AndroidHealthClinic

winkel gezocht te Gent

MDD

Novice
Waardering
0
weet er iemand een supplementen winkel zijn in Gent de naam van de uitbater ben ik vergeten maar zijn voornaam was Kurt.

detox?

workout.be in baudelostraat maar ik zweer bij XXL ;)

maximize in wondelgem

Is Workout ...

Ni dat die persoon nog interesse heeft na 3 j wachten :p

Laatst bewerkt:
Workout is van Kurt in Gent.

www.workout.be @ Onderbergen

btw goed bezig met 3 jaar oude topic.

Winkels zuigen, XXLNutrition ftw :p

Meen je dat? Sommige webwinkels rekenen geen verzendingskosten + massieve "Sinterklaaskortingen" = win! :)
Psst, doen Belgische winkels ook niet ?

Stap wat meer naar buiten, communiceer met de uitbaters.

Ik ben ingeschreven op nieuwsbrief van Workout... met halloween was er een korting van 25% op alles... week erna 1 kopen 1 gratis, dezelfde week Mutant Pump in gamma nog eens €10 er af.

Prijzen vs Nederland verschillen soms een paar euries, en ik ga liever mijn spul hallen bij mensen dan achter een PC zitten en op "bestel" klikken.

Een korting of een actie is niet iets dat uitgevonden is in Nederland hoor, iedereen doet het :D

Psst, doen Belgische winkels ook niet ?

Stap wat meer naar buiten, communiceer met de uitbaters.

Ik ben ingeschreven op nieuwsbrief van Workout... met halloween was er een korting van 25% op alles... week erna 1 kopen 1 gratis, dezelfde week Mutant Pump in gamma nog eens €10 er af.

Prijzen vs Nederland verschillen soms een paar euries, en ik ga liever mijn spul hallen bij mensen dan achter een PC zitten en op "bestel" klikken.

Een korting of een actie is niet iets dat uitgevonden is in Nederland hoor, iedereen doet het :D

Ik heb heb het ook niet specifiek over Nederland <-> België maar online <-> winkel :p
Ben ooit eens zo'n winkel binnengegaan ze hadden geen BSN, geen Revolution, geen Dymatize, geen Applied Nutriceuticals, enz. Enkel de B-merken. Natuurlijk weet ik dat merk niet echt een rol speelt tegenover het eiwitgehalte, enz. maar het wil wel al veel zeggen over de winkel.

Ik heb heb het ook niet specifiek over Nederland <-> België maar online <-> winkel :p
Ben ooit eens zo'n winkel binnengegaan ze hadden geen BSN, geen Revolution, geen Dymatize, geen Applied Nutriceuticals, enz. Enkel de B-merken. Natuurlijk weet ik dat merk niet echt een rol speelt tegenover het eiwitgehalte, enz. maar het wil wel al veel zeggen over de winkel.
Heeft niks met winkel maar met wetgeving BE<>NL te maken.

Niet per se, Belgische e-shops voor supplementen hebben daarentegen wel al het nodige in huis :p
Omdat het e-shops zijn waar geen beleid op is. In Belgie mag je inderdaad veel producten niet verkopen, zelfs caffeine anhydrous mag in producten niet zitten... en terecht imo.

:gek:

Rekenen is niet je sterkste kant. Ik ben daar een keer binnen geweest in Gent, die kunnen dus compleet niet concurreren met de huismerken van de internetwinkels.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Hoezo moet Sci-MX of SynTech concurreren met huismerk ?

Huismerk vs huismerk, oké... maar bekend merk vs huismerk ? ;)

Gewoon effe voor de lol B&F vs Workout.be:

Mutant Pro: € 49,90 B&F / € 64,90 Workout.be
Mutant Whey: € 44.90 B&F / € 43.90 Workout.be
Mutant Pump: € 39.90 B&F / € 44.90 Workout.be
Mutant Mass 6.8kg: € 69,90 B&F / € 68 Workout.be

Is maar 1 merk.. voor de rest, BSN loopt gelijk of €5 verschil. Stop met een r*tard te zijn, stop goede winkels binnen ipv Maximize en Performance doorverkopers.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 20:44 ----------

Wat is dan een B-merk volgens jou ?

Laatst bewerkt:

deze merken - producten hebben hier geen nutnummer, geen nutnummer = geen toestemming door de staat om het product te verkopen.
Om het nutnummer te verkrijgen moet je volledige dossier achter het product krijgen. Dit dossier krijg je van het 'merk' zelf, het probleem is dat zij dit bijna nooit geven, want dan zie je ook waar het wordt gemaakt en dan zie je dat vele merken dezelfde zijn ;).
Ik heb een paar dossiers opgemaakt, is trouwens niet simpel :eek:

Terug
Naar boven