XXL Nutrition

Wil slechts 1x per week injecteren, maar wel een goede kuur...please help

Flex1974

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ben 30jarige fanatiek trainende bodybuilder die na wat kuurtjes (dianabol, deca, sustanon etc) een goede kuur wil samenstellen met het liefst slechts 1x per week injecteren.
Iemand een suggestie?
Train 5x in de week en eet 6 a 7 maaltijden per dag...

Stats:
1.92m
123kg
12% vet
Squat: 290
Benchpress: 200 kg

Zo dan. Dat zijn heel indrukwekkende stats? Die heb je gehaald zonder hulp van a.s.?

Maargoed, deze geweldige link heb ik zojuist gekregen. Daar worden de halfwaarde tijden van verschillende middelen en esters opgesomd. Daar heb je denk ik wel wat aan: :)

http://www.muscletalk.co.uk/article-steroid-half-life.asp

Edit: sorry, ik moet wat beter lezen. Je hebt al wat kuurtjes achter de rug. De stats zijn iig indrukwekkend. :)

• Topic Starter Topic Starter
Doel is om nog wat kilo's kwaliteitmassa aan te komen en het liefst het vetpercentage omlaag te brengen....

Stats zijn behaald met behulp van inderdaad, maar ben ook zonder a.s. redelijk krachtig.

Heb tot een aantal weken geleden (5) 1x per week een decaatje en 2 omnadrennetjes gezet, maar wil nu echt ff vlammen..

Test enth/boldenone/winny

1-10 enth
1-10 bold
6-12 winny

maar zou je niet ff gaan herstellen die vorige kuur is nog geen 2 maand geleden...

Euh? Men (men zijn dan mensen die er meer van weten dan ik) zegt dat het verstandig is om na een kuur een periode niks te gebruiken zodat het lichaam kan herstellen. Hoe lang die periode moet duren daar zijn de meningen over verdeelt. Sommige zeggen time on is time off, sommigen zeggen weer dat je gewoon minstens 3 maanden moet wachten, enzovoort. 5 weken is iig te kort om te kunnen herstellen.

Het lijkt me beter als je even wacht, het is sowieso beter voor je gezondheid en je kuur kan ook een stuk effectiever zijn als je een poosje clean bent geweest.

Maargoed, voor kwaliteits spieren moet je middelen kiezen die niet teveel aromatiseren zoals winstrol of zelfs tren. Echt veel verstand heb ik niet van dit onderwerp dus misschien dat anderen je meer kunnen vertellen….

Ik wil ook nog ff wachten, maar in ieder geval alvast zoveel mogelijk info winnen om een zo goed mogelijke kuur samen te stellen...plan is om eind september er voor te gaan...
Plus...moet alles nog maar zien te krijgen...heb niet altijd de juiste contacten...

Overigens is tren ook een goede keuze in jouw geval, maar dan moet je de langwerkende versie zien te vinden als je 1x per week wil injecteren, niet zo simpel. Probeer GS anders zelf maken.

Ok...dank voor je tip!

Nog een vraagje..iemand bekend met de "pomp" flessen clenbuterol?? Vriend van mij is daar laaiend enthousiast over geweest, maar kunnen het op dit moment nergens vinden...iemand any idea??

Ikzelf gebruik soms ook clenbuterol van de 'pomp'flessen (Ventipulmin)! Doe dit na een kuur en in mijn geval zorgt dit dat ik mijn kracht en massa makkelijker kan behouden...

Ik kan er niet veel van nemen en doe het ook niet te lang na elkaar want ik krijg er barstende hoofdpijn van (als ik het dus te lang of te veel neem)...

En als je echte en goedkope wil dan moet je naar de dierenarts... Als je iemand met paarden kent of iemand van een manege dan kan je vragen of die de dierenarts een flesje laat voorschrijven...

Helemaal top! Ik ga meteen ff kijken....

