XXL Nutrition

Stelling Wie heeft er gelijk?

Bezoekers in dit topic

Nog steeds beter dan natty bitches die super gefrustreerd zijn door hun matige fysiek en daarom beginnende kuurders voortdurend lopen te bepreken omdat KUREN = HUREN.
Klopt kuren = huren.
 
Klopt kuren = huren.

Bij uitbreiding is trainen ook huren want als je daar mee stopt dan verlies je ook spiermassa, vp stijgt, ...

Conclusie: Kuren is huren, trainen is huren, blabla.

Binnenkort lekker kuurtje voor de zomer, shirt uit op de festivals.
 
Trainen is ook huren, stop je, dan verlies je massa. Een open haard geeft vuur. Ik kan nu toch stellen dat kuren gelijk staat aan tandenpasta toch?
 
Bij uitbreiding is trainen ook huren want als je daar mee stopt dan verlies je ook spiermassa, vp stijgt, ...

Conclusie: Kuren is huren, trainen is huren, blabla.

Binnenkort lekker kuurtje voor de zomer, shirt uit op de festivals.
Houd ons op de hoogte van je winstrol only cycle maat! Zie je op defqon!!!!
 
Ik vermoed iig wel dat veel mensen die beginnen te kuren, eendagsvliegen zijn.
Maw: of ze verneuken zichzelf helemaal vanwege onkunde (lichamelijk of mentaal), of ze hebben gewoon überhaupt niet de guts om te blijven trainen (ze gingen er vanuit dat Aas een of ander wondermiddel is).

De ekte die-hards, trainen toch wel "met of zonder roids".
 
Na1 kuurtje komen de meesten vroeg of laat terug bij af.(dat is toch wat ik vaak gezien heb)

Deze heel serieus nemen, 41 jaar levens ervaring en van alles gezien. Een rug van een gemiddelde puber en schreeuwt het hardst.

Ik zeg doen!

On-toppic: geen winstrol voor jouw doel.
 
Laatst vroeg iemand mij of hij voor cutten beter clen of winstrol kon nemen. Fat as fuck, natty (HOOP IK) Atleast 35% bf.
Week later sprak ik hem, zit ie op DNP.

Kenmerken dat het lente wordt: natuur komt tot bloei, vogels fluiten, het wordt warmer...


En stomme mongolen die eruit zien alsof ze nog moeten beginnen met een winterslaap, die zich volstouwen met rommel.
Gotta love this time of the year.

OT: je gaat t niet bij 1 kuur houden bro. Als dat echt een voorwaarde is voor je begin je dr beter niet mee.
 
Deze heel serieus nemen, 41 jaar levens ervaring en van alles gezien. Een rug van een gemiddelde puber en schreeuwt het hardst.

Ik zeg doen!

On-toppic: geen winstrol voor jouw doel.

KUREN=HUREN.
 
IEDEREEN DIE DENKT DAT KUREN VOOR MONGOLEN IS ZIJN ZELF EEN STELLETJE MONGOLEN
IMG_5299.JPG
 
Ik had johnyjordaan gerapporteerd wanneer krijgt die een Perm ban?
Hij heeft momenteel geen strafpunten meer dus dan moet hij het al heel bont maken.
Je kunt hem ook gewoon op 'negeer' zetten.
 
Hoezo Johnny is toch een lekkertje ?
 
Hij heeft momenteel geen strafpunten meer dus dan moet hij het al heel bont maken.
Je kunt hem ook gewoon op 'negeer' zetten.

De wel genoemde strafpunten, gaan deze ook een keer weg? Vind dat ik me toch best netjes heb gedragen, na een ligt foutje met een grote tik op mijn vingers.
 
De wel genoemde strafpunten, gaan deze ook een keer weg? Vind dat ik me toch best netjes heb gedragen, na een ligt foutje met een grote tik op mijn vingers.
Ja, na verloop van tijd vervallen ze, afhankelijk van de overtreding tussen de maand en een jaar. Bij zware overtredingen nooit (ban).
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven