Fitness Seller

Wilders wil Koran uit de Kamer

Symboolpolitiek

Ik wil Wilders uit de kamer

Ik wil iedereen uit mijn kamer en gewoon alleen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
tnsnipo16092014.png

Pvv kan niet alleen regeren, dus hij moet coalities maken. Welk r*tard wilt nu samen met hem regeren dan? Mark rutte heeft dat 1x gedaan en spijt van gehad. Wie schiet er nog over? Pvv is irrelevant.

Pvv kan niet alleen regeren, dus hij moet coalities maken. Welk r*tard wilt nu samen met hem regeren dan? Mark rutte heeft dat 1x gedaan en spijt van gehad. Wie schiet er nog over? Pvv is irrelevant.

Irrelevant zijn ze zeker niet, temeer omdat menig partij heel goed begrijpt dat Wilders rake punten maakt. De politieke lijn is de afgelopen 14 jaar, zeker opgeschoven richting Wilders, Fortuyn punten.

Durfden alle partijen maar hun eigen mening (of blindheid) te blijven ventileren over islam over integratie, dan blijft er meer en meer ruimte over voor de PVV maar helaas.

'Gelukkig' zal de islam zich blijven manifesteren en zal op termijn elke partij (uitgezonderd de PVV) meer en meer richting PVV-achtige maatregelen moeten treffen. Het is dan alleen afwachten of de gemiddelde Nederlander nog zal beseffen dat Wilders al vanaf het begin bezig is.

Ooit zal GL zich bijvoorbeeld moeten uitspreken tegen groei van islam in Nederland. Maar dan ben ik de eerste om ze voor populist en racist uit te maken. Ook d'66 (met onderwijs komt alles goed) is altijd fel tegen het christendom doch de islam lijkt een anders soort pak koek, vreemd.

Laatst bewerkt:
Complete scheiding van kerk en staat, elke vorm van religie uit de kamer verbannen, ook de religieuze partijen.

En ook geen uitstapjes meer naar ''het beloofde land'' Mr Wilders. :finger:

wilders-keppel1.jpg

Wilders is een agitator, en dat is dan ook meteen het enige wat hij zal bereiken.

Wilders is een agitator, en dat is dan ook meteen het enige wat hij zal bereiken.

Hij krijgt wat betreft zijn visie op islam toch echt gelijk.
En als IS dalijk op de deur van Europa staat te kloppen kunnen alle andere politieke ideeën meteen de prullenbak in. Alsof iemand zich nog druk maakt om pensioenen en zorg als er aanslagen worden gepleegd in Nederland.
Hij is niet compleet, maar zolang hij zich met de Islam bezig houd kan hij niet verliezen.

Zelfs al zou dat het geval zijn, hoe zal hij dat oplossen met zijn holle frasen en symboolpolitiek?

Ik zei dat hij gelijk heeft qua islam, en daar flink mee blijft scoren.
Zijn oplossingen doen er niet echt toe, hij zal ze toch nooit in de praktijk kunnen brengen.

Waarom meot er uberhaupt een koran aanwezig zijn?

De bijbel staat ook in de tweede kamer, die hoort er net zo goed niet thuis.

Staats het grote boek van Sinterklaas ook in de kamer?

Terug
Naar boven