Fitness Seller

winny tabs

het verschilt idd per persoon. Ik ben bijna klaar met mijn eerste kuurtje dbol/ deca 200 mg. Maar ik zit nu nog steeds op + 5 kilo. Als ik andere mensen hoor die in hun eerste kuur 10 kilo pakken en dan nog niet eens goed aten, vind ik het ook wel een schrale winst.

Dus heb ik gemerkt dat het voor iedereen anders is ook qau doseringen.

bencher: 3 kg bijgekomen op een week van winnytabs. dikke bullshit. je bent aan het lullen. zelfs van de hevigste middelen kom je nog geen 3kg bij op een week. je bent trouwens geen winny only bezig.

skydirk zei:
bencher: 3 kg bijgekomen op een week van winnytabs. dikke bullshit. je bent aan het lullen. zelfs van de hevigste middelen kom je nog geen 3kg bij op een week. je bent trouwens geen winny only bezig.

hallo, ik ken gasten (mezelf meegenomen) die soms in de eerste week zomaar 5 kilo aankomen..Spier nee vast niet, maar wel gewicht iig.

En ook ken ik zat jongens die keihard gaan op 40 mg winnytabs per week..

Ik zit nu zelf aan een schramele 30 mg GS anavar per dag en ga als een speer..kan niet eens meer normaal trainen zo een zeer doet het..

Grt. Rico

• Topic Starter Topic Starter
ik ben van plan 50 mg om de dag te nemen hoop dat ik daar een beetje lekker op ga :D

om de dag?

tabs om de dag is een beetje nutteloos

• Topic Starter Topic Starter
per dag dan 30 mg ?

Sjonge jonge hoessow zou 3 kg in 3 weken niet kunnen net alsof het veel gewicht die mensen zetten hun calorieen ook nog hoger hoor.

lloyd zei:

zou dat ongeveer aanhouden per dag, meer is niet altijd beter.
Als het na 2 weken er nog niet echt veel van merkt, zou ik de dosis ietsjes verhogen naar 40mg

Zou de dosering verdelen over de dag: 's morgens en 's avonds

firedsoul zei:
Sjonge jonge hoessow zou 3 kg in 3 weken niet kunnen net alsof het veel gewicht die mensen zetten hun calorieen ook nog hoger hoor.

lees ff

we praten hier over 3kg in 1 week

ik kom ook zo 3kg aan in in week op creatine...

zit nu op een vetper 6% 2200 kcal per dag..

als ik die week naar 3000kcal en gooie er creatine bij ben ik ook 3 kilo zwaarder...dat is het probleem niet.

Echter is dat natuurlijk geen pure spiermassa...kg's bijkomen zegt me weinig vaak....gaat erom wat je in de spiegel ziet...ik train nu 10 jaar en de laatste 4 jaar word ik qua droge massa ook niet meer maar mijn lichaam gaat er wel steeds beter uitzien....

dutch windmill zei:
hallo, ik ken gasten (mezelf meegenomen) die soms in de eerste week zomaar 5 kilo aankomen..Spier nee vast niet, maar wel gewicht iig.

En ook ken ik zat jongens die keihard gaan op 40 mg winnytabs per week..

Ik zit nu zelf aan een schramele 30 mg GS anavar per dag en ga als een speer..kan niet eens meer normaal trainen zo een zeer doet het..

Grt. Rico
anavar is goeie shit...had pcies zelfde kreeg mega pomp in mn armen...

ff een vraagje tussendoor;

wat is sterker per mg; anavar of winny? (en dan bedoel ik; meeste massa winst)
winny toch? ik weet dat anavar een stuk duurder is, maar als anavar per mg sterker is zou ik toch liever anavar nemen.'

ciao

Loo zei:
ff een vraagje tussendoor;

wat is sterker per mg; anavar of winny? (en dan bedoel ik; meeste massa winst)
winny toch? ik weet dat anavar een stuk duurder is, maar als anavar per mg sterker is zou ik toch liever anavar nemen.'

ciao

ik zou wel ff kijken naar het verschil in de bijwerkingen...................
of het moet je niks uit maken.

Terug
Naar boven