Fitness Seller

winstrol clenbuterol

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonP

Novice
Waardering
0
Hallo, mijn plan was om om clenl 0.05 mg per dag om de 2 dagen te doen . met 40 mg winny (tablets) elke dag. het probleem is dat ik er een korte kuur van moet maken van maximaal 4 weken en 1 week voor de nakuur.
want dan begint de vakantie met alcohol natuurlijk:p

punt 1 : is een week nakuren genoeg met nolva (denk zeker van niet)
punt 2 : na zon korte periode na de kuur gelijk volop alcohol te drinken zou dat veel kwaad kunnen.

Ik denk dat dit een slecht plan is wat denken jullie

als je al denkt dat het een slecht plan is, waarom vraag je dan nog een mening van iemand anders?

stel het gewoon lekker uit en knal dan flink, dat hele gezeik met even snel ripped worden voor de vakantie is gelul, had er dan eerder bij nagedacht en eerder begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
als je al denkt dat het een slecht plan is, waarom vraag je dan nog een mening van iemand anders?

stel het gewoon lekker uit en knal dan flink, dat hele gezeik met even snel ripped worden voor de vakantie is gelul, had er dan eerder bij nagedacht en eerder begonnen.

had niet eerder de spullen ..normaal heb ik altijd alles op tijd....

Zou ook gewoon wachten tot na de vakantie.. kuur goed of kuur niet:)

Je kan toch nog 5 weken lekker hard trainen en op je voeding letten , zal je ook al wel enkele kilo's foute massa doen schelen denk ik .

Ik zou het niet doen eerst kuren en dan twee weken zuipen .

ruik een zoete lucht,pijn in mijn tanden van de carries....................aaah voila een breezah

• Topic Starter Topic Starter
DAN MAAR alleen clen dat kan niet zoveel kwaad

tijdens het stappen kun je ook clen nemen ipv alcohol, uitermate goed middel om op te hakken.

Knal er meteen wat stackers bij

slecht plan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven