XXL Nutrition

Winny/Primo/Test Cut Kuur

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoi iedereen,

Na wat verder onderzoek te hebben gedaan samen met wat meer ervaren mensen om een zo goed mogelijke kuur samen te stellen hebben we het volgende uitgewerkt ipv volgende eerste 2 voorstellen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/kuur-sust-trenbolone-winny-bold-masterone-clenbuterol-278806/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-mast-clenbuterol-cutkuur-vs-romano-stack-279450/

Dus ik denk dat ik bijna klaar ben. Hier volgt:

1-6: Winny 60mg ed
1-14: Primo 400mg e5d
1-12: Test E 250mg e5d

12-14: Test prop 100mg eod.

13-15: 1x 500iu HCG ed

16-17: Nolva 50mg ed
16-17: Clomid 150mg ed
18-19: Nolva 25mg ed
18-19: Clomid 100mg ed

Zit ik juist met HCG en de verdere nakuur?
Ik zie verscheidene kuurvoorstellen waar HCG gedurende gans de kuur wordt genomen...maar uit wat ik heb gelezen blijkt dat HCG na een 4-tal weken het omgekeerde effect kan hebben en dat het ook niet is aangeraden een HCG kuur te hebben die langer duur dan de Nolva/Clomid kuur (deze laatste zou zeker 2 weken langer dan de HCG kuur moeten zijn).

Okee die HCG in sommige kuurvoorstellen dat ik zie die doorheen gans de periode lopen zijn wel maar 1-2 injects / week maar is het niet beter om die dagelijks of eod te doen tegen het einde van de kuur.

En wat in dit specifiek schema?

Doel is om spiermassa te behouden en van een ~12% naar een ~7% te zakken.

De Clen & T3 laat ik er voorlopig uit...ik zie wel welke vordering ik maak, eventueel test ik eens 1 week on/off.

Laatst bewerkt:
Als het is om te cutten waarom dan niet makkelijk doen en gewoon 250/400 per week?
Winny op 50mg ed

Nolvadex en clomid te hoog!
Doe dan bv:
Wk 16-19 100mg Clomid
Wk 16-21 20mg Nolvadex

Ipv clen en t3, ECAY Stack nemen of een gewone OTC fatburner

Groeten

• Topic Starter Topic Starter
En de HCG?

Zit te denken omdat deze misschien nogal wat mild is, Winny er weer bij te nemen van Week 10-14 of zo.

Twijfel ook nog altijd tussen Primo of Mast..

HCG zou ik zelf niet doen.
Zou dan kiezen Winny op het einde of als kickstart, niet beide :)

Al beslist wat je gaat nemen?
Sta namelijk ook te twijfelen welke hoeveelheden ik zou doen..

Thx!

Hoi iedereen,

Na wat verder onderzoek te hebben gedaan samen met wat meer ervaren mensen om een zo goed mogelijke kuur samen te stellen hebben we het volgende uitgewerkt ipv volgende eerste 2 voorstellen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/kuur-sust-trenbolone-winny-bold-masterone-clenbuterol-278806/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-mast-clenbuterol-cutkuur-vs-romano-stack-279450/

Dus ik denk dat ik bijna klaar ben. Hier volgt:

1-6: Winny 60mg ed
1-14: Primo 400mg e5d
1-12: Test E 250mg e5d

12-14: Test prop 100mg eod.

13-15: 1x 500iu HCG ed

16-17: Nolva 50mg ed
16-17: Clomid 150mg ed
18-19: Nolva 25mg ed
18-19: Clomid 100mg ed

Zit ik juist met HCG en de verdere nakuur?
Ik zie verscheidene kuurvoorstellen waar HCG gedurende gans de kuur wordt genomen...maar uit wat ik heb gelezen blijkt dat HCG na een 4-tal weken het omgekeerde effect kan hebben en dat het ook niet is aangeraden een HCG kuur te hebben die langer duur dan de Nolva/Clomid kuur (deze laatste zou zeker 2 weken langer dan de HCG kuur moeten zijn).

Okee die HCG in sommige kuurvoorstellen dat ik zie die doorheen gans de periode lopen zijn wel maar 1-2 injects / week maar is het niet beter om die dagelijks of eod te doen tegen het einde van de kuur.

En wat in dit specifiek schema?

Doel is om spiermassa te behouden en van een ~12% naar een ~7% te zakken.

De Clen & T3 laat ik er voorlopig uit...ik zie wel welke vordering ik maak, eventueel test ik eens 1 week on/off.

5% zakken met deze kuur,ik hoop het voor je,maar 250test en 400 primo gaat niet veel uithalen,imo
je mag wel een heel strak dieet gaan volgen en vol in de cardio
alle procenten beneden de 12% gaan steeds moeilijker eraf,elk % meer en meer.
hcg zou ik toch mee laten lopen vanaf week 1-15 2x250iu p/w
je onderdrukt toch 14 weken lang.

• Topic Starter Topic Starter
Wat betreft de HCG,

Had op vereschillende plaatsen gelezen dat eerste 2 weken Nolva en Clomid 50 en 150 mochten zijn, en de 2 weken daaropvolgend (dus week 3+4 van de PCT) afbouwen, dus 25 Nolva, 75 Clomid. Dacht dat dat zelf hier in de FAQ of ergens in het AAS uitleg gedeelte stond van DutchBB zelf. Dus ja, ik ben wel redelijk kritisch telkens alee, meer in vraag stellend om zekerheid te hebben.

Dus ja..HCG ew 1-15? Nog wat mensen die hiervoor commentaar kunnen geven?

@gebruikersnaam6: de Test ga ik op 250mg houden - omdat het de eerste kuur is maar vooral omdat het een cutkuur, moest ik echt enorm veel meer gains willen maken 500mg, maar dat is het doel niet.

Waar ik vooral over twijfel is of ik nu Mast of Primo zou doen. De ene zweer bij Primo, de andere vind zelfs 600mg Primo pw (of 400mg e5d) te mild...

Primo zou ik ook eerder gaan doen omdat de neveneffecten wat minder sterk zouden zijn, maar zoals ik zei ben daar nog niet 100% aan uit.

---------- Post added do 23 jun 2011 at 10:48 ----------

HCG zou ik zelf niet doen.
Zou dan kiezen Winny op het einde of als kickstart, niet beide :)

Waarom op het einde ipv de kickstart?
Zat ook te twijllen tussen weken 1-6 of laatste 6 weken...maar wil goed begrijpen waarom welk.

Waarom op het einde ipv de kickstart?
Zat ook te twijllen tussen weken 1-6 of laatste 6 weken...maar wil goed begrijpen waarom welk.

Men zegt dat Winny cortisol verhoogd en daarom beter niet aan het einde...

En Massiv gains op 500 samen met primo? Ik denk dat het in combo met andere gear veel meer gains geeft...

grtz

Daarom Aromasin als nakuur :)

Hij wil ook niet veel massa hé, hij wilt droger komen en wat vvm gainen

Grtz

Terug
Naar boven