Fitness Seller

Winstrol icm Sustanon

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Met het opzoeken van info en vele uren lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat deze combinatie vrij mild zou zijn als eerste kuur. Graag jullie eravringen hiermee aub.

Om duidelijk te stellen: Ik train 5 maand en ga niet kuren hoor maar misschien doe ik het wel binnen een paar jaar en dan wil ik ook 100% zeker weten dat ik een goede keuze zal maken. En... het heeft me altijd al wel geïnteresseerd. Eén van mijn hobby's als kind was de bijsluiters lezen van medicijnen :o

mild ? waarom mild?

winstrol is neit mild voor lever hoor...

• Topic Starter Topic Starter
Waarschijnlijk is geen enkel product mild voor de lever maar in vergelijking met andere zoals o.a. Deca dacht ik van wel.

wat zou je doel zijn? over "enkele jaren"??

aangezien je 5mnd traint ben je nog in de gelegenheid om zeker 15 kg aan te komen zonder spulletjes aan te raken!!gewoon door middel van goed eten,rusten en evt creatine ofzo.

vind de combinatie van die 2 niet echt logisch!
sustanon wordt in een massa kuur gebruikt en winny om te cutten!
ga dan voor test. prop met winny als je hard wil worden!

want de vochtretentie van sustanon is behoorlijk als je er geen anti-e bij neemt!

Mijn probleem dat ik vrij snel zal ondervinden is het volgende:

Ik heb een tenger gestel. Dat kan je bv. zien aan mijn polsen. Lijken wel die van een 15 jarige. Ook mijn benen zijn erg dun. Mijn doelstelling is het beachboy-gehalte bereiken. Ik wil niet gaan lijken op een opgefokte stier ofzo. Vroeger at ik 2x/dag nu 6x/dag en ik train 5x/week. Neem creatine en Whey. Het kan dus niet anders dat ik zal bijkomen maar ik heb het gevoel dat ik zelfs niet aan het doorsnee beachboy-gehalte ga geraken. (En zelfs als ik daar zit mag iets meer ook wel). Spieren beginnen zich te tonen maar echt massa bijkomen doe ik niet echt. Mijn doelstelling wil ik graag bereiken binnen 2 tot max. 3 jaar. Eénmaal dit bereikt wil ik het onderhouden maar niet meer extra gaan groeien.

Je genetische vermogens zie je pas na een paar jaar.

IKKE zei:
Je genetische vermogens zie je pas na een paar jaar.

Die uitleg kan ik van jou wel aanvaarden man! Succes trouwens met je mega-kuur! ;)

Ben 1,74m
Woog 10 jaar geleden 58 KG
5 jaar geleden 63 Kg (4 maanden hard getraind + veel eten toch zonder schema -> 73 Kg)
4 maanden geleden 68 Kg (beginnen trainen)
NU 72 Kg Bf 8,6%

Training: 4x/week 2 Rust

Voedingsschema:

07:30hr shake-> Whey + brinta (of HM) + magere melk + creatine + druivensap
10:00hr meergranenbrood + kwark of kipfilet
11:00hr Trainen
12:00hr shake-> Whey + magere melk + creatine + druivensap
12:45hr Warme maaltijd (voorgerechtje, soep, aardappelen of pasta met vlees en groenten, stukje fruit of koekje)
15:00hr Muesli met fruit ofwel meergranenbrood + kwark, + 500g Magere yoghurt
17:30hr Rijst+kip+groenten (dikwijls Thais gerecht) ofwel meergranenbrood+kwark
20:00hr Blikje tonijn
22:00hr 500gr magere Yoghurt.

Mijn onderhoud ligt op 1680 cal (hier berekend) alhoewel iedereen zegt dat dit weinig is. Totaal cal schema zou 2200 cal zijn maar dat zal ik eens moeten herberekenen want lijkt me erg weinig.

anak zei:
Die uitleg kan ik van jou wel aanvaarden man! Succes trouwens met je mega-kuur! ;)

Ben 1,74m
Woog 10 jaar geleden 58 KG
5 jaar geleden 63 Kg (4 maanden hard getraind + veel eten toch zonder schema -> 73 Kg)
4 maanden geleden 68 Kg (beginnen trainen)
NU 72 Kg Bf 8,6%

Training: 4x/week 2 Rust

Voedingsschema:

07:30hr shake-> Whey + brinta (of HM) + magere melk + creatine + druivensap
10:00hr meergranenbrood + kwark of kipfilet
11:00hr Trainen
12:00hr shake-> Whey + magere melk + creatine + druivensap
12:45hr Warme maaltijd (voorgerechtje, soep, aardappelen of pasta met vlees en groenten, stukje fruit of koekje)
15:00hr Muesli met fruit ofwel meergranenbrood + kwark, + 500g Magere yoghurt
17:30hr Rijst+kip+groenten (dikwijls Thais gerecht) ofwel meergranenbrood+kwark
20:00hr Blikje tonijn
22:00hr 500gr magere Yoghurt.

