Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag ergens

Vandaag ergens
Ralf heeft vandaag vrije dag, hij zei dat hij speciaal ff bij zn werk ging langs gaan voor deze wedstrijd, dus wat geduld![]()
![]()

Hij liegt toch niet als hij zegt dat er 2 correct zijn? Hij zegt niet dat de rest fout zijn, alleen dat er 2 correct zijn.

Jij rare uren jijJammer dat ik gister niet mee kon doen anders had ik hem denk ik![]()

Dit is een drukke periode voor B&F, ik vind het al top van Ralf dat hij elke dag tijd heeft besteed voor jullie.Een goede tip zou zijn: 'minimaal 2 correct'. Ergens heeft steveo1 echt wel gelijk, ik heb zelf op die dag ook meer dan een uur zitten puzzelen om iets bij elkaar te krijgen wat kloppend is.
Maakt niet uit, ik vond het sowieso wel een leuke actie, of ik nou iets win of niet![]()
Moet je niet aan mij vragenLeuke actie. Ik had alleen beter moeten lezen... Volgend jaar weer?![]()
uiteindelijk ligt dat bij B&F 
Not sure if serious or just trollin'

Het gaat precies wat langer duren eer de winnaar aangekondigd wordt. De reden weet ik niet maar ik veronderstel dat het uiteindelijk wel in orde zal komen.

Voor mij persoonlijk is het ook niet erg en ik gun Ralf dagje vrijaf hoorAch laat de mannen (en dames) bij B&F ook lekker kerst vieren![]()

Voor mij persoonlijk is het ook niet erg en ik gun Ralf dagje vrijaf hoor
Alleen zei hij via mail dat hij het vandaag ging doen en een deel van mijn job in thread is alles wat in goede banen leiden, dus dat geeft toch wel enige zorgen.
Ik herinner me net ook dat jullie in NL een 2de kerstdag of zoiets hebben?
Niet voor zover ik weet
zoek net feestdagen NL op en jullie hebben nog voor andere dingen ook 2de feestdag precies