- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus waarom dan nog wat anders kopenIk voel me afgezet:
heb ik geïnvesteerd in vista en gaat dat ding maar een paar jaartjes mee. Windows 98 en xp daar heb ik super lang mee kunnen werken vooraleer het outdatet was.
Desalniettemin ben ik tevreden met leopard op mijn andere partitie![]()
Ik heb nu bij elke opstart een blauw scherm (BsoD) in XP, weet nog steeds niet waarom. Tweede keer opstarten in boot menu voor laatste werkende instellingen kiezen en dan start ie wel normaal op. Is wel een zelfbouw PC dus zal wel ergens driver/hardware conflict zijn. Toch vind ik de foutenafhandeling van Windows maar slecht.Niets mis met Microsofts Windows, ik heb al 6 jaar XP en nooit problemen gehad.
Denk dat mensen eerder elkaar een beetje aan het napraten zijn.
Vista is idd. een misser van Microsoft maar ik ga er vanuit dat ze hiervan geleerd hebben en dat de volgende versie beter wordt, zo en zo minder werkgeheugen vreet.
Maar als je PC gewoon op XP draait, jij je computer goed onderhoud, de juiste beveiligingssoftware erop hebt staan is er helemaal niets aan de hand!
Meer dan 200 miljoen verkochte licenties van Vista, dat is geen flop.
Ongelooflijk.
Doet me denken aan de overgang van 98 naar XP. Waarbij Windows 2000 maar matig gebruikt is.
Zo zal vista misschien ook zijn.
Verkies Xp nog steeds boven Vista.
En hoeveel pc fabrikanten en gebruikers zijn gaan downgraden nadienMeer dan 200 miljoen verkochte licenties van Vista, dat is geen flop.
Het IS een vers geïnstalleerde XP@BigT
XP helemaal opnieuw installeren, je bent er even mee bezig maar het kan de problemen verhelpen. (schijven wel formateren)
Of een andere optie laat je PC is helemaal scannen door http://www.pcpitstop.com/
Het kan snel gaan... de ene die fouten maakt en de andere die ervan profiteert. Windows is inderdaad erg geïnstutionaliseerd, maar de concurenten leveren ook steeds betere besturingssystemen.De tijd dat Apple of Linux meer gebruikt zullen worden dan Windows of op gelijkte voet zullen staan, ligt wss nog wel enkele tientallen jaren in het verschiet, als het ooit zover zal komen.