XXL Nutrition

Winny breekt Drive af???

DMX

Cool Novice
Waardering
0
Ik was met een maatje (ook AAS gebruiker geweest) over mijn kuur aan het praten. ff ter info mijn kuur nog eens : Deca 200, Drive 2ml, Testo 500mg en heb verleden week voor het eerst de winny erbij gedaan (week 4 was dat).
Nu vertelde die kerel mij dat winstrol de drive als het ware afbreekt en dat het best was om met de winstrol te stoppen en de drive op te trekken naar 3ml/week.
ff ter info nog, ik ben drive gaan gebruiken in de 2de week (week 5 is nu begonnen). Heb ook 2de potje drive klaarstaan want het eerste is op. De testo is vanaf week 3 van 250 naar 500mg gegaan, alsook de deca van 100 naar 200.

Ik moet zeggen dat ik toch wel groei nu, het is niet in beestige proporties maar toch goed genoeg imo.
Uiteraard wil ik nog groeien.

Nu had ik graag raad gehad van mensen die meer ervaren zijn met deze produkten, en o ja, mijn voeding is aangepast hehe.

Ook als men denkt dat ik testo of drive of weet ik wat moet minderen/optrekken graag reageren. Na deze kuur ga ik een jaar geen roids meer nemen dus wil nu graag bijna het maximale eruithalen.

thx op voorhand.

Stats:

1m91, 28, 8% BF, 89kilo

• Topic Starter Topic Starter
niemand??

wow man wat een warboel , zet hier eens het kuurschema neer van je

doe gewoon verder met:

200 deca per week
500 testo per week
drive aanhouden op 2ml
en winny zet je het beste als overbrugging naar je nakuur.

ok dan hou ik dit aan en we zien wel, tot hiertoe groei ik toch.

Tsja.....als je groeit is het mooi maar dat zal niet van de drive zijn....ik vind dat maar een waardeloze toevoeging omdat het zo ongelofelijk laag gedoseert is...

Wat heb je nou aan 25mg Eq en 30mg Methandriol maal 2ml is dus 50mg Eq en 60mg Methandriol?

De test en deca zullen hun werk WEL doen dus succes met je kuurtje verder.

Enne...winstrol kan helemaal geen Eq en Methandriol afbreken dus hoe je trainer aan dat verhaal komt is me een raadsel ???

Drive een waardeloze toevoeging? hmz, ik heb er nochtans al veel goeds over gehoord... zijn er nog mensen die hun mening over drive willen geven??

en het is laag gedoseerd.... maar het is wel voor paarden... die zin toch iets groter als wij ?
Greets

Of het nou voor paarden is of niet.......feit blijft dat 1ml drive 25mg EQ en 30mg Methandriol bevat...........ter vergelijking;1ml Overdrive van GS bestaat uit 150mg EQ en 60mg Methandriol......welke zou jij dan kiezen?

Eerlijkheidshalve zou ik beide producten met Methandriol mijden als de pest.
Methandriol heeft mijns inziens geen toegevoegde waarde. Of je moet het vasthouden van vocht als doel hebben zoals in de vetinaire toepassingen!

ariekanarie zei:
Of het nou voor paarden is of niet.......feit blijft dat 1ml drive 25mg EQ en 30mg Methandriol bevat...........ter vergelijking;1ml Overdrive van GS bestaat uit 150mg EQ en 60mg Methandriol......welke zou jij dan kiezen?

Hey Elmo,alles flex?

Ik heb hier een stukkie waar juist staat dat het NIET zoveel vocht vasthoudt....laat jouw licht hier eens over schijnen als je wil,bro.

Methandriol Dipropionate (M.D.) is a form of the water-dissolved Methandriol but it remains effective for a longer period of time. On the one hand, M.D. can be dissolved in oil for injection purposes and, on the other hand, it is produced in tablet form since it is also effective when taken orally M.D. has a strong anabolic and andro-genic component so that it is suitable for the buildup of strength and muscle mass. The effect can be compared to a cross between Deca-Durabolin and Testosterone enanthate. Like testosterone it con- tributes to a gain in both strength and muscle but does not retain more water than Deca-Durabolin. The best results can be obtained, however, if M.D. is not taken alone but in combination with an- other steroid. This is because M.D. is able to magnify the effects of other steroid compounds. It does this by increasingly sensitizing the androgenic receptors of the muscle cell, allowing a higher amount of the steroid molecules of the additionally taken steroids to be ab- sorbed by the receptors. This also explains why injectable M.D. is only available today as a combination compound with an additional steroid substance. Injectable M.D. is only available in the Australian veterinary steroids Drive, Spectriol, Geldabol, and Filibol Forte so that procurement of the compound is difficult. The few athletes using this drug report good strength gains, a solid muscle gain, and low water retention. The combination steroids aromatize only slightly so, when taking only M.D., the use of antiestrogens is perhaps ap-propriate. The injectable form is only slightly toxic.

