AndroidHealthClinic

winny en fluoxetine

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.465
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
jongens ik heb overal gezocht, maar kon er nix over vinden.
ik ben van plan binnenkort en winny only tabs kuur van 6 weken 50 mg per dag te gaan proberen. maar nu is de vraag kan dit in combinatie met antidepresivia fluoxetine tabs ??

ja ik dacht al dat het de bijsluiter was, maar las wel dat prozac een killer voor je lever is, en winny is ook niet echt een lieverdje.

• Topic Starter Topic Starter
jordy zei:
ja ik dacht al dat het de bijsluiter was, maar las wel dat prozac een killer voor je lever is, en winny is ook niet echt een lieverdje.

ik zat wel te denken om mariadistel 500mg na de kuur te nemen.

over een maand of 3 moet ik trouwens wel stoppen van de huisarts met fluoxetine

luppie zei:
ik zat wel te denken om mariadistel 500mg na de kuur te nemen.

ja dat is zo ie zo wel handig voor het ontgiftigen van je lever.

maar zal ook wat nolvadex/chlomid pakken als nakuur

een jaar bijna:eek: maar zit al heel lang weer goed in mijn vel;) dus mijn huisarts wil zonder proberen

maar als die 2 niet zamen gaan pech gehad dan maar niet. gezondheid gaat natuurlijk wel voor;)

luppie zei:
een jaar bijna:eek: maar zit al heel lang weer goed in mijn vel;) dus mijn huisarts wil zonder proberen

maar als die 2 niet zamen gaan pech gehad dan maar niet. gezondheid gaat natuurlijk wel voor;)

een jaar lang aan die troep:eek: das niet echt een pretje voor je lichaam.

ja dat zeker denk dat je dan beter even kan wachten met winny,

miss eerst even wat mariadistel nemen voor eeen aantal weken, en dan nog even heroverwegen of je het wel moet doen.

maar waarom wil je met winny kuren, en niet met een inject?

jordy zei:
ja dat zeker denk dat je dan beter even kan wachten met winny,

miss eerst even wat mariadistel nemen voor eeen aantal weken, en dan nog even heroverwegen of je het wel moet doen.

komt helemaal goed. mischien iets voor na de zomer als ik al een tijdje zonder die troep heb gezeten. ik maak nog redelijke gains. maar was benieuwd wat winny erbij deej.

nou dan zou ik zeker nog even naturel blijven als je nog steeds bij komt, wacht gewoon nog even een jaar, en lees je vast in over het gebruik van AAS. kijk het is natuurlijk niet zo maar iets, zo als crea of zo.

je kan altijd nog gaan gebruiken, maar probeer eerst als naturel alles er uit te halen ;)

luppie zei:
jongens ik heb overal gezocht, maar kon er nix over vinden.
ik ben van plan binnenkort en winny only tabs kuur van 6 weken 50 mg per dag te gaan proberen. maar nu is de vraag kan dit in combinatie met antidepresivia fluoxetine tabs ??

Doe niet moeilijk en ga gewoon naar je huisarts hij heeft een beroepsgeheim
Ok hij zal je het in eerste instantie proberen uit je hooft te praten maar het is z,n plicht om je wel de juiste info te geven..

Pure_tech zei:
Doe niet moeilijk en ga gewoon naar je huisarts hij heeft een beroepsgeheim
Ok hij zal je het in eerste instantie proberen uit je hooft te praten maar het is z,n plicht om je wel de juiste info te geven..

ik zal die ouwe eens vragen ghehe:D

leuke discussie tussen jullie 2:D

Terug
Naar boven