AndroidHealthClinic

winny gewoon af en toe

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
ik was aan het denken (ja...kraakte heel hard) winny onderdrukt je eigen testo vrijwel niet!

maar is dat nu in zo'n geringe mate dat je zou kunnen zeggen...ik pak het gewoon af en toe als extra erbij (dus in lage doseringen) voor net dat beetje extra

want de rede dat je normaal maanden tussen een kuur houd is voor je testeron levels weer normaal te krijgen...

maargoed mail maar eens wat denkt en wat zou een lage maar toch eenigzinse dosering zijn

Je kuurt of je kuurt niet. Sim-pel.

Een beetje kuren 'gewoon af en toe' slaat imho nergens op. Je schiet er bar weining mee op.

$0,02

Mr J heeft gesproken !

"winny onderdrukt je eigen testo vrijwel niet!"

Meer dan je denkt... Niet doen dus, als je fatsoenlijk herstelt wilt zijn na en voor een kuur. Lage dosseringen zetten ook geen zoden aan de dijk + na een tijdje zijn je receptors verzadigd en werkt je volgende kuur ook nog eens minder goed. En je eigen test zal steeds minder goed zijn. MrJ heeft gelijk, het is kuur of geen kuur, niet aanklooien is zinloos.

Hoe erg kan je je test laten schommelen HEY ?! :P
Lijkt me zeker niet goed, dit zou ik zeker niet doen !

En zoals admin al zei, lage doseringen helpen niet.

sowieso het hele idee van bridgen zie ik niks in.
ennuh winny is geen supplement eddy, voor iets extra´s gaan dan aan de crea ofzo, levert je nog meer resultaat op ook denk ik. Plus dat je je receptoren ook niet verzadigd wilt houden, ook al onderdrukt het volgens jou niet. Dus gewoon aan de crea en normale kuren doen, niet half ;)

sjatog ? Ik vind het helemaal geen slecht idee !
Voor het effect dat jij wilt is creatine perfect geschikt ! ;)

ey maar Eddy, aangezien je graag A.S. wilt gaan doen
vraag ik me af :
-hoe ziet je eet schema eruit ?
-hoe ziet je training schema eruit ?

Ik moet je nageven dat die 2 dingen zeer belangrijk zijn
mits je met A.S. wilt rotzooien.

(Ik zou toch maar voor de crea gaan hoor :P hehe)

Eddy: "want de rede dat je normaal maanden tussen een kuur houd is voor je testeron levels weer normaal te krijgen..."

Als dát alles zou zijn kerel....zou super zijn maar helaas.

Een andere belangrijke reden is je lichaam rust geven, ook al voel je geen pijn van anabolen na een kuur.
En de belangrijkste van alles: Je HDL-cholesterol-niveau.

Dat keldert namelijk omlaag en is oh zo belangrijk voor de bescherming tegen het dichtslibben van bloedvaten, terwijl het LDL cholesterol omhoog geschoten is en de vetten juist in je bloedvaten brengt wat dus niet de bedoeling is. Om deze cholestrol-niveaus weer tot bedaren te brengen is rust zo belangrijk. Doe je dat niet dan slaan ze door en kun je hartklachten/krampen alvast opschrijven als je toekomstige nieuwe vriend.

• Topic Starter Topic Starter
nee goed klinkt inderdaad niet als een goed idee van mij (ik meestal niet zo'n goeie ideën hoor!)

ik was op het idee gekomen omdat ik op een amerikaanse site iets van bridgen had gelezen maar dan van dianabol: kwam er in het kort op neer dat als je het smorgens in lage dosering zou pakken als je net wakker bent je lichaam het niet zou opmerken!!

maarja volgens mij ook bullschit!

Jay Impel zei:
sjatog ? Ik vind het helemaal geen slecht idee !
Voor het effect dat jij wilt is creatine perfect geschikt ! ;)

ey maar Eddy, aangezien je graag A.S. wilt gaan doen
vraag ik me af :
-hoe ziet je eet schema eruit ?
-hoe ziet je training schema eruit ?

Ik moet je nageven dat die 2 dingen zeer belangrijk zijn
mits je met A.S. wilt rotzooien.

(Ik zou toch maar voor de crea gaan hoor :P hehe)

om op jou eff terug te komen jay..

ik ben op het moment bezig met een bulk schema eet om de 2/3 uur maaltijden met een eiwit/koolhd/vet verhouding van: 30/55/15%

veel kwark tonijn rijst pap havermout enzo....dus dat zit wel goed

train met een split waarbij ik in 3 dagen het gehele lichaam train en dan 1 rustdag neem..

gebrijk er op het moment een creatine transport systeem bij wheight gainers whey eiwit en wat extra glutamine, en natuurlijk een mulit vit preparaat en lijnzaad olie.....

dus op zich denk ik wel dat ik weet wat ik doe ... heb alleen altijd van de geweldige ideën om net even iets haRDER te gaan

aha, ik zie dat je in ieder geval niet zo maar wat gaat doen.
Als je echt op en plateau zit zou ik een normale kuur nemen,
maar anders gewoon creatine gebruiken en kijken of dat helpt.

wat je ook kiest, succes ;)

eddycaminos zei:
nee goed klinkt inderdaad niet als een goed idee van mij (ik meestal niet zo'n goeie ideën hoor!)

ik was op het idee gekomen omdat ik op een amerikaanse site iets van bridgen had gelezen maar dan van dianabol: kwam er in het kort op neer dat als je het smorgens in lage dosering zou pakken als je net wakker bent je lichaam het niet zou opmerken!!

ze bedoelen dat je het moet nemen voordat je wakker wordt, zodat je het zelf niet merkt, je lichaam is niet te foppen....

:nana:

D. zei:
ze bedoelen dat je het moet nemen voordat je wakker wordt, zodat je het zelf niet merkt, je lichaam is niet te foppen....

:nana:

ja leek mij ook een nogal onwaarschijnlijk verhaal....en bovendien is iets wat ook echt onderzocht zou moeten worden voordat het het proberen waard zou kunnen zijn.......

eddycaminos zei:

Bridgen is inderdaad achterhaald. Elke vorm van exogene toediening zal gevolgen hebben. Actie=-reactie.

Terug
Naar boven