MuscleMeat

winstrol en boldenon of alleen winstrol

Wat je wilt is mijns inziens een beetje tegenstrijdig. Je wilt enerzijds cutten en anderzijds sterker worden en door een plafond heen gaan.

Dan zou ik als ik jou was test enanthate erbij bestellen en dat eventueel in combinatie met boldenone voor 8 weken zetten. 250mg van elk is als eerste kuur zat. En als je verstandig bent neem je een anti-oestrogeen zodat je een mooie portie schone massa pakt.

Test is KING (en tren voor ietwat meer ervaren bb'ers) als je een echte stap omhoog wilt. Winstrol vind ik zonde van het geld als je 2 x zoveel kunt pakken met test.

Succes

vriesema zei:
Nou ik heb er van alles over opgezocht en ik wil d.m.v winstrol wat sterker en droger worden. Natuurlijk i.c.m met een goed cutting dieet en een cuttingstrainingsschema. Ik wil alleen graag weten hoe ik de winstrol moet gebruiken omdat ik tegenstrijdige verhalen hoor.

Mijn schema is:
week 1: om de dag 50 mg winstrol (en dan 6 weken)
week 1-6 idem dito

Maar ik hoor ook iets van opbouwfases en dat je beter eerst 30 mg dan 40mg enz kunt gebruiken.

Dus wat ik wil is de mening van jullie.

Bij voorbaat dank,

Maarten

Ik ben zelf 29 jaar en heb vanaf mijn 19e fanatiek aan fitness en daarna bodybuilding gedaan. Ik ben 1.83 en weeg 92 kilo.Tot nu toe heb ik altijd clean getraind maar ik zit nu al zo'n 3 jaar aan mijn plafond. Vandaar de keus om aas te gaan gebruiken

Je moet niet dingen door elkaar halen Navy. Ik weet dat het soms niet eenvoudig is en daarom nogmaals mijn bovenstaande post lezen.

Over Femara
Femara is een anti-oestrogeen en voorkomt de aromatisering van testosteron naar estradiol (oestrogeen). Dus blijft er MEER exogeen testosteron over dan wanneer het zou aromatiseren. Niet zo moeilijk lijkt me. Ik zeg dus niet dat het vrije bloedplasma nivo hoger wordt want dat hangt ook af van de mate van binding met SBGH.
Dus niet beweren dat het een recptorblokker is Navy want je maakt jezelf daarmee belachelijk.

Het grote voordeel van Femara ligt op een ander vlak namelijk een 23% hogere afgifte van IGF-1. Dat met het testo-nivo vind ik ondergeschikt en minimaal.

Over Clomid en Nolvadex

Clomid is niet effectiever dan Nolva als opstarter. Dat is een bullshit bewering die je niet kunt onderbouwen. Even je huiswerk doen voor je zoiets gaat beweren.

Navy zei:
Een combi is idd altijd beter.Nolvadex heeft maar een minimale werking op de hypothalamus dat op zijn beurt weer voor meer gonadotropine uitstort zorgt. Clomid zijn invloed op de hypothalamus is veel effectiever.
En nu we het toch weer over oestrogenen hebben.
Jij adviseerd altijd femara tijdens een kuur (met aromatiserende middelen).
Ten eerste voor het vocht en vet en alle andere bijwerkingen van oestrogenen.
Daarnaast beweer jij dat door het gebruik van femara het vrije testosteron in het bloed hoger wordt. (dus meer werkendestof dus meer resultaat)
Dat is onjuist, deze middelen bezetten alleen de oestrogeen receptoren, en voorkomen dus niet de aromatase. (dus geen hoger vrije test in het bloed).

greetz

Navy zei:
Clomid is als test opstarter sterker dan nolvadex. Nolva is sterker als anti-e.

Dat dacht ik ook altijd, maar BC zegt dit erover:

[..]

So which one should you use? Well personally, I'd have to say Nolvadex. Both as an on-cycle anti-estrogen and a post-cycle therapy. As an anti-estrogen its simply much stronger, demonstrated by the fact that better results are obtained with 20-40 mg than with 100-150 mg of clomid. For post-cycle, this plays a key role as well. It deactivates rebound estrogen much faster and more effective. But most importantly, Nolvadex has a direct influence on bringing back natural testosterone, where as clomid may actually have a slight negative influence. The reason being that Tamoxifen (as in Nolvadex) seems to increase the responsiveness of LH (luteinizing hormone) to GnRH (gonadtropin releasing hormone), whereas clomid seems to decrease the responsiveness a bit 1.

[..]
1 Vermeulen A., Comhaire F., Hormonal effects of an anti-estrogen, tamoxifen, in normal and oligospermic men, Fertil. Ster. 29 (1978) 320-27
[..]

http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm

• Topic Starter Topic Starter
Hoi jongens,

Vind het wel leuk dat er door zo'n vraag een heus discussie is losgebarsten. We kunnen er allemaal alleen maar beter van worden. BEDANKT VOOR ALLE REACTIES!!!!!
Ik ga de winstrol niet zetten maar opdrinken(kleine flesjes). Dus als ik het goed begrijp dan is het een makkeijk rekensommetje. 6 weken en dan om de dag. Dan heb ik er zo'n (6x7=42/2=22) nodig. Wil nu alleen nog weten wat de beste nakuur is. Nolva of clomid of helemaal niks.

