Nelis Diamant
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

B&F zou daarvoor alle pagina's moeten gaan nalezen nu en daar zouden ze enkele uren mee bezig zijnWaarom niet. Op die vraag is gewoon simpel te antwoorden met ja of nee.
Als jij uit alle antwoorden, het antwoord weet te vinden waar b&f dan op doelt. Nodig ik jou graag uit om mijn Lotto biljet in te vullen.
.Me! Maar als er 1 correcte tussen zit, krijgen we dat dan te weten^^?
2 ) Body en Fit - Whey Perfection - Banana
- Bodybuilding vitamin pack (Body & Fit)
- creapure creatine(body & fit)
- Body en Fit - Nr 1 - Fruit Punch
- lean gain -berry blast- (Body & Fit)
- Muscle Pharm - Assault - Fruit Punch
moeten ze sowiso doen voor als het geraden word![]()
B&F zou daarvoor alle pagina's moeten gaan nalezen nu en daar zouden ze enkele uren mee bezig zijn.
Wie denkt nu te weten wat er in zit? Waag je kans!
Velen schatten hen kansen fout in.Natuurlijk een leuk initiatief zo'n prijsvraag, maar dit keer naar mijn mening een beetje erg omslachtig (zeker als je ook nog eens variabelen qua gewicht en smaak hebt). Jammer.![]()
en iedereen kan er aan deelnemen en heeft gelijke kansen
.Ik log de antwoorden, ik zal dit bestand ook al eens naar B&F sturen vanavondZe moeten ook alle pagina's gaan nalezen... Hoe zien ze anders dat er iemand wint...
.
!
.Succes. Je kan moet je berekenen op het aantal deelnemers aangezien het pakket sowieso weg moet. Als er vandaag bv 50 deelnames zijn dan heb je 2% kans
. Dus als er gem 50 deelnames zijn over elke wedstrijddag en je hebt elke dag mee gedaan dan nog steeds 2% kans 
.Dan krijg de eerste die het zei de prijsEn wat als bijv. 5 mensen dezelfde lijst hebben die het dichtst bij de juiste komt? De kans dat meerdere mensen de juiste producten hebben (maar een verkeerde smaak/gewicht) lijkt me groter dan de kans dat één persoon alles goed heeft.