El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
black knight zei:Als u nu na 10 jaar trainen, met een leeftijd van 29 jaar (DvO is nog geen 20), nog niet de fysiek bereikt hebt van DvO, waar hij slechts 3 jaar over gedaan heeft, dan zult u met steroiden ECHT NIET VERDER KOMEN.
Niet omdat u de aanleg zou missen, maar omdat ik denk dat uw training/voeding/rust van geen kanten deugt.
endymion zei:Boldone/stanozolol is iig een hele goeie en veilige kuur om mee te beginnen.

Smoothmold zei:Ik vraag me af of boldenone "veliger" is dan testo? Boldenone heeft lichte aromatisatie naar oestrogeen terwijl testo meer aromatiseert maar testo is wel minder schadelijk voor je lever omdat het een lichaams eigen stof is. En die aromatisatie kan je tegen gaan met Femera.
Wat is beter met winstrol gezien de gains en veiligheid. Boldenone + winstrol of Test ent. + winstrol + femera. Ben ik benieuwd naar![]()
MrJ zei:Die 2e is natuurlijk van de Steroid Profiles van BigCat, die ik 2 pagina's eerder al aanhaalde.![]()
Elmo zei:Zie nou dat je wel mijn vriend bent driftkikker? Big grin
skydirk zei:aan al die gasten hier die zitten te lullen over bloed prikken om te zien of je een nakuur nodig hebt na een winstrolkuurtje van 6 weken.
als je na een winstrol kuur van 6 weken geen problemen hebt om door te trainen en geen coïtusuele problemen of libidoverlies hebt, dan weet je dat je geen nakuur nodig hebt. zelf al produceert je lichaam minder geslachtshormoon. laat dan je lichaam het werk zelf doen. je axis is dan zo weinig onderdrukt dat je zonder problemen zelf herstelt en dan heb je geen hulpmiddeltjes nodig. gebruik die opstarters als je het echt nodig hebt. ik doe na winstrol only ook geen nakuur.

endymion zei:Vriesema: Ik heb ook wel eens wintrol tabs genomen, was zelfs mijn eerste kuurtje. Die stanozolol tabletjes van 10 mg van generics zijn heel goed. Ik zou je aanraden om het rustig op te bouwen, ook al is dat mischien niet nodig volgens sommige hier. Gewoon beginnen met een halfje per dag en steeds na een paar dagen ofzo een halfje meer en verspreid het over de dag. Ik begin het zelfs bij 15 mg per dag al te merken. Ik ga zelf meestal nooit verder dan 25 mg per dag maar dan begin ik er al beresterk van te worden maar ik voel me nooit echt lekker met dat spul op. Dus ga zeker niet gelijk 40 of zelfs 50 mg per dag nemen dat is echt zwaar overdreven en daar kan je je echt behoorlijk ellendig van gaan voelen. Het is ook nog eens heel slecht voor je lever dus als het met minder ook kan moet je niet meer nemen. Met boldone is een goeie combinatie (stanozolol zorgt voor kracht, boldone voor snel herstel) en van boldone voel je je ook beter waardoor je de stanozolol beter zal verdragen. Ik zou de boldone op 300 mg per week houden.
Ik heb na mn boldone/stanozolol kuur geen nakuur gedaan toen maar dat was ook echt niet nodig, nergens last van gehad en niet teruggevallen.
Boldone/stanozolol is iig een hele goeie en veilige kuur om mee te beginnen.
The use of secondary drugs is rarely required. It doesn't aromatize at a great rate so the use of anti-aromatases is rarely implemented and the use of Nolva and clomid, during a cycle, is only necessary when stacked with aromatizing steroids like testosterone. Nolvadex or Clomid may have some use in restoring natural test post-cycle, because of the long-acting ester (11 carbons) and the mild estrogenic component. Normally 4 weeks of treatment is required, starting 1.5 to 2 weeks after the last shot.
There is no need for an anti-estrogen as Winny may have such a property of its own and does not aromatize at any rate. The only counter-indication with Winny would perhaps be an anti-hypertensive if you use for a longer stack. Be sure to get liver values checked if you use for longer than 6 weeks on end. There is no real use for Clomid or Nolva post-cycle for Winny specifically since there is no post-cycle aromatisation to cause negative feedback. That makes whatever gains you made on Winny quite easy to maintain.
2hard2die zei:![]()
luister vriend, als jij denkt dat je genoeg kennis in huis hebt om mensen advies te geven, dan zal ik je even snel uit je droom helpen...
Het liefst zou ik je naar een andere wereld helpen, omdat je andere mensen besmet met je stompzinnige gedachten en mensen zoals jij zorgen voor ongelukken in de sport en hiermee gepaard gaande het slechte imago van BB in stand houden.

2hard2die zei:![]()
luister vriend, als jij denkt dat je genoeg kennis in huis hebt om mensen advies te geven, dan zal ik je even snel uit je droom helpen...
Het liefst zou ik je naar een andere wereld helpen, omdat je andere mensen besmet met je stompzinnige gedachten en mensen zoals jij zorgen voor ongelukken in de sport en hiermee gepaard gaande het slechte imago van BB in stand houden.