MuscleMeat

Windows 7 zuigt!

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Wie draait er hier nog meer op windows 7. Ik vind het zwaar ruk en geen enekele game draait erop. gister GTA EFLC gekocht welke volgends het doosje ook op windows 7 zou moeten kunnen draaien. Afijn na de installatie wil je natuurlijk meteen beginnen, maar je raad het al een foutmelding. Foutmelding gegoogled en bleek een veel voorkomend probleem te zijn met gta en windows 7. Uitleg opgevolgd en de game weer proberen te starten maar kreeg nu weer een andere foutmelding als ik deze dacht opgelost te hebben verscheen de vorige weer dus woedend computer uitgepleurd en me oude pc maar weer aangesloten. Denk dat ik maar een vista ga regelen.

Vista trekt op niets man.

Je moet gewoon zorgen dat je de goed x32 of x64-bit versie hebt.
Windows 7 is de beste windows tot nu toe, het is gewoon wennen maar zoiezo niet! slechter.

• Topic Starter Topic Starter
Zou XP ook een optie zijn om te installeren aangezien ik daar nooit problemen mee heb en gewoon het fijnste systeem vind? of is dat te oud?

imo is win 7 de beste os, veel sneller als xp

Ik weet niet waar je het over hebt. Zelfs de beta versie die ik een half jaar lang draaide had minder problemen dan xp. :)
Wat ik me juist verbaas is dat win7 alsnog maar een marktaandeel heeft van minder dan 20%, terwijl xp nog ruim 60% in handen heeft. Win7 is zoveel beter!

Vond vista zelf niks, ben wel erg tevreden over windows 7 maar game dan ook niet veel..

Ik weet niet waar je het over hebt. Zelfs de beta versie die ik een half jaar lang draaide had minder problemen dan xp. :)
Wat ik me juist verbaas is dat win7 alsnog maar een marktaandeel heeft van minder dan 20%, terwijl xp nog ruim 60% in handen heeft. Win7 is zoveel beter!

Idd, ik draaide ook al die beta's werkte toen al perfect.

Nooit problemen met Windows 7, ook met games niet. Welke foutmelding geeft Windows?

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Gaat wel, maar ondersteunt geen DirectX 10. Niet dat dat nou zo'n drama is...

Fatal Error DD3D 30 please reboot system. had een probleem met resolutie en zou opgelost zijn door bij compabiliteit op xp service pack 3 te draaien, zogezegd zogedaan maar daarna kreeg ik een andere iets met 2001 >000000 ofzo.

Je kan proberen DirectX en videokaart drivers updaten.

:thumbup: Vanmiddag even proberen dan. Baal er wel van, nog geen 1 game kunnen draaien. Far cry 2 en Rainbow six vegas liepen ook niet. ``...regaeert niet`` kreeg ik daarbij te zien.

Niets mis met windows 7, 64bit wil nog wel eens irritan doen maar met 32bit nog nooit problemen gehad.

Maar over het algemeen zijn er een HOOP problemen met gta 4/uitbreiding op de pc, en dan maakt het niet uit of je xp of w7 hebt.

koop een Mac..... serieus, koop er een

Windows 7 draait echt fantastisch hier op mijn netbookje :). Xp was ook prima, maar gewoon verouderd, vooral visueel begon het me echt tegen te staan.

Voor het gamen houd ik het lekker bij mijn console, altijd gezeik met pc gaming.

Is het een samengesteld systeem, of één die kant en klaar is ?
(il)legaal spel?
(il)legaal Windows 7?

Zo zijn er toch wat factoren die meespelen wat een foutmelding kan veroorzaken. ;)

Je moet maar niet gamen, klein kind.

Terug
Naar boven