XXL Nutrition

winstrol en boldenon of alleen winstrol

vriesema

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil straks aan een kuur beginnen met winstrol en boldenon of een winstrol only. Alleen weet ik nu niet hoeveel mg winstrol ik moet nemen. Sommige mensen hebben het over langzaam opbouwen week 1-6(30mg, 40mg enz en dan weer afbouwen)de ander zegt gebruik elke dag 50mg of om de dag 50 mg. Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven. Ik wil nu graag een keer beginnen met mijn 1e kuur van 6 weken. Graag zou ik ook willen weten hoeveel boldenon ik per week moet gebruiken in 6 weken.

Alvast bedank,

ps.
Weet iemand ook of ik moet nakuren na een winstrol only kuur? Indien ja waarmee

Ik denk dat je vergeet wat informatie over jezelf neer te zetten.

Begrijp me niet verkeerd maar ik heb zo'n vaag idee dat jij je wat hebt laten verkopen op de sportschool of van iemand, die producten zijn aangeprezen en nu zit je er eigenlijk mee in je maag want je hebt eerst iets gekocht en nu zeg je eigenlijk van: Wat moet ik ermee?

Vraag is: Wat weet jij van de producten die je hebt gekocht?
Niet veel waarschijnlijk want je kunt er alle kanten mee uit, laat staan of het een verstandig combo is.
Boldenone gebruikt men bij voorbaat minimaal 8 weken en Winstrol maximaal 6.
Boldenon op zichzelf zal niet gek veel doen, een perfect combo is test maar je hebt eerst wat gekocht voor je hier te informeren dus nu zit je er mooi mee.

Ik zou zeggen vertel eerst es wat je wilt met zo'n kuur, dan kunnen we erna nog kijken wat we kunnen doen met de spullen...

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb er van alles over opgezocht en ik wil d.m.v winstrol wat sterker en droger worden. Natuurlijk i.c.m met een goed cutting dieet en een cuttingstrainingsschema. Ik wil alleen graag weten hoe ik de winstrol moet gebruiken omdat ik tegenstrijdige verhalen hoor.

Mijn schema is:
week 1: om de dag 50 mg winstrol (en dan 6 weken)
week 1-6 idem dito

Maar ik hoor ook iets van opbouwfases en dat je beter eerst 30 mg dan 40mg enz kunt gebruiken.

Dus wat ik wil is de mening van jullie.

Bij voorbaat dank,

Maarten

Ik ben zelf 29 jaar en heb vanaf mijn 19e fanatiek aan fitness en daarna bodybuilding gedaan. Ik ben 1.83 en weeg 92 kilo.Tot nu toe heb ik altijd clean getraind maar ik zit nu al zo'n 3 jaar aan mijn plafond. Vandaar de keus om aas te gaan gebruiken

Ik neem aan dat je Winstrol oraal (tabs) bedoelt?

Winstrol oraal en dat als enige AAS zal je in een kuur niet veel door je plafond heen helpen.
Ik zou even de reeacties afwachten van wat andere mensen, ik moet nu naar m'n werk, maar dit komt wel goed.

Hey kerel,

Ik zit mezelf ook te orienteren (pas sinds een paar dagen) op een mogelijke boldenon/winstrol (tabs) kuur in de toekomst. Die van mij zou er zo uit kunnen komen zien:

Week 1-10 400 mg boldenon
week 7-12 50 mg winstrol
week 13-15 20 mg nolvadex (week 13 --> 30 mg)

Wanneer je echt wilt gaan cutten, heb je misschien wel genoeg aan alleen winny.
Ik zou dan 6 weken op 40-50 mg gaan zitten. Daarna voor de zekerheid 20 mg nolvadex gedurende 2-3 weken om je zaakje weer op te starten.
Op- en afbouwen van hoeveelheden zou ik niet doen.
400 mg boldenon/week is volgens mij wel de standaardhoeveelheid waar een beginner mooie gestage spiergroei bij pakt.

Ik weet niet hoe hoog je vetpercentage is, maar 1,83 bij 92 kilo ziet er goed uit. :D

Boldenon only is een beetje zonde, net als Deca-only. Begrijp me NIET verkeerd, het kán wel maar als je weet dat je motor beter loopt mét raceolie, wie zou je dan zijn om zonder te rijden?

Naast Boldenone of Deca is test een partner voor de right tango :banana:

bovendien krijg je meer honger van boldenone dus is het imo nooit een geschikte aas voor in de cut

1-10 test ent 250 mg
1-10 bold 400 mg
9-12 40 mg winny

nakuur met nolva

Navy zei:
Als eerste kuurtje is winstrol only perfect!
Verder raad ik winstrol depot aan. en idd voor 6 wkn en dan 50mg eod.
Nakuur 3 weken clomid op 50mg ed. Simpel.
greetz

Vind ik ook, natuurlijk zal je met een combi meer gainen maar als je lichaam nog maagdelijk is van AAS zal je zo i zo reageren. Combi's en hogere doseringen komen evt later wel..

Eerst maar eens kijken wat het met je lichaam doet..

Succes!

