AndroidHealthClinic

Breaking News WIN een Body en Fitshop kerstpakket!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb je in hint 8 dus eerst gezegd: overal zit minimaal 1 juiste.

En dan zeg je later dat er in zo'n quote 2 correct zijn, maar dan zijn het er 3?
Dat vind ik heel krom...
 
Hij liegt toch niet als hij zegt dat er 2 correct zijn? Hij zegt niet dat de rest fout zijn, alleen dat er 2 correct zijn.
 
Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
 
Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
Vandaag ergens ;)
Ralf heeft vandaag vrije dag, hij zei dat hij speciaal ff bij zn werk ging langs gaan voor deze wedstrijd, dus wat geduld ;) :)
 
Vandaag ergens ;)
Ralf heeft vandaag vrije dag, hij zei dat hij speciaal ff bij zn werk ging langs gaan voor deze wedstrijd, dus wat geduld ;) :)

Oké man ik ben benieuwd, ben vast niet diegene die als eerste de goede combinatie had maar een beetje hoop kan nooit kwaad. Bovendien hebben we eventueel de dagprijs nog :)
 
Jammer dat ik gister niet mee kon doen anders had ik hem denk ik :(
 
Hij liegt toch niet als hij zegt dat er 2 correct zijn? Hij zegt niet dat de rest fout zijn, alleen dat er 2 correct zijn.

Een goede tip zou zijn: 'minimaal 2 correct'. Ergens heeft steveo1 echt wel gelijk, ik heb zelf op die dag ook meer dan een uur zitten puzzelen om iets bij elkaar te krijgen wat kloppend is.
Maakt niet uit, ik vond het sowieso wel een leuke actie, of ik nou iets win of niet :)
 
Jammer dat ik gister niet mee kon doen anders had ik hem denk ik :(
Jij rare uren jij :p

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 12:52 ----------

Een goede tip zou zijn: 'minimaal 2 correct'. Ergens heeft steveo1 echt wel gelijk, ik heb zelf op die dag ook meer dan een uur zitten puzzelen om iets bij elkaar te krijgen wat kloppend is.
Maakt niet uit, ik vond het sowieso wel een leuke actie, of ik nou iets win of niet :)
Dit is een drukke periode voor B&F, ik vind het al top van Ralf dat hij elke dag tijd heeft besteed voor jullie.
Was goed bedoeld als minimaal tip maar dan d8 hij van het beetje makkelijker te maken door bij sommige zelfs 2 te zetten. Het was goed bedoeld maar idd niet volledig duidelijk.
Maar voor zij die de tips goed lezen denk ik dat die 'minimaal' toch doorslaggevend zou moeten geweest zijn.
 
oh tering.
Dat is dan echt onduidelijk, want ik kwam er al niet uit.
Volgens alle kansen moest oats wel uitgeschakeld zijn! Anders zou: pure, nr1 en creapure niet kunnen en dat zou heel vreemd zijn :p .
Achja never the less. Leuk om mee te doen :) !
 
Leuke actie. Ik had alleen beter moeten lezen... Volgend jaar weer? :D
 
Leuke actie. Ik had alleen beter moeten lezen... Volgend jaar weer? :D
Moet je niet aan mij vragen :p uiteindelijk ligt dat bij B&F ;)
Feedback +/- punten, wat kan beter mag via PM gestuurd worden.
 
Thanks ralf ik zie de kerstpakket tegemoet :cool:
 
Het gaat precies wat langer duren eer de winnaar aangekondigd wordt. De reden weet ik niet maar ik veronderstel dat het uiteindelijk wel in orde zal komen ;).
 
Het gaat precies wat langer duren eer de winnaar aangekondigd wordt. De reden weet ik niet maar ik veronderstel dat het uiteindelijk wel in orde zal komen ;).

Ach laat de mannen (en dames) bij B&F ook lekker kerst vieren ;)
 
Ach laat de mannen (en dames) bij B&F ook lekker kerst vieren ;)
Voor mij persoonlijk is het ook niet erg en ik gun Ralf dagje vrijaf hoor ;)
Alleen zei hij via mail dat hij het vandaag ging doen en een deel van mijn job in thread is alles wat in goede banen leiden, dus dat geeft toch wel enige zorgen.
Ik herinner me net ook dat jullie in NL een 2de kerstdag of zoiets hebben?
 
Voor mij persoonlijk is het ook niet erg en ik gun Ralf dagje vrijaf hoor ;)
Alleen zei hij via mail dat hij het vandaag ging doen en een deel van mijn job in thread is alles wat in goede banen leiden, dus dat geeft toch wel enige zorgen.
Ik herinner me net ook dat jullie in NL een 2de kerstdag of zoiets hebben?

Ze hebben geen 2e kerstdag in België?
 
Back
Naar boven