Groeten maarten

mmm.. dan kan je net zo goed orals nemen. nu gaat het weer twee keer langs de lever (belastend)waardoor je uiteindelijke dosering lager uitkomt, omdat de lever het gedeeltelijk zal afbreken!
ook is het dan verstandiger om het dagelijks te nemen!

spuit het gewoon, is "gezonder"als we hierover kunnen praten, en effectiever, dan kan je het wel eod doen!! :cool:

Hoe dom kun je zijn: Dood en doodzonde. Flesjes zijn er om te injecteren! Dan krijg je het gewenste depot-effect. Anders kun je beter gewoon tabs nemen. IK vind dit echt je reinste verspilling, maar goed. Sowieso vind ik het drinken van producten die zuiver en 100% zijn gemaakt als injectable doel, te idioot voor woorden.

Je gaat toch ook geen zetpil slikken omdat je 'em niet in je kont wil prikken??
We moeten eens af van die populaire modegrillen zoals het drinken van Winstrol, te belachelijk om los te lopen.

Het schijn wel zo te zijn dat je een zetpil - die je na een paar pogingen nog niet naar binnen krijgt - daarna het beste toch kunt slikken :D

Wanneer je winstrol oraal neemt, moet je het inderdaad ELKE DAG nemen. Halfwaardetijd van een uurtje of 9.
En neem minstens 40 (liever 50) mg dag. Ik denk (niet zeker) dat je winstrol die je gaat drinken gewoon in dezelfde hoeveelheid moet nemen als tabletten.

WEL NAKUREN. Doe je in principe ALTIJD. Je moet het risico gewoon niet nemen. Bij een groot deel van de mensen zal de axis na een winstrol-kuurtje significant dalen. Misschien hoor jij daar niet bij, maar ik zou er niet op gokken. En ik zou zelf voor nolvadex kiezen. Klik maar eens op de link van MrJ hierboven en ik denk dat de keus tussen clomid en nolvadex snel gemaakt is. Wanneer iemand beweerd dat Clomid beter is dan Nolvadex hoeft dat misschien niet fout te zijn, maar dan had ik wel graag een link naar een wetenschappelijke referentie voordat ik van mening verander.

Week 1-6 50 mg winstrol tabs
Week 7-9 20 mg nolvadex (20 moet genoeg zijn. Denk 30 max.)

Hoi,

Voor alle duidelijkheid zijn het geen flesjes die volgens mij bedoeld zijn om te injecteren. Het zijn zogeheten esthers (flesje met witte vloeistof waarop winstrol depot staat). moet ik deze om de dag nemen of elke dag gedurende 6 weken. En ik ga toch voor de nolva als nakuur. Hoeveel en hoe vaak moet ik hiervan nemen gedurende 2 weken?

Jezus ???
Voor alle duidelijkheid zijn het geen flesjes die volgens mij bedoeld zijn om te injecteren. Het zijn zogeheten esthers (flesje met witte vloeistof waarop winstrol depot staat).

Misschien zou een korte cursus over Winstrol als product je niet misstaan en zou je misschien de volgende keer eerst om goeie raad moeten vragen alvorens je je van alles laat aansmeren,
'Depot' is een kreet die op injectable producten staat. Door de wijze van inbrengen wordt er een betere opname en gelijkmatige afgifte gegarandeerd. Dat is waarom het een injectable is. Ik vervloek degene die ooit heeft 'uitgevonden' dat het ook te drinken is want je molt er de bedoeling van het product mee. Het is bedoeld om te injecteren. Degene die jou dat verkocht heeft weet zelf niet beter dan dat het gedronken moet worden. Dat krijg je nou van die modegrillen; iemand zegt dat je het in je strot kunt gooien en meteen wandelen we erachteraan. Als je goed kijkt zie je misschien het woord 'intramuscular' op de vial staan. Da's Spaans voor intra-musculair inbrengen: Met de naald in de spier dus.

Maar laat maar, zoals wel vaker zijn goede bedoelingen en een stukje onderwijs in geschiedenis van producten aan dovemansoren besteed.
Drink ze en proost jongen!

Beste kerel,

Het lijkt me voor jou niet zinvol aan een kuur te beginnen omdat je je heel slecht hebt voorbereid en er nog veel te weinig van af weet. Doe jezelf en de mensen die je proberen te helpen op dit board een plezier en ga een half jaartje lezen en leren. Ik heb het gevoel dat we nu tegen een muur zitten te praten.

Winstrol depot is voor injecties bedoeld en is niet ge-esterd. Ge-esterde winstrol bestaat niet, net zo min als ge-esterde DBol.

Maak jezelf niet belachelijk en luister naar de goedbedoelde adviezen die je in deze post hebt gekregen.

