XXL Nutrition

Wil slechts 1x per week injecteren, maar wel een goede kuur...please help

he flex..

ik denk idd dat je niet moet zeiken met je maar 1x per week injecteren!! what tha **** man! U R ****in huge.. maar waarschijnlijk grote vent...klein hartje...:D

anyway, omdat je e.a. al achter de rug hebt, is het sowieso raadzaam om met AS te gaan spelen die je misschien nog niet gebruikt hebt... kan je receptor opnieuw bestoken...
misschien is idd trenbolone een goed middel ( C&K heeft heirvan een enanthaat, langwerkende versie)
Zou sowieso niet aan de clen of andere metobolische troep gaan... heb je neit nodig.

ga gewoon eens lekker spelen met die naalden... als het ff meezit en je over de prikvrees heen bent, denk ik zelfs dat je blijer wordt van meerdere keren injecteren. Ik ga zelf veel beter op korte esters dan op lange... maar dat verschilt van persoon tot persoon. het prikken valt wel mee, ik heb zelf eens 8 hechtingen met een hecht-kit met een slokje johnyWalker op moeten zetten om mijn vingertje te redden... en dat viel ook wel mee. Het zit allemaal tussen de oren (net zoals moeheid :D)

daarnaast boldenone is een goed middel, mits je het wat langer gebruikt...

ciao
jw

Terug
Naar boven