Fitness Seller

Windows 7

En hoe oud is Vista nu weer? ....

vista sp2 dus???

geef mij de oude vertrouwde xp prof maar!

lijkt echt super veel op vista

Ongelooflijk.
Doet me denken aan de overgang van 98 naar XP. Waarbij Windows 2000 maar matig gebruikt is.
Zo zal vista misschien ook zijn.
Verkies Xp nog steeds boven Vista.

het krijgt meer en meer het uiterlijk van linux... nu nog de code

Lijkt erg veel op vista idd..

Oei, die taakbalk is echt lelijk.

Trouwens, allemaal eye-candy... niets dat niet met een leuke theme valt te doen (zo lijkt mijn xp ook akelig veel op vista ultimate)

download had ik al in software topic staan, post #1835

[Link niet meer beschikbaar]

euhm, wat wordt er allemaal dan verandert aan de code? grote veranderingen bedoel ik dan :D

iemand wat info? of wat ze graag willen...

Windows 7 is grotendeels gewoon Vista jongens, maar dan met wat kleine aanpassingen. Deze release komt er puur omdat Vista een slecht imago heeft gekregen. Maar sowieso is Windows aan het wegzakken in de afgrond...

Waarschijnlijk zal het marktaandeel van Apple OSX blijven stijgen , net als dat van Linux (Ubuntu) voor de pc.

Windows 7 is grotendeels gewoon Vista jongens, maar dan met wat kleine aanpassingen. Deze release komt er puur omdat Vista een slecht imago heeft gekregen. Maar sowieso is Windows aan het wegzakken in de afgrond...

Waarschijnlijk zal het marktaandeel van Apple OSX blijven stijgen , net als dat van Linux (Ubuntu) voor de pc.

klopt idd, ik heb zelfs al vernomen dat je speciaal om Vista moet vragen bij aflevering van een nieuwe pc...........standaard gooien ze er nu windows XP op.

zegt al genoeg denk ik.
;)
:D

klopt idd, ik heb zelfs al vernomen dat je speciaal om Vista moet vragen bij aflevering van een nieuwe pc...........standaard gooien ze er nu windows XP op.

zegt al genoeg denk ik.
;)
:D
Ik zag laatst nog een advertentie waarop ook duidelijk XP vermeld was, terwijl Vista die al lang zou moeten vervangen hebben. Vista is gewoon een grote flop, denk trouwens niet dat de 7 er veel aan zal veranderen. Denk eerder dat het einde verhaal is voor W (hoop het iig.).

Ik zag laatst nog een advertentie waarop ook duidelijk XP vermeld was, terwijl Vista die al lang zou moeten vervangen hebben. Vista is gewoon een grote flop, denk trouwens niet dat de 7 er veel aan zal veranderen. Denk eerder dat het einde verhaal is voor W (hoop het iig.).

herinner je je windows-ME nog ?

Waarom is vista dan een flop? Ik heb zelf Vista en ben er eigenlijk best tevreden over, vind hem handiger dan Xp.

Terug
Naar boven