AndroidHealthClinic

winstrol en boldenon of alleen winstrol

Komt het misschien omdat de zon al 2 dagen schijnt? :D

:p

zag gister mensen met een open dak rijden, het was toen 3 graden :rolleyes:
Mensen met de zon in hun bol worden :nut:

black knight zei:
Als u nu na 10 jaar trainen, met een leeftijd van 29 jaar (DvO is nog geen 20), nog niet de fysiek bereikt hebt van DvO, waar hij slechts 3 jaar over gedaan heeft, dan zult u met steroiden ECHT NIET VERDER KOMEN.
Niet omdat u de aanleg zou missen, maar omdat ik denk dat uw training/voeding/rust van geen kanten deugt.

DVO was wel 16 jaar toen hij begon te trainen. is de leeftijd dat je lichaam vollop aan het ontwikkelen is. die 35 kg die erbij gekomen zijn op 3 jaar kun je niet vergelijken met iemand die begint te trainen als hij al twintig voorbij is. moest DVO niet hebben getraind zou hij in die periode waarschijnlijk ook 20 tot 25 kg zwaarder geworden zijn. gewoonweg omdat hij nog aan het groeien was. ik ben tussen mijn 16 en 20 ook nog fel veranderd. maar normaal gezien moet iemand die op twintig begint te trainen gedurende de eerste vijf jaar gemakkelijk 15kg winnen. dat is een leeftijd dat je hormonen ook nog vollop door je lichaam gieren.

Vriesema: Ik heb ook wel eens wintrol tabs genomen, was zelfs mijn eerste kuurtje. Die stanozolol tabletjes van 10 mg van generics zijn heel goed. Ik zou je aanraden om het rustig op te bouwen, ook al is dat mischien niet nodig volgens sommige hier. Gewoon beginnen met een halfje per dag en steeds na een paar dagen ofzo een halfje meer en verspreid het over de dag. Ik begin het zelfs bij 15 mg per dag al te merken. Ik ga zelf meestal nooit verder dan 25 mg per dag maar dan begin ik er al beresterk van te worden maar ik voel me nooit echt lekker met dat spul op. Dus ga zeker niet gelijk 40 of zelfs 50 mg per dag nemen dat is echt zwaar overdreven en daar kan je je echt behoorlijk ellendig van gaan voelen. Het is ook nog eens heel slecht voor je lever dus als het met minder ook kan moet je niet meer nemen. Met boldone is een goeie combinatie (stanozolol zorgt voor kracht, boldone voor snel herstel) en van boldone voel je je ook beter waardoor je de stanozolol beter zal verdragen. Ik zou de boldone op 300 mg per week houden.
Ik heb na mn boldone/stanozolol kuur geen nakuur gedaan toen maar dat was ook echt niet nodig, nergens last van gehad en niet teruggevallen.
Boldone/stanozolol is iig een hele goeie en veilige kuur om mee te beginnen.

Winstrol gooit zowieso toch de productie van je testosteron plat, nakuren is dan zowieso nodig om je testosteron weer op gang te houden
Nolva lijkt me dan perfect, omdat het A: Oestrogeen vorming tegen gaat. En B: Je hypofyse gevoelig maakt voor meer productie van testosteron.

Nope, geen bloed laten prikken na de kuur.

Ik heb ook eens gelezen dat stanozolol zo bijzonder is omdat die juist de eigen testo produktie niet beinvloed.

Ik doe zelf trouwens nu wel nolvadex na mn kuur maargoed ik pak dan ook testo in mn kuur. Als het na boldone/stanozol eigelijk ook nodig is zal ik wel geluk gehad hebben, ik had iig geen last van mn tepels ofzo en ook niet echt een lange kater na de kuur.

endymion zei:

Ik vraag me af of boldenone "veliger" is dan testo? Boldenone heeft lichte aromatisatie naar oestrogeen terwijl testo meer aromatiseert maar testo is wel minder schadelijk voor je lever omdat het een lichaams eigen stof is. En die aromatisatie kan je tegen gaan met Femera.
Wat is beter met winstrol gezien de gains en veiligheid. Boldenone + winstrol of Test ent. + winstrol + femera. Ben ik benieuwd naar :p

Laatst bewerkt:
Smoothmold zei:
Ik vraag me af of boldenone "veliger" is dan testo? Boldenone heeft lichte aromatisatie naar oestrogeen terwijl testo meer aromatiseert maar testo is wel minder schadelijk voor je lever omdat het een lichaams eigen stof is. En die aromatisatie kan je tegen gaan met Femera.
Wat is beter met winstrol gezien de gains en veiligheid. Boldenone + winstrol of Test ent. + winstrol + femera. Ben ik benieuwd naar :p

Waarom dan per se winstrol? Zou een bold + test stack niet logischer zijn?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoi jongens,

Ik zie dat de gesprekken lekker gaan. Ik word aangeraden om een goed cuttings dieet en trainingsschema op te stellen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt,

Maarten

aan al die gasten hier die zitten te lullen over bloed prikken om te zien of je een nakuur nodig hebt na een winstrolkuurtje van 6 weken.

