AndroidHealthClinic

Winny

Helias

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Wat is nu eigenlijk de beste manier om 50mg winny in te nemen?
De halfwaardetijd is 8 uur en ik zie de ene zeggen alles in 1x innemen en de ander zegt verspreid over de dag..
Maar wat is het slimst?
10-20-20, 20-10-20, 20-20,10, 30-20, 20-30 of 1x50?

Om de 4:48 uur één tablet mits deze 10 mg zijn. Ervan uitgaande dat je wakker word in de nacht om je medicatie te nemen. Dit levert de meest stabiele spiegel op.

Om de 5 uur één tablet mits deze 10 mg zijn. Zo verkrijg je de meest stabiele bloedwaarden.

Niet dus. Ik las laatst hier en op andere fora dat bij elke inname een aantal mg verloren gaat, wordt afgebroken door je lichaam. Dus hoe meer porties je neemt hoe meer afgebroken wordt. Kan het niet weer vinden helaas.

Doe zelf gewoon 3 x per dag, bij het opstaan, 8 uur later en voor het slapen gaan, komt vaak wel aardig uit. 20-20-10.

Niet dus. Ik las laatst hier en op andere fora dat bij elke inname een aantal mg verloren gaat, wordt afgebroken door je lichaam. Dus hoe meer porties je neemt hoe meer afgebroken wordt. Kan het niet weer vinden helaas.

Doe zelf gewoon 3 x per dag, bij het opstaan, 8 uur later en voor het slapen gaan, komt vaak wel aardig uit. 20-20-10.

Hmm, first pass metabolism bedoel je dus.

• Topic Starter Topic Starter
5x10mg lijkt me eerlijk gezegd een beetje zonde aangezien er dan best wel veel verloren gaat.

Zit er tussen 20-20-10 en 20-30 nog veel verschil?

Laatst bewerkt:
5x10mg lijkt me eerlijk gezegd een beetje zonde aangezien er dan best wel veel verloren gaat.

Zit er tussen 20-20-10 en 20-30 nog veel verschil?

Wat denk je zelf met een halfwaardetijd van 8 uur?

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 18:00 ----------

Hmm, first pass metabolism bedoel je dus.

Geen flauw benul bro, kan er niet op komen en kan het niet vinden, weet alleen nog wat er in essentie in stond :P

Dank

S'ochtends 30 mg , savonds 20 mg. Deed ik. 12 uur ertussen. Bijv. 7.30u en 19.30u

Werkte dat goed bij jou?

Werkte bij mij uitstekend, ik zette er btw wel gewoon test naast, maar gezien de korte halfwaarde tijd vond ik persoonlijk dit de beste keuze , niet vaker verdelen vanwege de afbraak en niet in 1x alles omdat je anders na,de 8 à 9u halfwaarde tijd een behoorlijk aantal uur vrijwel niks van de stof in je lichaam heb, maar dit is mijn persoonlijke mening

Terug
Naar boven