Navy zei:
Als eerste kuurtje is winstrol only perfect!
Verder raad ik winstrol depot aan. en idd voor 6 wkn en dan 50mg eod.
Nakuur 3 weken clomid op 50mg ed. Simpel.

greetz

Winstrol only kuur goed???? kul sonde geld man!!!
en nolva als nakuur is juist wel erg goed kerel.
jullie lezen teveel shit van eikels die FRESH zijn en er geen kloot verstand van hebben sonde.
Kennis is gebasseert op jarenLANGE ervaring en die krijg je niet door lezen only.

mzll,

Pipo®

Waarom geen Nolvadex en Tribulus als nakuur bij Winstrol only?
Tribulus lijkt me perfect om je testosteron gehalte weer een beetje op pijl te brengen.

Navy zei:
Ja een winstrol only kuur is zeker goed
als eerste kuurtje. Als het goed doet pak je daar zo 5 kilo mee, zonder vocht of vet.
En heeft niets te maken met jaren ervaring.
Dat misschien voor jou een winstrol only niks meer doet, wil niet zeggen dat het voor een beginner niks is.
En als jou kennis dan zo goed is zou je erkennen dat clomid een beter nakuur zou zijn na een kuurtje winstrol.
Clomid is als test opstarter sterker dan nolvadex. Nolva is sterker als anti-e.
En aangezien winstrol geen last heeft van aromatase is het niet nodig om nolvadex als nakuur te nemen.

greetz

bij mij werkt niks meer knulletje :D :D :D
winstrol only is voor beginner sonde geld daar blijf ik bij en denk dat "kenners" het zeker met me eens zijn omdat:

1) je als beginner niet om de dag of dagelijks wilt injecteren
2) erg duur is omgerekent met de rest
3) gains minder zijn dan dat je een lichte testo kuur doet

enige voordeel dat je met winstrol hebt is wat kracht toename, maar de rest vind ik qua prijs/kwaliteit ver beneden peil en zou beginner het niet snel aanraden.

clomid als nakuur kan in deze zeker wel ja, maar bedoelde dat nolva bij nagenoeg alle kuren NIET ontbreken mag om oestrogeengehalte te onderdrukken.
Clomid is een test opstrarter,maar nolva is dat niet dus men moet de dingen niet met elkaar verwarren zodat mensen denken dat nolva een test opstarter zou zijn.
nolva's voordeel is dat het de oestrogeendrukt en zo de test level kan stijgen door het gebruik van clomid en hcg als nakuur.
het is altijd zeer raadzaam om deze 3 middelen tenemen als nakuur.

Navy zei:
Beet heel erg overdreven als eerste kuurtje.
Al helemaal als het voor de cut is. En een nakuur met nolva is na langbij niet genoeg.

greetz.

crap ja sorry zondag he :D

zie nu pas dat zijn eerste kuur is en dat voor de cut is

Volgens mij heeft die jongen tabs in gedachten?

nou ben het wel eens dat winstrol only zonde is heb het zelf ook gedaan ben er 3 kilo mee aangekomen 2 overgehouden echt zonde van je geld. kan het beter in combo met iets anders doen

hoe heb je dan precies gekuurd, en wat als nakuur?

Lees anders logs van mensen die er zeker 5kg mee pakken.

Navy zei:
Tuurlijk zullen er zat mensen zijn die het zonde vinden, maar er zijn ook zat mensen die goede ervaringen ermee hebben.
Aangezien niet iedereen hetzelfde reageert op een bepaalde stof.
En waarschijnlijk was die winstrol only niet je eerste kuur, of wel?
Had je depot of orals?

greetz

"Knaapie, ben het toch niet helemaal met je eens."

lol zeker stats nog niet gelezen he :D :D :D

zou wat zijn he als JIJ het meteen met iemand eens zou zijn he :p :p :p

Als jij met je 34 jaar en 118 kg "een knaappie" bent, wat moet er dan van je worden als je echt groot wordt :D

pipo zei:
"Knaapie, ben het toch niet helemaal met je eens."

lol zeker stats nog niet gelezen he :D :D :D

zou wat zijn he als JIJ het meteen met iemand eens zou zijn he :p :p :p

Dat is een uitspraak zonder inzicht en die geven altijd een uitkomst zonder uitzicht.

Jij kunt niet hard maken dat Clomid beter is dan Nolvadex in de nakuur.
Sterker nog, het is onjuist wat je zegt.

Je uitspraak dat Clomid minimaal werkt als anti-oestrogeen in tegenstelling tot Nolvadex is ook onjuist.

Het zijn beide selectieve oestrogeenreceptorblokkers en geen anti-e's.
Beide zijn het zwakke oestrogenen en hechten in bepaalde weefsels beter dan de ander dat doet.

Nolva hecht bijzonder goed aan de oestrogeenreceptoren in de borstklieren.
Clomid bijvoorbeeld weer beter in de hersenen.

Beide zijn goede opstarters van de axis in de nakuur! De combi is nog beter en dan is mijn favoriete combi 50mg Clomid en 20mg Nolva per dag voor een periode van 4 weken.

Dank u.

Navy zei:
Beter nakuren met clomid. en niet met nolvadex. Nolvadex werkt minimaal als opstarter. netzo goed als clomid minimaal wertk als anti-e.

greetz

Terug
Naar boven