als je na een winstrol kuur van 6 weken geen problemen hebt om door te trainen en geen coïtusuele problemen of libidoverlies hebt, dan weet je dat je geen nakuur nodig hebt. zelf al produceert je lichaam minder geslachtshormoon. laat dan je lichaam het werk zelf doen. je axis is dan zo weinig onderdrukt dat je zonder problemen zelf herstelt en dan heb je geen hulpmiddeltjes nodig. gebruik die opstarters als je het echt nodig hebt. ik doe na winstrol only ook geen nakuur.

skydirk zei:
aan al die gasten hier die zitten te lullen over bloed prikken om te zien of je een nakuur nodig hebt na een winstrolkuurtje van 6 weken.

als je na een winstrol kuur van 6 weken geen problemen hebt om door te trainen en geen coïtusuele problemen of libidoverlies hebt, dan weet je dat je geen nakuur nodig hebt. zelf al produceert je lichaam minder geslachtshormoon. laat dan je lichaam het werk zelf doen. je axis is dan zo weinig onderdrukt dat je zonder problemen zelf herstelt en dan heb je geen hulpmiddeltjes nodig. gebruik die opstarters als je het echt nodig hebt. ik doe na winstrol only ook geen nakuur.

Hier ben ik het wel mee eens :)

endymion zei:
Vriesema: Ik heb ook wel eens wintrol tabs genomen, was zelfs mijn eerste kuurtje. Die stanozolol tabletjes van 10 mg van generics zijn heel goed. Ik zou je aanraden om het rustig op te bouwen, ook al is dat mischien niet nodig volgens sommige hier. Gewoon beginnen met een halfje per dag en steeds na een paar dagen ofzo een halfje meer en verspreid het over de dag. Ik begin het zelfs bij 15 mg per dag al te merken. Ik ga zelf meestal nooit verder dan 25 mg per dag maar dan begin ik er al beresterk van te worden maar ik voel me nooit echt lekker met dat spul op. Dus ga zeker niet gelijk 40 of zelfs 50 mg per dag nemen dat is echt zwaar overdreven en daar kan je je echt behoorlijk ellendig van gaan voelen. Het is ook nog eens heel slecht voor je lever dus als het met minder ook kan moet je niet meer nemen. Met boldone is een goeie combinatie (stanozolol zorgt voor kracht, boldone voor snel herstel) en van boldone voel je je ook beter waardoor je de stanozolol beter zal verdragen. Ik zou de boldone op 300 mg per week houden.
Ik heb na mn boldone/stanozolol kuur geen nakuur gedaan toen maar dat was ook echt niet nodig, nergens last van gehad en niet teruggevallen.
:mad:
luister vriend, als jij denkt dat je genoeg kennis in huis hebt om mensen advies te geven, dan zal ik je even snel uit je droom helpen...
Het liefst zou ik je naar een andere wereld helpen, omdat je andere mensen besmet met je stompzinnige gedachten en mensen zoals jij zorgen voor ongelukken in de sport en hiermee gepaard gaande het slechte imago van BB in stand houden.

ben het helemaal met de strekking van je post eens kerel maar iets genuanceerder had wel gekund!!!

navy, ik spreek over winstrol only en daar ging het één of twee pagina's eerder ook over. boldenone, daar kan ik niet over meespreken. heb ik nog nooit gebruikt.

Over boldenone:
http://www.bodybuilding.com/fun/catequi.htm

The use of secondary drugs is rarely required. It doesn't aromatize at a great rate so the use of anti-aromatases is rarely implemented and the use of Nolva and clomid, during a cycle, is only necessary when stacked with aromatizing steroids like testosterone. Nolvadex or Clomid may have some use in restoring natural test post-cycle, because of the long-acting ester (11 carbons) and the mild estrogenic component. Normally 4 weeks of treatment is required, starting 1.5 to 2 weeks after the last shot.

..en nog even over winny:
http://www.bodybuilding.com/fun/catwinstrol.htm

There is no need for an anti-estrogen as Winny may have such a property of its own and does not aromatize at any rate. The only counter-indication with Winny would perhaps be an anti-hypertensive if you use for a longer stack. Be sure to get liver values checked if you use for longer than 6 weeks on end. There is no real use for Clomid or Nolva post-cycle for Winny specifically since there is no post-cycle aromatisation to cause negative feedback. That makes whatever gains you made on Winny quite easy to maintain.

2hard2die zei:
luister vriend, als jij denkt dat je genoeg kennis in huis hebt om mensen advies te geven, dan zal ik je even snel uit je droom helpen...
Het liefst zou ik je naar een andere wereld helpen, omdat je andere mensen besmet met je stompzinnige gedachten en mensen zoals jij zorgen voor ongelukken in de sport en hiermee gepaard gaande het slechte imago van BB in stand houden.

Your point is clear, maar hou het wel een beetje netjes kerel. :)

2hard2die zei:

Ok, jouw manier om iemand te vertellen dat je het er niet mee eens bent. Kan je mischien ook nog vertellen waarom of ga je dan helemaal flippen?

Terug
Naar boven