XXL Nutrition

wilders vergelijkt adolf met de profeet mohamed

Wilders...

ongeëvenaard in de 10 km dom lullen.
Ik vind het erg vervelend dat een man als hij mijn belastingcenten op zit te maken.

ik heb 1000 euro ervoor over wanneer het wordt gefilmd mocht hij ooit gedropt worden in de bijlmer:) verder lijkt hij mij een prima kerel alleen zet hij nu teveel haat aan.

Wat betreft geografische expansiedrift is er natuurlijk wel een gelijkenis, Mohammed veroverde ook een enorm gebied op destijds de Perzen (die op hun beurt weer hun gebied uitgebreid hadden ten kostte van een aantal volkeren). Overigens waren de onderworpen volkeren in het op Perzie veroverde gebied over het algemeen blij met de komst van de wat mildere Arabieren onder leiding van Mohammed.

Ideologisch en cultureel gezien slaat zo'n vergelijking natuurlijk nergens op en is slechts bedoeld om te provoceren en het wat simpelere volk te laten klappen.

Heb je dit opgezocht Klaaswitz of schut je dit gewoon eventjes uit je mouw?

ik heb de link eigenlijk nu pas gelezen

maar ik snap niet waar de mensen hier zich zo druk om maken

veel meer als duizenden fundimentale moslims laten duidelijk blijken dat ze het niet op hebben met de westerse wereld waar wij nu inleven..

dus dan hebben ze toch gelijk
ik denk dat de mensen hier beetje naief zijn en niet inzien of willen inzien waar we naar toe gaan

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de link eigenlijk nu pas gelezen

maar ik snap niet waar de mensen hier zich zo druk om maken

veel meer als duizenden fundimentale moslims laten duidelijk blijken dat ze het niet op hebben met de westerse wereld waar wij nu inleven..

dus dan hebben ze toch gelijk
ik denk dat de mensen hier beetje naief zijn en niet inzien of willen inzien waar we naar toe gaan

waar gaan we naartoe?

wist niet dat de gebuur van anne frank een moslim was :(

*zucht*

De Duitsers kwamen, voerden mensen af, roofden onze supermarkten leeg, stelden een strakke avondklok in. Dat was het horrorscenario met de komst van de moffen.

Dit is gewoon met schuurpapier schuren op een al open wond. In de hoop consternatie in Nederland te wekken zodat Geert kan zeggen 'de opkomst begint nu pas'.

"U bent een ongeschoolde landloper, die eerst de geschiedenis boeken er maar eens accuraat op na moet slaan" zou ik met een fictieve zetel zeggen.

Aandachttrekken that's heel wilders.

Met een versplinterde VVD - partij en een verminderd vertrouwen in het kabinet kan hij wellicht veel stemmen binnenhalen, maar dan zal het echter misgaan want ook hij zal consensus moeten aangaan.

Kan die man niet gewoon ergens heeeeel ver weg zichzelf ophangen opfsow?

De moffen pikten vroeger onze fietsen. En wie pikt deze nu.

Nee, die wilders heeft het helemaal door.

• Topic Starter Topic Starter
ik sluit me aan bij klaaswitz.ergens heeft hij wel gelijk maar het gaat een beetje te ver.de moslims opnaaien denk ik om zo aggressie te veroorzaken en dit kan hij weer gebruiken om op zijn site te zetten.:D

domme uitpraak al blijft mijn stem toch naar wilders gaan.

Nutteloze haatzaaiende uitspraak zeg. Hier berijk je echt niks, behalve problemen mee.

Terug
Naar boven