MuscleMeat

Wilders onthoofd

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
YouTube - Youssef , Kamal & Appa blijven Wilders Haten (heetmail.nl)

opletten voor je bloeddruk

De Nederlandse politicus Geert Wilders doet aangifte tegen de makers van een videoclip, waarin gemaskerde jongeren zogenaamd Wilders' keel doorsnijden. "Zo goor is het nog nooit geweest", aldus de PVV-leider.

Glas in je gezicht
In het filmpje slaan de rappers taal uit als "Hou je rustig vriend of wil je glas in je gezicht". Tegen de makers van de videoclip, Youssef en Kamal, deed Wilders twee jaar geleden ook al aangifte. Toen zongen de rappers in een nummer hoe zij Wilders in een kelder martelen en vermoorden.

Excuses
In reactie op de aangifte boden de jongens destijds hun excuses aan in de vorm van het nummer 'Sorry'. Desondanks deed de fractieleiders aangifte tegen de makers van de "smakeloze rap". Het filmpje is mogelijk een reactie op Wilders' aankondiging zelf een film te maken waarin de koran en de islam worden neergesabeld. (novum/bf)

leuk liedje nochtans ???

Kansloos + waste of air. Gewoon nekschot.

zielige mensen die denken dat ze op deze manier heel wat zijn, als je je mening wilt uiten oke maar zeker niet zo!

minder als poep zijn ze

omg ! :roflol: losers !

Jongetjes maken uit verveling gerichte bedreigingen en dat moet maar kunnen.
Slachtoffer van de bedreiging doet aangifte hij is een rascist.
Opknopen aan de hoogste brug en laten wegrotten.

Ik ben op z'n zachts gezegd geen Wilders aanhanger en vind het een inhoudsloos populistisch mannetje maar vind wel dat ie het recht heeft om zich te profileren en het recht heeft om zijn meningen te uitten.. ook vind ik dat ie daardoor reacties teweeg brengt die kunnen 'botsen' en dat dat een gevog is van zijn 'optreeden' maar dit alles is niet erg als het op een beschaafde manier gebeurd.. dit soort filmpjes zijn laag en haatzaaiend.. zo profileer je je wanneer je niet anders kan en werp je zijn argumenten in zijn schoot.. ofterwel.. je maakt geen verschil maar het enige wat je doet is een vooroordeel bevestigen.

Door dit filmpje ga ik alleen maar meer van die Wilders houden... wie dat ook mogen zijn?
Een type zoals Filip de Winter bij ons veronderstel ik? :D

haha hoe kansloos! :roflol: :roflol:

Kom op zeg, hebben die gasten echt zelf niet door dat ze compleet een no life hebben ?
En dan nog raar vinden dat men zulke gasten uitkotst.

Deze mensen zijn nog lager dan wilders

Door dit filmpje ga ik alleen maar meer van die Wilders houden... wie dat ook mogen zijn?
Een type zoals Filip de Winter bij ons veronderstel ik? :D

precies!
hij zal hierdoor alleen maar meer stemmen krijgen.

Op je vraag: ik denk dat hij en Filip best gezellig kunnen praten met elkaar :D

OMG buiten de gedachte erachter is die clip en vooral dat liedje(text + uitvoering) echt TE kansloos :P lijkt wel een 12 jarige schreeuwlelijkert
:P echt ze lijken op apen...en dan wel zeuren dat iedereen racistisch is

Demm, vorig jaar moest ik met school naar een ...... dag. Daar zou ook Appa optraden. Vindt je het gek dat ik er niet bij wil zijn dan, t*ring muziek. School maar verplichten dat ik wel moest komen.

60% was ook buitenlands, prachtig toen er een marrokaan een spreekbeurt gaf over discminiatie en allochtonen. Eigenlijk wou ik hem in zijn gezicht uitlachen maar ik hield me toch maar in.

Ook dit nummer: YouTube - Gangstah rap is puur om jezelf kapot te lachen.

Vaag hoor, Ik dacht altijd dat Youssef & Kamal een soort parodie was, maar dit is helemaal niet grappig ???

:roflol:

Wat een mong*len...

Op dit soort momenten schaam je je als Eindhovenaar...

Echt kansloos dit. Zulke slechte rap kan ook echt alleen maar uit eindhoven komen :p. Ff alle gekheid op een stokje wat rappen ze ik versta der geen woord van, rap behoort een boodschap te hebben doormiddel van het aanvallen van de gevestigde orde, daarvoor is het belangrijk dat je verstaanbaar bent. Moordenaar van de O.P was ook een schok voor de meeste mensen.
Moordenaar

of de NWA met **** the police **** the police
Wil hier dus niet mee goed praten wat ze zeggen maar alleen maar uitleggen dat de meeste rap gemaakt wordt om te shockeren en daarin is dus hun missie geslaagd.

De andere kant van het verhaal wie zal hun ooit nog serieus nemen? niemand en dat weten ze zelf ook want ze zijn allemaal onhekenbaar in beeld.

Terug
Naar boven