- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
toen was het maximale aantal tekens bereikt🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen was het maximale aantal tekens bereikt🤣
Oke....Leeftijd: 22 jaar
Trainingsduur (serieus, zonder compromissen): 2 jaar
Gewichtstoename en vetpercentage natuurlijk bereikt gedurende die periode: 10 tot 15 kilo, vetpercentage variërend
Een typische dagelijkse voeding: diverse gerechten, waaronder een soort Turks deeg (de exacte naam ontglipt me momenteel), 6 sneetjes brood met pindakaas, gevarieerd en voornamelijk gezond avondeten
Gebruikte supplementen: Dagelijks creatine, preworkout (zoals ABE, C4, Bring the Chaos, Topwar)
Reden voor het overwegen van een kuur: Streven naar een toename in spiermassa zonder duidelijk teken van gebruik van externe middelen
Lange termijn doelen in bodybuilding: Niet van toepassing
hoe ga ik met tren om
Aangezien je toch gaat kuren, ga niet zo fucking eigenwijs lopen doen en gelijk aan de tren, dat is echt geen feest en complete bullshit dat mensen dat in jouw gym aanraden.Ja dat is eigenlijk wel wat ik wil horen zoals ik aangeef in mijn topic, maar wel van iemand die wel verstand heeft en niet hier meme's zit te maken![]()
Er zijn geen shortcuts, je hebt geduld nodig om het goed te doen.Nou aangzien tren vaak wordt aanbevolen vanwege zijn reputatie als een krachtige anabole steroïde die snel spiergroei en kracht kan bevorderen. Mensen in de sportschool raden het mij aan omdat ze denken dat het de juiste resultaten kan opleveren.In mijn geval ben ik redelijk tevreden met mijn spiermassa tot nu toe, vooral gezien het feit dat ik niet erg strikt ben met mijn voeding. Ik ben begonnen als een mager persoon en heb sindsdien een behoorlijke hoeveelheid spiermassa opgebouwd. Echter, ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn prestaties te verbeteren en mijn fysieke doelen te bereiken. Dat is waarom ik geïnteresseerd ben in het verkennen van enhancers zoals Tren, om te zien of het mijn vooruitgang verder kan stimuleren.
Alsof je gespierd en groot wil zijn maar niemand mag het zien....“Streven naar een toename in spiermassa zonder duidelijk teken van gebruik van externe middelen“
Die heb ik nog niet gehoord! 🤣