Fitness Seller

winny tabs

lloyd

Cool Novice
Waardering
0
ik ben van plan binnekort te kuren met winny tabs
maar lees vaak op dit forum dat de winny tabs minder goed wekren dan de injects ?
is dit waar ? en moet je dan hogere dosering tabs nemen ?

winny tabs zijn belastender voor de lever gaan er twee keer langs, daarom kan je beter injecteren.

Volgens mij moet je dan hoger doseren als je orals neemt. :)

nee man ,ze werken uitstekend, ze geven een goede pomp en je kan er wel een 4kg van bijkomen op een week of 3 met een enorme krachttoename, iedere persoon is anders, maar bij mij was en is de krachttoename perfect gewoon!

ik zit op 40mg per dag

greetz en heb je die van GS?

4kg op 3 weken, no way man!

je mag blij zijn als je 4 kg op 6 weken pakt

Ja nattuurlijk, AS is altijd persoonsgebonden! Maar dan nog lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.

lloyd zei:
ik ben van plan binnekort te kuren met winny tabs
maar lees vaak op dit forum dat de winny tabs minder goed wekren dan de injects ?
is dit waar ? en moet je dan hogere dosering tabs nemen ?

injects gaan direct in de spier dus opname is groot.
tabs gaan via de lever dus wordt (bijna) altijd wel wat afgebroken van de werkzame stof.

injects doen hun werk wel beter.

ik ben toch bezig ermee , ga ik uit me nek lullen of wat? ik zeg niet dat het alleen door de winny tabs komt maar test en en deca kicken toch niet van de eerste dag in hebben ze me altijd gezegd

ik ben bezig met test/deca/winny en in 22 dagen want ben op 1 maart begonnen, heb ik 5kg gewonnen en 0.5% vet erbij. ben ook met provrion begonnen aan 25mg/dag kracht is echt overtreffelijk toegenomen dus ik denk dat dat toch door de kickoff van de winny komt, ik hoop dat ik de komende 5 weken nog 5kg kan pakken, dan ben ik blij van deze kuur.

greetz

bullshit, je zei wel dat het alleen door de winny kwam.
En nu oppeens kom je met een heel ander verhaal.

je bent 3 weken bezig met test/deca/winny en jij gaat al je massa op de winny gooien.
???
Na 3 weken zijn de deca en test al ingekicked hoor.

wat is nu dat weer voor bull, heb hier genoeg gelezen van mensen die winny tabs hebben genomen voor een week of drie vier en daar 4-5kg mee gewonnen hebben, een vriend van me is nu bezig met anavar only, ja je leest het goed anavar only en hij is van 79 naar 83kg op 3.5 week. dus waarom zou het wel niet kunnen, en de eerste 3kg die ik heb gemaakt was in week 1 dus daarom nemen mensen toch een kickstart of niet? en men kracht is door het dak aan het gaan, ik bankte vorige week al 12.5kg meer in dezelfde series en repaantal als voor de kuur. en ja ik heb al in veel post vermeld dat ik bezig met een kuur test deca winny, ik zei gewoon tegen die jongen da ik ze ook aan het nemen ben en dat ik op 40mg per dag zit, wat boeit hem wat ik nog neem nu , hij vraagt een goede dosis en een mening en ik geef hem een mening!

maar ja zal wel niet aan de winny liggen , volgende keer dan maar geen kickstart doen want die kilos die ja daar mee wint zijn toch niet echt en komen daar niet van :rolleyes:

week 1: 3kg bijgekomen
week 2: nog een dikke kilo erbij
week 3: 1.5kg erbij
en nu zijn we begin week 4 en zal de test en deca wel beginnen werken, vriend van me is deca-sust-dboll aan het doen en is in de eerste 4 weken 7kilo aangekomen, wel zonder anti E of dergelijke , maar ik vind mijn winst zo denderend nog niet, de meesten komen met een kickstart toch een kilo of 5 aan de eerste 3 weken , dus wat is er danzo speciaal ?

greetz

@ DVO

4 kilo halen met winny op 3 weken is haalbaar , zelfs 5 kilo is me gelukt .

Het is wel bij iedereen anders , maar als je voedig en rust goed zit is 5 kilo zeker haalbaar @ 40 mg per dag

Hoop dat ik nog wat extra pak. Zit nu op 40 mg om de kuur mee af te sluiten. Ondertussen is de deca al uit mijn bloed en dan kan ik de nakuur erin gooien. 't zit er dus weer bijna op. Heb nu alweer zin in een volgende :D

@Bencher: winny als kickstart? Vind ik nou niet echt een middel om mee te kickstarten eerder om mee te eindigen.

En de test enzo kick idd pas na een paar weken in, maar het werkt al vanaf de eerste dag alleen nog niet zo erg dus die gains van jou komen echt niet alleen van je winny in week1 en daar komt nog bij dat als het goed is je bij het kuren nog een tandje meer gaat eten dan normaal waardoor je ook al 1 kilo extra pakt in week 1

bencher zei:
ik ben toch bezig ermee , ga ik uit me nek lullen of wat? ik zeg niet dat het alleen door de winny tabs komt maar test en en deca kicken toch niet van de eerste dag in hebben ze me altijd gezegd

ik ben bezig met test/deca/winny en in 22 dagen want ben op 1 maart begonnen, heb ik 5kg gewonnen en 0.5% vet erbij. ben ook met provrion begonnen aan 25mg/dag kracht is echt overtreffelijk toegenomen dus ik denk dat dat toch door de kickoff van de winny komt, ik hoop dat ik de komende 5 weken nog 5kg kan pakken, dan ben ik blij van deze kuur.

greetz

Sommige mensen gaan ineens goed eten in een kuur. ;)

daar komt ook nog bij dat het mentale aspect een rol speelt, je voelt je goed, traint goed ed. dit alles zorgt ervoor dat makkelijker gaint dan anders. het geestelijke aspect moet zeker niet veronachtzaamd worden.
(zo dat waren weer eens wijze woorden ;) )
gr d

ok snap ik best , maar aan het eten ligt het niet , ik eet niet anders als normaal ik zit nu zoals al een hele tijd op 4200 kcals, 75gr vet en 220gr eiwit, ik eet gewoon ietsje meer kwark en wat meer brinta voor de rest hetzelfde. maar goed ik denk wel dat je van winny tabs aanzienlijk in kracht kan toenemen.

geeft wel een beetje vertekend beeld zoals jij het zegt; je had er beter ff bij kunnen zeggen dat je er deca en testo bij neemt voor de volledigheid, nu wek je de indruk dat het alleen van die winny komt.

Daar komt nog eens bij dat 3kg in 1 week never nooit spiermassa kan zijn, en dat weet jij net zo goed als wij.

al met al moet ik Dvo toch een beetje gelijk geven en was je verhaal een beetje misleidend. ;)

maar evengoed succes bro!

Terug
Naar boven