- Waardering
- 1
Wat je wilt is mijns inziens een beetje tegenstrijdig. Je wilt enerzijds cutten en anderzijds sterker worden en door een plafond heen gaan.
Dan zou ik als ik jou was test enanthate erbij bestellen en dat eventueel in combinatie met boldenone voor 8 weken zetten. 250mg van elk is als eerste kuur zat. En als je verstandig bent neem je een anti-oestrogeen zodat je een mooie portie schone massa pakt.
Test is KING (en tren voor ietwat meer ervaren bb'ers) als je een echte stap omhoog wilt. Winstrol vind ik zonde van het geld als je 2 x zoveel kunt pakken met test.
Succes
Dan zou ik als ik jou was test enanthate erbij bestellen en dat eventueel in combinatie met boldenone voor 8 weken zetten. 250mg van elk is als eerste kuur zat. En als je verstandig bent neem je een anti-oestrogeen zodat je een mooie portie schone massa pakt.
Test is KING (en tren voor ietwat meer ervaren bb'ers) als je een echte stap omhoog wilt. Winstrol vind ik zonde van het geld als je 2 x zoveel kunt pakken met test.
Succes
vriesema zei:Nou ik heb er van alles over opgezocht en ik wil d.m.v winstrol wat sterker en droger worden. Natuurlijk i.c.m met een goed cutting dieet en een cuttingstrainingsschema. Ik wil alleen graag weten hoe ik de winstrol moet gebruiken omdat ik tegenstrijdige verhalen hoor.
Mijn schema is:
week 1: om de dag 50 mg winstrol (en dan 6 weken)
week 1-6 idem dito
Maar ik hoor ook iets van opbouwfases en dat je beter eerst 30 mg dan 40mg enz kunt gebruiken.
Dus wat ik wil is de mening van jullie.
Bij voorbaat dank,
Maarten
Ik ben zelf 29 jaar en heb vanaf mijn 19e fanatiek aan fitness en daarna bodybuilding gedaan. Ik ben 1.83 en weeg 92 kilo.Tot nu toe heb ik altijd clean getraind maar ik zit nu al zo'n 3 jaar aan mijn plafond. Vandaar de keus om aas te gaan gebruiken

50 mg elke dag bedoel je hopelijk