AndroidHealthClinic

Winstrol Depot - Desma

bro, als je nog veel last hebt met injecteren: neem 0,4x20 naalden, een van de kleinste. Deze kan je heel makkelijk in je borst, schouder en andere spots drukken. Ik deed eerder ook altijd bil en been maar laatste tijd alleen nog maar boven lichaam. En winny depot 1x per dag injecteren gaat super met een klein naaldje

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 10:49 ----------

@Krueger: Thanks! Ik ga in ieder geval zorgen dat mn huid soepel blijft.

@Log (29-06-12):
Vandaag voel ik me goed, alleen een beetje moe. Heb nogsteeds dat ik meer moet eten om mn hongergevoel te drukken dus dat is goed. Heb niet meer op de weegschaal gestaan. Het injecteren gaat goed alleen blijven die injectspots helaas wel erg pijnlijk. De trainingen lijken nu wel steeds hetzelfde, maar wel met een goeie pomp dus tot zover ben ik tevreden.

Jij bent ook snel tevreden;):p

• Topic Starter Topic Starter
@nameless
Thanks, ik heb nog wel blauwe naaldjes liggen... misschien die maar eens proberen dan. Maar ik was bang dat die niet diep genoeg zouden komen. Maar opzich gaat het nu goed met benen/bil spots. Dus ga t pas veranderen als ik teveel last ga krijgen. En ja i know... ik ben een tevreden mens :P haha!

@Log (2-7-12)
De groei zit er mooi in. De weegschaal op de gym was kapot en heb er zelf geen dus dat is wel ff k*t. Maar de spiegel liegt niet. Het begint mensen ook op te vallen en ik voel het goed aan mn lichaam. 1 nadeel, ik begin schijt chagerijnig te worden. Dus denk dat ik maar meer moet gaan vreten en slapen. Dus daarom duik ik er nu maar alvast in :)

Om precies te zijn ben ik zondag 17 juni begonnen met het zetten van Winstrol Depot van Desma. Ik gebruik daarvoor 0.8x45 naalden.

Flinke naalden. Die gebruik je voor de glute neem ik aan? In je been is 0.6x25 of zelfs nog kleiner ruim voldoende.

Mn eerste fout was al direct gemaakt. Ik was zenuwachtig like hell dus werd wakker en deed het maar gelijk. HEEEEEEL GROTE FOUT! Of het nou kwam omdat ik niet had gegeten, omdat ik zenuwachtig was, of niet goed had geprikt. Ik begon te trippen als een gek. Ja schudden met mn hoofd op de rand van mn bed en ongeveer 5 sec van de wereld. Kon het niet stoppen. Daarna (heel erg) duizelig door mn woonkamer gelopen om lucht te pakken, ook dat hielp niet. Daarna zwetend en wel op mn bed gaan liggen. Mn vriendin gaf me een watertje en opeens was het over. Niks meer aan de hand.

Je hebt een paniekaanval gehad.

Als je niet in je spier hebt geïnjecteerd voel je direct een hevig effect van de winstrol... of dit ook gebeurd is, word moeilijk te beoordelen, heb je geaspireerd?

Trainingen nog niks gemerkt, maar wel flink de balen in over die eerste prik en de navolgende pijn. (Let wel; ik had me goed ingelezen dus had wel wat verwacht, maar niet dit!)

Rustiger injecteren en kleinere naald gebruiken.
De naald stil houden als je injecteerd.
Vond winny erg meevallen qua pijn, alleen in de kuit zetten doe ik niet meer.

Ik gebruik die naalden eigenlijk voor glute maar ook voor dijbeenspier. Alleen aan het einde van de dag is het niet te harden.

Zou inderdaad ook een paniekaanval kunnen zijn geweest. Was wel erg bang de eerste keer. Aspireren is terughalen van de naald (edit: ik bedoel natuurlijk het terughalen van de spuit) toch? Dat heb ik wel gedaan ja. Geen bloed dus dat zou goed moeten zijn.

Maar voor quads ga ik volgende keer mn blauwe naaldjes gebruiken, die zijn wat kleiner. Kijken of de pijn dan inderdaad minder is. Maar voor glute wil ik toch het liefst die grotere blijven gebruiken. Ik heb namelijk aanleg voor wat grotere billen. En dat in combinatie met 12 jaar karate maakt nogal wat :-p

Thanks voor de tips!

@log:
Trainen ging weer lekker. Merk wel wat krachtsverchil maar niet heel erg veel. Mn leverancier (die het zelf ook heeft gebruikt) zei dat je het echt gaat merken na 2 weken dus dat wacht ik even af. Nogmaals de spiegel liegt er niet om, je ziet wel duidelijk verschillen.

Laatst bewerkt:
Meeste pijn komt door te snel injecteren en/of het bewegen van de naald terwijl die al in het spierweefsel zit.