P.s. hoe lang gebruikte je het dan?? weekje? 2??

als het,het zelfde gaat als bij tabs dan twee weken op twee weken af,in die twee weken die je af bent kan je ephedrine nemen.

maar als ik zo vrij mag zijn waarom wil je maar 1 keer in de week injecteren?
je bent al een flinke kerel,ik neem aan dat je lichaam al wat gewent is dus als jij maar 1 keer in de week wil zetten gaan dat flink volle spuiten worden denk ik?

in een 5ml spuit zou ik dan 3ml/750mg test enantaat en 2ml 400mg boldone propen ;)
10ml lijk me geen goed idee in 1 keer :tomato:

Reden om slechts 1x per week te injecteren is dat ik het zelf niet durf. Daarom laat ik me injecteren, maar wil diegene niet opzadelen met mijn aanwezigheid 2/3 keer in de week....dus vandaar...ja boldone heb ik ook aan zitten denken of masteron....iemand daar positieve ervaringen mee?

Flex1974 zei:
Reden om slechts 1x per week te injecteren is dat ik het zelf niet durf. Daarom laat ik me injecteren, maar wil diegene niet opzadelen met mijn aanwezigheid 2/3 keer in de week....dus vandaar...ja boldone heb ik ook aan zitten denken of masteron....iemand daar positieve ervaringen mee?

sorry kerel maar dat is echt een bullshit reden om maar 1 x in de wek tegaan prikken. Als meer niet beter of nodig is dan heb je gelijk maar niet een mindere kuur samenstellen omdat het lastig is te prikken ! aangezien je een lange vent bent en waarschij lij ook langere armen hebt kun je best bij je billetjes komen of moeten di eook 1 x in de week afgeveegt worden (neh geintje hoor) maar serieus je kunt het heel eenvoudig bij jezelf injecteren kerel

Hahahaha...geweldige opmerking....man..ik heb al zo vaak met die naald bij mijn kont gestaan..maar krijg het dan toch niet voor elkaar...toch de angst..heel stom, want er is al het e.e.a. ingegaan...maar ja......ik ga het wel proberen.....dan kan ik net zo goed er ook sth bij gaan zetten...als ik het eenmaal durf...haahaha

Flex1974 zei:
Hahahaha...geweldige opmerking....man..ik heb al zo vaak met die naald bij mijn kont gestaan..maar krijg het dan toch niet voor elkaar...toch de angst..heel stom, want er is al het e.e.a. ingegaan...maar ja......ik ga het wel proberen.....dan kan ik net zo goed er ook sth bij gaan zetten...als ik het eenmaal durf...haahaha

ja nog makkelijker das gewoon een insuline naaldje in je buikvet joh, nee je hebt gelijk het is ook een raar iets om je eigen te steken met zo'n ding. Probeer het desnoods 1x in de week zelf te doen en 1 keer in de week door een maat ofzo. Gewoon effe voor de spiegel staan en dan een beetje zweten en priken maar

Ga ik proberen!!! Goed plan....hmmm damn...130kg here we come!

je zal zien dat zelf injecteren minder pijnlijk is dan als iemand anders het doet!
en je heb toch zekker wel een kamaraad die meer dan 1 keer in de week kan lastig vallen met een klusje die nog geen 30 sec in beslag neemt ???

we maken je het echnie makelijk hoor vriend ;) anders kome we je ff....eheu....wat zij je nou 120kg :( suc6 gozer :D

Hahahaha....ja ik ga mijn trainingsmaat gewoon lastig vallen...alhoewel hij ook niet zo goed durft..bang voor luchtbellen etc. etc....hmmm we'll see...

Thnx vrienden van de steroid bible...

Seppe zei:
Ik kan er niet veel van nemen en doe het ook niet te lang na elkaar want ik krijg er barstende hoofdpijn van (als ik het dus te lang of te veel neem)..

ja die pompflessen zijn nog wat anders dan de tabs indien je te hard pompt :D

Terug
Naar boven