MuscleMeat

Winstrol en Bloedneus???

• Topic Starter Topic Starter
exarchos zei:
yo dude chill out, man winny is working, dat merk je wel

spreek uit ervaring ben zelf net zo lang als jij ong (scheelt 2cm) vandaar

Heheh tja en agresief word ik ook van winny.Nee man ik bedoel er niks mee alleen ik word soms ziek van kindertjes hier die geen ene moer weten en toch praten en advies geven alsof ze alles weten.. Jou bedoel ik niet alleen dat van mierenneuker hehe dat wel he..

Vergis je niet in wat sommige "kindertjes" weten............
Evenals mijn opmerking naar je stats en of je er wel klaar voor was en de opmerkingen van anderen hier in dit topic. Heel veel mensen zijn er gewoon simpelweg niet klaar voor al denken ze van wel. Dus deze opmerkingen zijn goed bedoeld. Ik bedoel.....als er naturel nog een hoop uit te halen valt door simpelweg anders te eten en te trainen.....dan is het toch fijn als mensen dat soort adviezen geven? Snap je me een beetje?

By the way.........@Bosnjic

Ik had je een pm gestuurd die je wel hebt gelezen maar er kwam geen reactie. Ben jij nu die gozer in mijn sportschool in Almere of niet?

Azrael zei:
Vergis je niet in wat sommige "kindertjes" weten............
Evenals mijn opmerking naar je stats en of je er wel klaar voor was en de opmerkingen van anderen hier in dit topic. Heel veel mensen zijn er gewoon simpelweg niet klaar voor al denken ze van wel. Dus deze opmerkingen zijn goed bedoeld. Ik bedoel.....als er naturel nog een hoop uit te halen valt door simpelweg anders te eten en te trainen.....dan is het toch fijn als mensen dat soort adviezen geven? Snap je me een beetje?

Ik snap je bro ik zeg ook niet dat jij een van de kindertjes ben.

Hoe zit het eigenlijk met je bloeddruk ( misschien heb je dat al verteld en heb ik eroverheen gelzen ). Een eenmalige meting zegt namelijk niet alles. Bloeddruk kan zeer wisselen.

Azrael zei:
Hoe zit het eigenlijk met je bloeddruk ( misschien heb je dat al verteld en heb ik eroverheen gelzen ). Een eenmalige meting zegt namelijk niet alles. Bloeddruk kan zeer wisselen.

Tja best hoog dat merk ik aan bloedneus die ik paar keer per dag krijg laatste 5 dagen. Vandaag en gister was zonder bloedneus dus nu is ietjes beter.Ja ik ben ook in Spartacus

Wat is je vooruitgang eigenlijk? :)

Nou ik heb al 3 dagen geen bloedneus meer gehad dus ik hoop dat het hierbij blijft :)

Terug
Naar boven