Eergister een kleinere naald gepakt voor in de dijbeenspier. Pijn bleef hetzelfde alleen lijkt het wel sneller weg te gaan. Vandaag weer eentje in mn bil gezet. Ging al veel beter als de vorige keer :-)

Ik injecteer echt heeeeeel langzaam (nogsteeds een beetje door angst) en ik zit stil op de rand van mn bed dus de naald beweegt eigenlijk vrijwel niet.

Nu is winstrol geen olie maar een inject op waterbasis, zijn altijd wat pijnlijker dan bij olie.
Het ene lab is ook minder pijnlijk dan de ander.

waterwinny is snel opgelost. Solvents worden snel opgenomen,kristal slaat neer op de inject plek,met gevolg pijn. Neem aan dat desma nano micro winny gebruikt, ders te fijner de korrel,des te minder pijn.

Hmm okee :-) Het duurt maar 6 weken dus dat moeten we er maar even voor over hebben. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch :-)

Trouwens niet in je kuiten zetten, heb zelf van winny inject geen last van pijnlijke plekken, maar in je kuit maakte het mij aan 1 kant invalide voor een paar dagen.

Ik heb vorige week donderdag voor het laatst in de linker borst gezet en en blijft een dikke plek zitten en pijn doen (kanende borst niet trainen).. Op andere plekken heb ik er geen last van. Is dit nou al een ontsteking of gewoon een wat langere spierpijn??

Ik heb geen idee, misschien iemand anders? Ik moet zeggen dat de plaatsen waar ik spuit het ook vaak wel hard en een beetje dik aanvoelt en best veel pijn doet af en toe. Maar dat heeft bij mij nog nooit langer geduurt als 4 dagen.

@Log:
Trainen gaat nogsteeds heerlijk. Het resultaat begint echt goed zichtbaar te worden. Ik heb een foto'tje maar daar zie je het eigenlijk niet echt goed op. Sowieso lijken mn armen daar erg klein op terwijl ze gewoon links 41 en rechts 42 cm omtrek zijn zonder pomp. Mn kilo's gaan ook lekker omhoog. Zit wel een beetje in mn buik ook maar woog gister 99kg na het poepen en zonder te hebben gegeten. Al met al tevreden so far. Nog 2,5 week te gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
p.s. De baard is eraf hoor! :-p haha!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 11:48 ----------

@nameless: ik had laatst trouwens wel ook heel erge pijn in mn been, werd er 's nachts wakker van. Toen heb ik een diclofenac genomen en de volgende dag was het bijna weg. Ik weet alleen niet of dat het effect van de Winstrol verminderd.

Daar was ik weer even met een update. Nou mn doel is bereikt, ik zit op de 100kg momenteel. 's avonds uiteraard op 102 a 103kg. Dus dat is super. De spots doen iets meer pijn bij het prikken. Maar vooral de huid, het voelt een beetje beursig. Verder mn spieren voelen echt keihard aan en de krachttoename is ook redelijk (het is natuurlijk maar een klein kuurtje). Je ziet ook duidelijk verschil en de honger is nogsteeds fors toegenomen dus op tijd eten is een must. Heb nog 5 ampullen over dus het einde is in zicht. Ik word wel ook ietsje dikker maar dat hoort nou eenmaal bij het eetpatroon wat ik heb. Dat haal ik eraf als mn kuurtje klaar is zodat ik mooi droog naar de 95kg ga. Verder voel ik me wel wat sneller op mn teentje getrapt maar niet echt extreem. Ik zeg al met al een mooie beginners-kuur. (al moet ik zeggen dat ik het hierbij hou). Updates volgen!

Na de kuur afvallen naar 90 gaat zorgen voor spierverlies, beter langer door Daan en cutten

Einde van de kuur is bereikt. Heb even een tegenvaller gehad de afgelopen week dus heb helaas niet veel meer kunnen trainen maar wilde mn spuiten wel opmaken. (opa overleden, beste vriend in het ziekenhuis en zn zoontje werd niet wakker, en een miskraam). Dus mn eindstats zijn nogsteeds de 100kg na het poepen op een lege maag. Ik kom af van 92.5 / 93 dus dat is een mooie groei van 7 a 7.5kg. Ik heb het niet als cut gedaan dus er zit ook wel wat vet bij. De spieren zijn keihard en de krachttoename is ook wel te merken. Zoals ik eerder zei is het een mooie beginnerskuur.

Mijn plannen voor nu:
- Iets minder naar de gym (3x per week)
- Maar wel erbij hardlopen (2x per week)
- Terug naar normale voeding (ochtend, middag, avond + shake na trainen)

Hopelijk heeft iemand wat aan mn log gehad. Als je wat wil weten, vraag t me gerust.

Allen train ze,
Peace!

Hardlopen na je kuur, loop je er een hoop vanaf.

Hopelijk niet teveel :-)

Waarom meer hardlopen? Je hebt nog amper massa op je lichaam.
Op die foto 99 kilo? Geloof er niks van.

It's for real 99,5kg. Maar je hoeft het niet te geloven. Ik zit hier ook niet om mezelf te bewijzen, maar om mn kuurlog te delen voor de geinteresseerden :-)

Terug
Naar boven