AndroidHealthClinic

Wil zakken in BF hebb jullie tips?

wijlam

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Vetpercentage
18%
hallo allemaal,

Ik zou graag even jullie mening en tips horen over de volgende situatie:
Ik ben 19 jaar 185 groot en weeg 87,6 KG een beetje overgewicht dus(mijn BF is ongeveer 20% en wil uiteindelijk naar de 12). mijn doel is daarom ook om wat af te vallen, momenteel sport ik z'n 4 keer per week waarvan een uur KT en een half uur cardio(meestal fietsen). mijn BMR is dus ongeveer 3100 als ik het goed heb?

Mijn voeding is als volgt(ik hou dit schema pas sinds een week bij):

7:30
50 gr Brinta + 300 ml magere melk
+ een vitamine C bruis

10:00
1 Appel

11:45
4 volkoren boterhammen met ham/kip/pindakaas
1 Appel

18:00
vlees /vis/kip
aardappels/pasta/rijst
Groene groentes
(eigenlijk gewoon wat de pot schaft)

ook drink ik verdeeld over de dag z'n 2 liter water
en gebruik ik creatine sinds een week of 3.

Ik hoop dat jullie wat zinnige tips hebben voor mij.

Laatst bewerkt:
Appel na de training. Meer eten. Meer maaltijden.

• Topic Starter Topic Starter
meer eten zoals een extra boterham of iets anders?

Heb je uitgerekend op welk aantal je komt qua calorieen met wat je nu eet? Je zegt je onderhoud is 3100. Ga dan ongeveer 500 a 600 onder je onderhoud zitten. Voeg tonijn/rijst/noten/veel meer groentes toe.

zonde van je creatine met zo´n schema.

creatine ga je geen zak aan hebben zo.
Watskebeurt tussen 11.00 en 18.00? dan moet je ook eten hoor.
Zelfde voor na 18.00... weer eten vriend.

Is echt 3x niks zo. Brood vermijden, denk eerder aan maaltijden met veel groenten en een magere vorm eiwitbron (kip, mager vlees, vis, of eieren etc).

sims 3 of fallout games spelen en je eigen leven vergeten (dus minder eten/drinken). Werkte bij mij :D

Dus even kort terug komen op de creatine, ik heb er dus op dit moment geen zak aan dus? En als ik wat maaltijden toevoeg tussen 12:00 en 18:00 zoals kip mager vlees of iets dergelijks ben ik al een heel eind op dreef, en heeft de creatine meer zin?

Probeer om de 2 a 3 uur, iets gezonds te eten. Dit kunnen kleine maaltijden zijn. Wel is het aan te raden om in elke maaltijd zowel koolhydraten, eiwitten en een klein % aan vetten binnen te krijgen. Gezond spul.. rijst, kip, groenten, vis, eieren en misschien (magere) zuivel, etc etc. Lees de stickies op het forum en informeer je zelf.

Sent from my HTC Desire Z using Tapatalk.

Bedankt voor jullie reacties jongens! Ben er vandaar al gelijk mee aan de slag gegaan. Om de 2 á 3 uur iets gegeten van kip of tonijn en wat magere zuivel producten, hoop dat dit gaat werken!!

Terug
Naar boven