AndroidHealthClinic

wilders vergelijkt adolf met de profeet mohamed

Wanneer wordt Wilders is het land uit gezet? Deze man is degene die het land aan het vernken is, niet de allochtonen.

Dat is natuurlijk ook dikke BS. We leven in een vrij samen leving als mensen er niet tegen kunnen dat je beledigd wordt :gaap:

Ik ben bijna 20 cm kleiner (en 20 cm breder ) dan de meeste jongens. Moet je beledigingen die ik naar mijn hoofd krijgt en horen.

Wat niet wegneemt dat deze man aardig uit z'n nek lult natuurlijk........ :)

Laatst bewerkt:
hehe, grappig is dat wilders een zogenaamd natiegevoel wil versterken maar door wat ie doet juist het tegenovergestelde bereikt...

achja, zonder wilders zou het ook maar zo saai zijn in politiek nederland he, ik moet zeggen dat het best lollig is om em te horen spreken in de kamer en discussieren kan ie zeker.

Ach hij moet ook wat te vertellen hebben he..
Zal me niks verbazen als hij ook straks naar Amerika gaat en zich gaat aansluiten bij hirshi en haar praatgroepje en dat wij mogen opdraaien voor de kosten.

Nog steeds geen reactie van spiertje? Mischien zijn we te negatief over Wilders :p

Zo ik zal de eerste zijn die zal lachen als er iets ergs met Geert Wilders gebeurt :)
En wat betreft ehsan jami, dikke aandachtsh**r die niks om ex moslims geeft
Nu hij de geur van de media aandacht heeft geproefd komt de echte aap uit de mouw
Hij graaft zn eigen graf, letterlijk en figuurlijk

Zo ik zal de eerste zijn die zal lachen als er iets ergs met Geert Wilders gebeurt :)
En wat betreft ehsan jami, dikke aandachtsh**r die niks om ex moslims geeft
Nu hij de geur van de media aandacht heeft geproefd komt de echte aap uit de mouw
Hij graaft zn eigen graf, letterlijk en figuurlijk

hmmmm waar heb ik dit eerder gehoord.....

Word ook maar eens tijd voor jou om hier op te donderen :mad:

Terug
Naar boven