- Waardering
- 3.208
Eén van de grote problemen met Vista is niet dat geheugengebruik als gevolg van de eye candy, maar het gebrek aan goede/juiste drivers. Ik hoor regelmatig van gebruikers dat dit problemen oplevert. Als je wat van PC's kent hoeft dat niet zo'n groot probleem te zijn, maar noobs raken dan al snel gefrustreerd over zo'n systeem. Ook zou het soms erg traag worden bij het maken van een verbinding, geen idee of dit reeds is opgelost, maar ik hoorde het wel van een gebruiker.vista gebruikt gewoon meer geheugen door alle nieuwigheden zoals doorschijnende effecten, gadget sidebar etc... zet die dingen af en je hebt een OS die stabieler en sneller werkt dan XP, vista is gebaseerd op windows server 2003 wat stabieler is dan XP (eerst was het op XP gebaseerd maar ze zijn opnieuw begonnen een jaar voor het uitkwam ofzo, daarom bevat het minder nieuwigheden dan verwacht)
zie hier wat vista moest worden:
http://www.youtube.com/watch?v=b9ifQvQCO7Y
Ik denk dat de ondersteuning van games er stilaan gaat komen, als Windows nog wat marktaandeel verliest hebben ze geen andere keuze meer...gaming
hoewel ik van plan was om eerder de spelconsoles die na de ps3, wii en xbox360 te kopen vanaf het moment dat de hardware niet meer kan volgen... dus idd, ik hoef de volgende windows niet![]()