te strak 9 vd 10 x en L lijkt net een jurk bij me taille, taille is 74 :)

Schouders - Borst is bij mij het meeste ontwikkeld. Zo ga je makkelijk van M naar XL.

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 18:31 ----------

Lol, 80% vd L shirts is voor mij al bijna te klein:rolleyes:. (pas ik dus nog net goed)

En ik ben langer en weeg minder.

met te klein bedoel ik dus kijkend naar de schouderbreedte.

Als ik naar taille ga kijken pas ik nog wel in een kinder maatje

Er wordt TE snel beoordeeld, maar ach that's the internet toch?

Waarom zou je geen shirts/tanktops mogen dragen, brb sweater dragen in zomer zodat je geen gezeik krijgt

M zit iig bij mij te strak 9 vd 10 x en L lijkt net een jurk bij me taille, taille is 74 :)

Kan ik me voorstellen, taille is 82-83 hier en M is eigenlijk ideaal daarvoor maar voor de rest zit het gewoon veel te strak iig. Het probleem is dat ik daar een stuk beter mee sta dan bv een L.

Hemden laten tailleren door mijn oma is nog altijd een ideale oplossing :o

wat is er mis met je spieren showen? We lopen ons allemaal 4x per week of meer af te beulen in de gym, eten tonijn en kwark, laten alcohol links staan op leuke feestjes.. allemaal om gespierd te worden..

waarom zou je je spieren na al dat afzien niet showen? Ik ben trots op mijn lichaam en iedereen mag het zien.

Dat het dan toevallig ook in de smaak valt bij de vrouwtjes is een leuke bijkomstigheid..

Ook voor deze zelfde verhaal; maarja, haters mogen blijven haten hea als ik me maar prettig voel.
Haten? Wat heeft dat met haten te maken, je geeft gewoon aan dat je een kindershirtje draagt en ik geef slechts een bevestiging, neemt niet weg dat je voor de rest best wel lief bent. :)

wat is er mis met je spieren showen? We lopen ons allemaal 4x per week of meer af te beulen in de gym, eten tonijn en kwark, laten alcohol links staan op leuke feestjes.. Allemaal om gespierd te worden..

Waarom zou je je spieren na al dat afzien niet showen? Ik ben trots op mijn lichaam en iedereen mag het zien.

Dat het dan toevallig ook in de smaak valt bij de vrouwtjes is een leuke bijkomstigheid..
+1:)

Terug
Naar boven