Mijn onderhoud ligt op 1680 cal (hier berekend) alhoewel iedereen zegt dat dit weinig is. Totaal cal schema zou 2200 cal zijn maar dat zal ik eens moeten herberekenen want lijkt me erg weinig.

Dat is idd erg weinig. je eet ook light producten terwijl je wilt groeien. Maar gezien je voedingsschema lijkt het er op alsof je aan het cutten bent. neem bijv die magere melk, waarom?? neem halfvolle melk. neem veel biefstuk (roodvlees) voor massa. doe het icm met aardappelpurree.

Jij kunt zoals Navy zegt nog veel gainen zonder a.s.
Eenmaal dat gedaan kun je aan de a.s. en met een klein beetje bereik je zo je doelstelling.

Succes!

Idd ik heb alle magere producten hier. Kwark 0% vet, yoghurt 0% vet, magere melk enz. Juist omdat ik dacht dat dit de bedoeling was. Uiteraard wil ik wat bulken maar dat wil toch niet zeggen dat ik plots vet moet gaan eten.

Ik zit nu aan 8,6 Bf tot hoeveel mag ik gaan tijdens het bulken dan?

anak zei:
Idd ik heb alle magere producten hier. Kwark 0% vet, yoghurt 0% vet, magere melk enz. Juist omdat ik dacht dat dit de bedoeling was. Uiteraard wil ik wat bulken maar dat wil toch niet zeggen dat ik plots vet moet gaan eten.

Ik zit nu aan 8,6 Bf tot hoeveel mag ik gaan tijdens het bulken dan?
Gewoon die light producten blijven nemen! Ga wat hoger in je goede vetten (pindakaas, vlees, vis) Maar ga vooral hoger in je koolydraten en eiwitten. Denk dat als jij nu 8% bent, dat je met 3000kcal wel goed kan bulken zonder dat je binnen een paar maanden vet bent.
Laat ik het zo zeggen, er is maar een manier om spiermassa te kweken: MEER ETEN DAN JE VERBRUIKT. ( of je moet natuurlijk aan de snoepjes gaan, maar dat is een ander verhaal) Aangezien je net bent begonnen met trainen is het gewoon zaak zoveel mogelijk te eten. In het begin maak je namelijk flinke gains, en dat moet je vooral ondersteunen met goede voeding!

anak zei:
Mijn probleem dat ik vrij snel zal ondervinden is het volgende:

Ik heb een tenger gestel. Dat kan je bv. zien aan mijn polsen. Lijken wel die van een 15 jarige. Ook mijn benen zijn erg dun. Mijn doelstelling is het beachboy-gehalte bereiken. Ik wil niet gaan lijken op een opgefokte stier ofzo. Vroeger at ik 2x/dag nu 6x/dag en ik train 5x/week. Neem creatine en Whey. Het kan dus niet anders dat ik zal bijkomen maar ik heb het gevoel dat ik zelfs niet aan het doorsnee beachboy-gehalte ga geraken. (En zelfs als ik daar zit mag iets meer ook wel). Spieren beginnen zich te tonen maar echt massa bijkomen doe ik niet echt. Mijn doelstelling wil ik graag bereiken binnen 2 tot max. 3 jaar. Eénmaal dit bereikt wil ik het onderhouden maar niet meer extra gaan groeien.

Als ik dit zo lees vraag ik mij af of je echt wel zoveel jaar wil wachten met kuren? Je komt over alsof het je niet hardgenoeg gaat en snel beachboy wilt worden :rolleyes:

Heheh daar zeg je zowat. Ik ga er eerlijk in zijn ja. Ik heb wel heel veel motivatie maar weinig geduld. Dat is bij mij met alles zo. Is me aangeboren. Ik doe mijn best zo goed ik kan. Als je weet dat ik op één dag ongeveer 5x zoveel voeding tot me neem dan voor mijn schema (enkele weken geleden) ben ik goed bezig. Ik voel me wel groeien hoor en dat geeft me enorm veel zelfvertrouwen waardoor ik me ook veel beter voel. Als ik de weekend rust heb begint het aan mij te knagen... dan voel ik me krimpen!

Wat ik wil zeggen is JA misschien wacht ik wel zo lang niet maar juist daarom wil ik een milde kuur. Ook al win ik daar maar een paar kilootjes mee. Ik wil weten of ik die stuff aankan. Als ik me er slecht bij begin te voelen dan stop ik en vliegt alle de prullenmand in! Dat kuren heel wat doet met je lichaam, ongezond is, slecht voor bepaalde organen enz weet ik goed genoeg maar juist daarom wil ik verantwoord kuren. Liefst met begeleiding van een kenner (gebruiker). Door mij te informeren zullen jullie me heus niet aanmoedigen om nu al te beginnen met kuren hoor. Die beslissing ligt volledig bij mezelf maar jullie kunnen er wel voor zorgen dat ik het dan ook goed doe. Er zijn zoveel producten. Je kan ze allemaal kennen maar daarom weet je nog niet welke goede combinaties zijn.

Terug
Naar boven