MuscleMeat

winstrol anavar

bo7

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
winstrol geeft me meer spierwinst en, kracht het nadeel ,ik had weinig libido en, last van me polsen ,met anavar had ik deze klachten niet,bijde waren tabs 50 mg per dag.

omdat anavar dubbel zoveel kost als winstrol en, ik de klachten van winstrol liever niet wil leek mij dit een interessante kuur :
week 1,2 en,3 winstrol 50mg pd
week 4,5,en,6 anavar 50 mg pd

omdat winstrol en, anavar erg op elkaar lijken dacht ik dat de anavar direct vanaf week 4 zou werken en,niet opnieuw hoeft in te werken ,is dit juist ?

ben net klaar met winstrol only kuur ,ben er erg tevreden mee,als ik weer een kuur ga doen word dat over 6 maanden

• Topic Starter Topic Starter
anavar twee maal zo duur als winstrol??

voor de prijs van 1 potje anavar ,kan ik 2 potje winstrol kopen bij me dealer .

veel dealers doen ook winstrol in een potje anavar ,als ik dan wat meer moet betalen en, zeker weet dat ik anavar krijg vindt ik dat niet zo erg .

dan zou ik uitkijken naar een andere leverancier,ik weet natuurlijk niet hoeveel je betaald.
als je kuurt moet je niet kijken naar de prijs,gewoon gear nemen waar je je het beste bij voelt.

• Topic Starter Topic Starter
dat is een optie maar ,ben erg tevreden met me huidige dealer ,allen overstappen naar een andere leverancier omdat de anavar te duur is vind ik niet nodig.ik krijg altijd goed spul van hem.

dan zou ik uitkijken naar een andere leverancier,ik weet natuurlijk niet hoeveel je betaald.
als je kuurt moet je niet kijken naar de prijs,gewoon gear nemen waar je je het beste bij voelt.

dat si eigenlijk de normale gang van zaken enkele jaren terug toch zeker dna kocht je anavar niet onder de...en tegewoordig heb je potje anavar voor de zelfde prijs van winstrol die disucssie over de echtheid van var is tegewoordig eindeloos geworden

Op dit moment is anavar moeilijk te krijgen.Wat telt bij AAS is voorraad hoe meer er van iets in omloop is hoe goedkoper.Behalve HGH dat word gewoon hoog gehouden en zeker voor jongens die de grote jongens.Niks hoeft duur te zijn licht aan hoeveel en wat je wilt en of het makkelijk te krijgen is ;)

Terug
Naar boven