AndroidHealthClinic

Windows 7

• Topic Starter Topic Starter
huh vista een flop? totaal niet mee eens

Windows gaat iig nog verder aangepast worden, uit de eerste testversies kan je geen conclusies trekken

Het is een flop omdat het niet verkoopt, simpel. En als het verkoopt zetten velen er weer XP op, omdat die sneller werkt. Ik vertel hier toch niets nieuws? Dacht dat dit wel geweten was.

vista ziet er mooi uit, maar is niet zo compatibel en vééél te gebruiksvriendelijk

over windows 7 hoorde ik dat de taakbalk op die van apple begint te lijken, geen idee of dat zo is. Maar het ziet er niet uit, precies windows voor debielen

Volgens mij krijgt Win7 DX11
Maar zoals ieder nieuw OS zal het wel weer kinderziektes hebben in het begin. Dus overstappen doe ik pas 1 jaar na dat het uitkomt.

Voor vista zijn ze op dit moment met sp2 bezig.

Ik ga een beetje m'n hdd met die rotzooi vervuilen, no thanks.

Ik voel me afgezet:
heb ik geïnvesteerd in vista en gaat dat ding maar een paar jaartjes mee. Windows 98 en xp daar heb ik super lang mee kunnen werken vooraleer het outdatet was.

Desalniettemin ben ik tevreden met leopard op mijn andere partitie :)

Nou het duurt nog wel 2 jaar voor het echt te koop is. En nog een jaar later zal het wel redelijk draaien. Dus je kan nog wel 3 jaartjes van vista genieten

Ik draai nog steeds Windows XP. En als Windows 7 op Vista gebaseerd is, waar het veel op lijkt, dan lijkt het me dat ik het nog niet eens kan installeren. (Windows is wel legaal, alleen nadat hij heeft opgestart vanaf m'n DVD-drive begint ie te mekkeren dat ie de drivers van m'n DVD-drive niet kan vinden :D)

ik ga windows 7 op mn oude pc rammen, iedereen vind het een pak sneller dan XP of vista (dus toch verbetering aan de gang)

Ik voel me afgezet:
heb ik geïnvesteerd in vista en gaat dat ding maar een paar jaartjes mee. Windows 98 en xp daar heb ik super lang mee kunnen werken vooraleer het outdatet was.

Desalniettemin ben ik tevreden met leopard op mijn andere partitie :)
Dus waarom dan nog wat anders kopen ;)

Niets mis met Microsofts Windows, ik heb al 6 jaar XP en nooit problemen gehad.
Denk dat mensen eerder elkaar een beetje aan het napraten zijn.

Vista is idd. een misser van Microsoft maar ik ga er vanuit dat ze hiervan geleerd hebben en dat de volgende versie beter wordt, zo en zo minder werkgeheugen vreet.

Maar als je PC gewoon op XP draait, jij je computer goed onderhoud, de juiste beveiligingssoftware erop hebt staan is er helemaal niets aan de hand!

Niets mis met Microsofts Windows, ik heb al 6 jaar XP en nooit problemen gehad.
Denk dat mensen eerder elkaar een beetje aan het napraten zijn.

Vista is idd. een misser van Microsoft maar ik ga er vanuit dat ze hiervan geleerd hebben en dat de volgende versie beter wordt, zo en zo minder werkgeheugen vreet.

Maar als je PC gewoon op XP draait, jij je computer goed onderhoud, de juiste beveiligingssoftware erop hebt staan is er helemaal niets aan de hand!
Ik heb nu bij elke opstart een blauw scherm (BsoD) in XP, weet nog steeds niet waarom. Tweede keer opstarten in boot menu voor laatste werkende instellingen kiezen en dan start ie wel normaal op. Is wel een zelfbouw PC dus zal wel ergens driver/hardware conflict zijn. Toch vind ik de foutenafhandeling van Windows maar slecht.

Meer dan 200 miljoen verkochte licenties van Vista, dat is geen flop.

@BigT

XP helemaal opnieuw installeren, je bent er even mee bezig maar het kan de problemen verhelpen. (schijven wel formateren)

Of een andere optie laat je PC is helemaal scannen door http://www.pcpitstop.com/

Ongelooflijk.
Doet me denken aan de overgang van 98 naar XP. Waarbij Windows 2000 maar matig gebruikt is.
Zo zal vista misschien ook zijn.
Verkies Xp nog steeds boven Vista.

Ik vind 2000 prof tot nu toe nog steeds de beste! liep het snelst en kon als gebruiker veel dingen veranderen!

En vista vind ik wel een stuk gebruiks vriendelijke als XP maar helaas gebruikt Vista zo veel geheugen...

Beter gaan ze een soort Light versie maken waar je maar zeer weinig CPU gebruikt, of zo...

De tijd dat Apple of Linux meer gebruikt zullen worden dan Windows of op gelijkte voet zullen staan, ligt wss nog wel enkele tientallen jaren in het verschiet, als het ooit zover zal komen.

Meer dan 200 miljoen verkochte licenties van Vista, dat is geen flop.
En hoeveel pc fabrikanten en gebruikers zijn gaan downgraden nadien ;) Natuurlijk zal Vista wel verkopen als ze de XP stopzetten, echter, feit is dat veel mensen het niet gekocht hebben omdat het imago van Vista niet al te best is. Tot nu toe scoorde XP toch echt het beste, relatief gezien kan je dan zeggen dat Vista tot nu toe wat geflopt is. Niet voor niets gaan ze de 7 uitbrengen in 2010, de naam Vista is voor Microsoft niet meer interessant zo lijkt het.

Binnenkort mijn eerste Macbook pro met OSX en Linux erop, kijk er al naar uit :cool:

@BigT

XP helemaal opnieuw installeren, je bent er even mee bezig maar het kan de problemen verhelpen. (schijven wel formateren)

Of een andere optie laat je PC is helemaal scannen door http://www.pcpitstop.com/
Het IS een vers geïnstalleerde XP ;)

De tijd dat Apple of Linux meer gebruikt zullen worden dan Windows of op gelijkte voet zullen staan, ligt wss nog wel enkele tientallen jaren in het verschiet, als het ooit zover zal komen.
Het kan snel gaan... de ene die fouten maakt en de andere die ervan profiteert. Windows is inderdaad erg geïnstutionaliseerd, maar de concurenten leveren ook steeds betere besturingssystemen.

vista gebruikt gewoon meer geheugen door alle nieuwigheden zoals doorschijnende effecten, gadget sidebar etc... zet die dingen af en je hebt een OS die stabieler en sneller werkt dan XP, vista is gebaseerd op windows server 2003 wat stabieler is dan XP (eerst was het op XP gebaseerd maar ze zijn opnieuw begonnen een jaar voor het uitkwam ofzo, daarom bevat het minder nieuwigheden dan verwacht)

zie hier wat vista moest worden:
http://www.youtube.com/watch?v=b9ifQvQCO7Y

Terug
Naar boven