Zoals ik het in het stukkie lees zou M.D. (dat dus ook in drive zit) een "vergoter" zijn van andere roids als je het in combinatie doet.. zoals ik dus met deca, testo en winny.
Wat ik had gehoord over drive is eigenlijk een beetje hetzelfde wat in het "stukkie" staat nl. Drive is niet aangeraden om het alleen te gebruiken, testo (of andere roids) is een must. De testo moet de drive laten inkicken zodat de drive op zijn manier de testo "vergroot".
Ik heb vandaag de Drive toch verhoogt naar 3ml/week en ga hem zo verder gebruiken tot ie op is (uiteraard met afbouw inbegrepen). Ik moet zeggen dat ik nu veel meer resultaten heb als met mijn eerste kuur waarbij ook Naposim zat, deca, susta en 4weken testo.
In Drive zit ook Boldenone en dat kickt pas in 4de week als ik het goed heb, dus we zullen zien (ben nu aan week5 bezig)

Ik zal jullie mijn ervaringen laten weten, want ook op het net lijkt me weinig info over drive te vinden.... of hebben jullie links?

Je hebt Methandriol Dipropionate (M.D.) ook in flesjes van 10ml op oliebasis 1ml zit 75mg M.D in heet protabol en kan je vertellen wereld spul...
Je wordt er ook zo sterk als een paard van in goede combinatie met een andere steroid.
Ik ben geen voorstander van die allemachtige kuren die ik hier allemaal lees,kort krachtig 6wekies klaar....
Lichaam bij komen laten en dan kan je vaker iets nemen....
Ik zeg altijd beter 5kilo aankomen en 4kilo behouden dan 10kilo aankomen en 0,0 behouden....
Je moet je lichaam tijd gunnen om te groeien en een basis leggen op de natuurlijke manier,en kom je dan vast te zitten ga je iets nemen om over het dooie punt te komen...
Ik train nu al meer dan 25jaar en heb al heel wat de revue zien passeren ze kunnen zonder hun juice nog geen deuk in een pakje boter slaan....
Als ze eraan zitten voelen ze hun happy en zitten ze er niet aan dan zijn ze depressief en hebben overal last van,want ja hun goddelijke tempel zakt als een kaartenhuis in elkaar.....

bongo zei:
Je hebt Methandriol Dipropionate (M.D.) ook in flesjes van 10ml op oliebasis 1ml zit 75mg M.D in heet protabol en kan je vertellen wereld spul...
Je wordt er ook zo sterk als een paard van in goede combinatie met een andere steroid.
Ik ben geen voorstander van die allemachtige kuren die ik hier allemaal lees,kort krachtig 6wekies klaar....
Lichaam bij komen laten en dan kan je vaker iets nemen....
Ik zeg altijd beter 5kilo aankomen en 4kilo behouden dan 10kilo aankomen en 0,0 behouden....
Je moet je lichaam tijd gunnen om te groeien en een basis leggen op de natuurlijke manier,en kom je dan vast te zitten ga je iets nemen om over het dooie punt te komen...
Ik train nu al meer dan 25jaar en heb al heel wat de revue zien passeren ze kunnen zonder hun juice nog geen deuk in een pakje boter slaan....
Als ze eraan zitten voelen ze hun happy en zitten ze er niet aan dan zijn ze depressief en hebben overal last van,want ja hun goddelijke tempel zakt als een kaartenhuis in elkaar.....

Ik heb hier de afgelopen twee jaar bijzonder weinig kuurtjes van 6 weken gezien. Beetje rare post met extreme voorbeelden waar niemand wat aan heeft...

axestream zei:
Ik heb hier de afgelopen twee jaar bijzonder weinig kuurtjes van 6 weken gezien. Beetje rare post met extreme voorbeelden waar niemand wat aan heeft...

Ik ben geen voorstander van die allemachtige kuren die ik hier allemaal lees,kort krachtig 6wekies klaar....Beter één kuur van 6weken dan die kuren die er nu allemaal in gedrukt worden van 10,12,14 of het hele jaar,kleine onderhouds dosis er tussen door.
Die jonge knulletjes nemen alles aan wat hun vertelt wordt door die grote meneer die voor hun staat,dit moet je nemen en dat en dan komt het wel goed jaja....
Laat ze eerst maar eens gewoon trainen een paar jaar maar daar hebben ze het karakter niet voor,80%teminste...
Nee een blauw week trainen en hup meteen maar een zooitje rotzooi erin drukken waar een paard de hik van krijgt.....
Ik ben heus niet tegen op steroiden maar niet zoals het hedentendage gebruikt wordt....

Goed om te weten...

Terug
Naar boven