AndroidHealthClinic

Winstrol Depot&anadrol

Omdat boldenone kan aromatiseren zal proviron hier alle mogelijke vorming van estrogeen stoppen zodat je erg droog en gedefinieerd wordt.
Het zal bovendien meer boldenone vrijmaken omdat het een grote affiniteit heeft voor coïtus-hormoon bindende structuren.
Het brengt ook extra hardheid, welke icm winny zichtbaar striaties en cuts zal geven aan je spieren naar het einde van de kuur toe.

Stack hierbij eca en/of clen en een goed dieet en je zal nog nooit zo scherp/droog hebben gestaan, dat zweer ik je.

He admin! je bent weer lekker op dreef met het geven van voledige info!

Originally posted by michael

kan ik ook de winsrol stromba vervangen door winstrol depot
hou niet van orale as.

ik heb even aan mijn leveransier gevraagt en kan aan alles komen.
maar vindt jij dat ik deze kuur als mijn eerste kuur kan gebruiken.
het is wel precies wat ik wil. pure droge massa.
als jij zegt dat deze kuur goed ald eerste kuur kan gebreuken dan ga ik hem volgen
alvast bedankt.

Originally posted by michael

ik heb even aan mijn leveransier gevraagt en kan aan alles komen.
maar vindt jij dat ik deze kuur als mijn eerste kuur kan gebruiken.
het is wel precies wat ik wil. pure droge massa.
als jij zegt dat deze kuur goed ald eerste kuur kan gebreuken dan ga ik hem volgen
alvast bedankt.

sorry voor de type foutjes maar ik had even haast

Je kan deze zeker als eerste kuur doen. Je moet dan wel +- rond de 50-60 kcal per kg lichaamsgewicht gaan zitten. En schoon eten natuurlijk , geen junk.

Originally posted by admin
Je kan deze zeker als eerste kuur doen. Je moet dan wel +- rond de 50-60 kcal per kg lichaamsgewicht gaan zitten. En schoon eten natuurlijk , geen junk.

als ik me goed aan de regels hou, hoeveel killo´s kan ik dan pakken.
wil mooie droge spiermassa en niet zo´n opgeblaze uitelijk

Weet ik niet, en dat kan niemand weten omdat het van teveel factoren afhangt. Stond al in de FAQ ook.

Terug
Naar boven