MuscleMeat

Wilders onthoofd

JONGENS WAKE UP

dat jullie dit serieus nemen?

iedereen weet toch dat Youssef & Kamal een grapje is, net als LVO-beweging... (LVO Beweging - Vrijheid van penisuiting) schijnbaar niet als ik deze thread zo lees...

nogmaals voor alle duidelijkheid: Youssef & Kamal zijn NIET serieus bedoeld.. zijn gewoon een paar nederlands die iedereen op zitten te naaien, wat ze nog lukt ook (en op een grappige manier)

die geert wilders diss was 1 van hun eerste nummers, ook een martin gaus diss enzo... gewoon grappig hoe goed ze marrokaantjes na kunnen doen

Alleen jammer dat dit laatste nummer helemaal niet grappig is... Die eerdere nummers waren dat wel.

haha denken ze nou echt dat ze mijn grote voorbeeld zo bang krijgen.Stelletje grootbekken.

Schijnt toch echt een 20 jarig Nederlands ventje te zijn die dit gemaakt heeft en zich de klere in lacht Spiertje.

echt he, die sgggg....van die mocro's :P

Hoor dat stemmetje van die mocro :roflol: en die vette bek,wat haat ik die gasten.

dit is een nederlander dude... die een mocro nadoet en daarbij zen stem heeft gepitched... tis juist kk grappig, het doet me exact denken aan hoe die ventjes hier rondlopen en praten :D

lol blonde (wit-grijs) arnold moet funny zijn :p

ik ga die mannen eren door ze in m'n sig te plaatsen. Even een goeie quote zoeken :P

:roflol: monster nederlands :roflol:

oprotten met zulke lui, marokkaanse politie op loslaten :D:D:D

Ik vind dat ze auditie moeten doen bij de Jostiband. En Wilders ook.

Een nederlandse parodie op de mocro lifestyle en alle marokkaantjes kwaken maar na met hun "broeders".

whahahahahahahahahahaha :roflol:

Terug
Naar boven