Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als hij serieus word genomen en zoals jij het zegt hij schade aanricht ( in de woorden van een voorstander dus geen schade maar goed doet ) dan doet hij het dus goed
afgezien van het nivo van zijn uitspraken
Wat betreft geografische expansiedrift is er natuurlijk wel een gelijkenis, Mohammed veroverde ook een enorm gebied op destijds de Perzen (die op hun beurt weer hun gebied uitgebreid hadden ten kostte van een aantal volkeren). Overigens waren de onderworpen volkeren in het op Perzie veroverde gebied over het algemeen blij met de komst van de wat mildere Arabieren onder leiding van Mohammed.
Ideologisch en cultureel gezien slaat zo'n vergelijking natuurlijk nergens op en is slechts bedoeld om te provoceren en het wat simpelere volk te laten klappen.
Heb je dit opgezocht Klaaswitz of schut je dit gewoon eventjes uit je mouw?

ik heb de link eigenlijk nu pas gelezen
maar ik snap niet waar de mensen hier zich zo druk om maken
veel meer als duizenden fundimentale moslims laten duidelijk blijken dat ze het niet op hebben met de westerse wereld waar wij nu inleven..
dus dan hebben ze toch gelijk
ik denk dat de mensen hier beetje naief zijn en niet inzien of willen inzien waar we naar toe gaan
naar een wereld waarbij de fundimentale terrorist de hele wereld in oorlog zal dippen
ze zullen niet stil zitten totdat de slechterike westerse wereld in hun ogen verdwenen is