XXL Nutrition

Winstrol in de been vragen!

muchomacho

Cool Novice
Waardering
0
Nu ik niet meer in me schouder kan zetten moet ik een andere plek hebben om te zetten . Me kont is al gereserveerd voor de olie basis en het alletwee zetten daar begin ik maar niet aan . Ik gaat dan maar op zeker .
Maar mijn vraag is welke naald heb ik nodig voor mijn been . Op de sportschool heb ik twee antwoorden gekregen de Blauwe naald en de oranje . De oranje heb ik zat in huis maar de blauwe ken ik niet .
Heb nog nooit eerder in me been gezet .
Ook over de plaats kwamen ze met twee opties .Een is rechts boven in de dij en de tweede optie is middenin boven . Middenin boven werd verteld dat die makelijker te zetten wat omdat het niet zon harde spier was .
Dus de twee vragen zijn welke naald, en welke plek is het besten of maakt het niet uit

Zet gewoOn die naald in de been swa. :thumb:

Ik heb van horen zeggen dat de naald niet uitmaakt, als ie er maar diep genoeg in kan en de vloeistof er doorheen komt (hey, dat lijkt wel de definitie van een pik). Ik heb van horen zeggen dat de meesten zichzelf prikken in het bovenste deel van hun dijbeen (de buitenkant niet de binnenkant!) ivm niet zoveel kans om in bloedvaten danwel zenuwen te porren.

Ik pak voor been altijd blauwe..
Dus 0.6 bij 26 MM

als jij daar de winstrol doorheen krijgt: in die been dat naald! :thumb:

gebruik voor tren in mijn been zelfs blauw,met winstrol zal dat zeer zeker ook lukken

ik zet 38 mm spuit overal. Gewoon er helemaal in!
En ik zou idd niet aan de binnenkant van de dijbenen spuiten.. daar zit een gigantisch bloedvat, kun je volgens mij doodbloeden..

• Topic Starter Topic Starter
krieltje zei:

Ja ken die site Daar heb ik ook op gekeken maar ze geven niet aan welke naald volgens mij en als ik rondvraag aan de ''grote'' jongens op de sportschool dan wijzen ze allemaal andere plekken aan :).
Tegen mij werd uitgelegt dat je moet gaan zitten en je duim tegen je rand van je boven been houden en dan je wijs vinger naar voren strekken . Dan je wijsvinger naar je dij (op je rechter been naar rechts toe)toe van af dat punt en dan heb je je injectie punt .
Heb dat net gedaan en ik ben niet dood gebloed :) Heb het met de oranje naald gedaan en goed flink diep gestoken .
Gasten bedankt voor de tips .

1 belangrijk ding
NOOIT je naald er snel doorprikken,als je naar binnen gaat ZEER RUSTIG doordrukken,je weet nooit waar de zenuw zit,en ik kan je uit zeer vele ervaring vertellen dat het echt superk*t is als je in de buurt of in een zenuw zit.Heb ooit in mijn linkerbeen een zenuw geraakt,en daar echt maanden last van gehad.

• Topic Starter Topic Starter
krieltje zei:
1 belangrijk ding
NOOIT je naald er snel doorprikken,als je naar binnen gaat ZEER RUSTIG doordrukken,je weet nooit waar de zenuw zit,en ik kan je uit zeer vele ervaring vertellen dat het echt superk*t is als je in de buurt of in een zenuw zit.Heb ooit in mijn linkerbeen een zenuw geraakt,en daar echt maanden last van gehad.

oh lekker ! ik schijt al in me broek jij maakt het me nog makelijker hahaha :)

Ik vind injecteren in benen zo k*t....:(
De pijn... de vele keren dat ik in een bloedvat prikte en of een zenuw raakte.
Ik loop vaak een hele week mank na een minder goede injectie in mijn been.
Dus liever niet meer in benen voor mij.

Suc6 iig.

2hard2die zei:
Ik vind injecteren in benen zo k*t....:(
De pijn... de vele keren dat ik in een bloedvat prikte en of een zenuw raakte.
Ik loop vaak een hele week mank na een minder goede injectie in mijn been.
Dus liever niet meer in benen voor mij.

Suc6 iig.

Jahaha,klinkt inderdaad als een bad beneprik daggie wat mij regelmatig overkomen is bro

Er is ook maar een klein deel van je bovenbeen geschikt om een naald in te steken imo.
Bovenin, 10 cm onder de lies en dan de buitenkant.

Terug
Naar boven