Peace

vriesema zei:
Hoi,

Voor alle duidelijkheid zijn het geen flesjes die volgens mij bedoeld zijn om te injecteren. Het zijn zogeheten esthers (flesje met witte vloeistof waarop winstrol depot staat). moet ik deze om de dag nemen of elke dag gedurende 6 weken. En ik ga toch voor de nolva als nakuur. Hoeveel en hoe vaak moet ik hiervan nemen gedurende 2 weken?

Het klinkt mischien belachelijk maar door jullie weet ik wel precies wat ik nu wel en niet moet doen.

Ik ga de flesjes laten staan en sla winstrol en nolva tabletten in. 6 weken 50 mg om de dag en 2 weken 20 mg elke dag.

Nog bedankt voor jullie reacties en ik post zsm een foto van mezelf voor en na 8 weken de na foto.

Groeten maarten

Ben het eens met de 2 bovenste reply's

Als je dan toch wilt gaan kuren met jouw gebrek aan kennis zou ik zeker nergens een naald in stoppen.
Zou het lekker op een oral kuurtje houden.

6 weken Winstrol tabs (40mg)

en nakuren met, Nolva en/of Clomid
Maria dystel en tribulus erachteraan.

:eek: 50 mg elke dag bedoel je hopelijk???? Heb je soms Carnaval gevierd?

vriesema zei:
Het klinkt mischien belachelijk maar door jullie weet ik wel precies wat ik nu wel en niet moet doen.

Ik ga de flesjes laten staan en sla winstrol en nolva tabletten in. 6 weken 50 mg om de dag en 2 weken 20 mg elke dag.

Nog bedankt voor jullie reacties en ik post zsm een foto van mezelf voor en na 8 weken de na foto.

Groeten maarten

ARG, het zijn orals

Die slik je ELKE dag!

navy zei:
Ja een winstrol only kuur is zeker goed
als eerste kuurtje. Als het goed doet pak je daar zo 5 kilo mee, zonder vocht of vet.
En heeft niets te maken met jaren ervaring.
Dat misschien voor jou een winstrol only niks meer doet, wil niet zeggen dat het voor een beginner niks is.
En als jou kennis dan zo goed is zou je erkennen dat clomid een beter nakuur zou zijn na een kuurtje winstrol.
Clomid is als test opstarter sterker dan nolvadex. Nolva is sterker als anti-e.
En aangezien winstrol geen last heeft van aromatase is het niet nodig om nolvadex als nakuur te nemen.
navy, heb jij al een winstrol only gedaan? ik heb de indruk (zoals pipo) dat hier kuurtjes aangeprezen worden door diegenen die het middel zelf nog niet gebruikt hebben. ik vind winstrol only geen kuur. is veel te licht en een nakuur is niet nodig na een winstrol only. winstrol is iets dat je neemt in combinatie met een ander middel. ik heb het ook is geprobeerd om te zien wat het gaf. niets of bijna niets, dus.

@ skydirk.

AAS reageerd nooit hetzelfde bij een persoon.
Als eerste kuur winstrol only, vindt ik helemaal geen slecht plan.
Je weet totaal niet hoe je lichaam erop reageerd.
Jij hebt er dan mischien weinig van gemerkt, maar lees anders genoeg log's van mensen die er wel degelijk resultaat aan over houden.

Greetz

Hallo,

Ik neem nu op aanraden ELKE DAG 50mg winstrol gedurende 6 weken.
en gedurende 2 weken een nakuur met nolva 20 mg ELKE DAG.

PS. DVO je ziet er echt goed uit mijn complimenten. Naar zo'n lichaam wil ik ook werken.

Groeten maarten

zou lekker met 30/40 beginnen, meer is niet altijd goed!

thnx voor het compliment, is prima te bereiken zonder AS!

skydirk zei:
navy, heb jij al een winstrol only gedaan? ik heb de indruk (zoals pipo) dat hier kuurtjes aangeprezen worden door diegenen die het middel zelf nog niet gebruikt hebben. ik vind winstrol only geen kuur. is veel te licht en een nakuur is niet nodig na een winstrol only. winstrol is iets dat je neemt in combinatie met een ander middel. ik heb het ook is geprobeerd om te zien wat het gaf. niets of bijna niets, dus.

Ben zelf 500 kcal onder onderhoudsniveau gegaan met 6 weken winny only @ 50mg/dag (oraal). Heb daar een mooie 6kg mee gepakt en lager vet percentage. Niet dat ik nou per se een winny only kuur zou aanraden aan een ieder, maar het is dus wel mogelijk.

Nakuur met winny only is inderdaad niet nodig. Niet dat je natuurlijke test aanmaak er niet onder lijdt, maar goedjes als nolva en clomid zijn geen onschuldige snoepjes en moet je IMO alleen gebruiken als het echt nodig is.

Jullie zitten beiden op 50mg, is dat niet wat hoog om mee te beginnen als eerste kuurtje?

Terug
Naar boven