AndroidHealthClinic

Advies

- Tren heeft ook veel bijwerkingen dus dat is iets wat je moet overwegen en vooral met je eerste kuur. Waarom niet alleen beginnen met een lage dosis test? Kijken hoe dat uitpakt. Je weet ook niet hoe je lichaam gaat reageer op ASS

-blijf zo lang mogelijk naturel nog bouwen, dat je geen schema volgt oké maar zorg wel dat je dan clean eet en je gewicht echt goed bijhoud.

Leeftijd: 22 jaar
Trainingsduur (serieus, zonder compromissen): 2 jaar
Gewichtstoename en vetpercentage natuurlijk bereikt gedurende die periode: 10 tot 15 kilo, vetpercentage variërend
Een typische dagelijkse voeding: diverse gerechten, waaronder een soort Turks deeg (de exacte naam ontglipt me momenteel), 6 sneetjes brood met pindakaas, gevarieerd en voornamelijk gezond avondeten
Gebruikte supplementen: Dagelijks creatine, preworkout (zoals ABE, C4, Bring the Chaos, Topwar)
Reden voor het overwegen van een kuur: Streven naar een toename in spiermassa zonder duidelijk teken van gebruik van externe middelen
Lange termijn doelen in bodybuilding: Niet van toepassing

hoe ga ik met tren om
Oke....

- Vetpercentage variëren? 10/11% neem ik aan?
- 6 sneetjes met pindakaas?? Eiwitten?
- Gezond avond eten?
- Wanneer je nog niet serieus een dieet hebt gehouden, kan je nog veel halen uit gewoon natural trainen en voeding .
- Supplementenlijst, vooral gebaseerd op hulpmiddelen ipv gezondheid..
- Reden is gemakzucht, zoals eerder aangegeven kan je zeker nog veel halen uit een jaar normaal trainen met ondersteuning van een goed dieet en natural trainen.
- Tren eerste kuur... hou alsjeblieft op!

Ja dat is eigenlijk wel wat ik wil horen zoals ik aangeef in mijn topic, maar wel van iemand die wel verstand heeft en niet hier meme's zit te maken :tanden:
Aangezien je toch gaat kuren, ga niet zo fucking eigenwijs lopen doen en gelijk aan de tren, dat is echt geen feest en complete bullshit dat mensen dat in jouw gym aanraden.
Neem ‘gewoon’ 400-500mg test-e als eerste kuur en zet 2x per week. Zorg dat je vreten on point is en niet janken als mensen zien dat je gebruikt.

Je hebt de mindset niet, je voeding is op en af ok en je wilt gelijk naar de zwaarste middelen grijpen maar zonder dat mensen het door hebben. Dat gaat niet werken die combinatie.

Cleanbulk met test is nog een soort van te verdoezelen, 300 kcal boven je onderhoud gaan eten. Of gewoon met de bibs bloot en zeggen dat je gebruikt.

Nou aangzien tren vaak wordt aanbevolen vanwege zijn reputatie als een krachtige anabole steroïde die snel spiergroei en kracht kan bevorderen. Mensen in de sportschool raden het mij aan omdat ze denken dat het de juiste resultaten kan opleveren.In mijn geval ben ik redelijk tevreden met mijn spiermassa tot nu toe, vooral gezien het feit dat ik niet erg strikt ben met mijn voeding. Ik ben begonnen als een mager persoon en heb sindsdien een behoorlijke hoeveelheid spiermassa opgebouwd. Echter, ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn prestaties te verbeteren en mijn fysieke doelen te bereiken. Dat is waarom ik geïnteresseerd ben in het verkennen van enhancers zoals Tren, om te zien of het mijn vooruitgang verder kan stimuleren.
Er zijn geen shortcuts, je hebt geduld nodig om het goed te doen.

Wat zijn je stats? Macro's, eventueel foto's .

2 jaar trainen met geen echt dieet is geen serieuze training .

Als je dit niet weet of op orde hebt, begin er niet aan. Lees je in, doe je huiswerk. Bodybuilding is een leefstijl.

Hoe gaat het hier?

Ja wordt er nog een beetje getrent?

Terug
Naar boven