XXL Nutrition

Winstrol in de been vragen!

koen85 zei:
ik zet 38 mm spuit overal. Gewoon er helemaal in!

doe ik ook, bovenbeen is ideaal... naald er volledig in.
de kans dat je daar een bloedvaatje raakt is zo goed als nihil en mocht je er dan toch ééntje raken dan is de kans op een infectie heel klein omdat de vaatjes daar miniscul klein zijn. dat wist mijn huisdokter me gisteren nog te vertellen...

Groetjes en nog veel prikplezier;)

deadsmurf zei:
koen85 zei:
ik zet 38 mm spuit overal. Gewoon er helemaal in!

doe ik ook, bovenbeen is ideaal... naald er volledig in.
de kans dat je daar een bloedvaatje raakt is zo goed als nihil en mocht je er dan toch ééntje raken dan is de kans op een infectie heel klein omdat de vaatjes daar miniscul klein zijn. dat wist mijn huisdokter me gisteren nog te vertellen...

Groetjes en nog veel prikplezier;)

Tuurlijk,ga jij maar lekker darten gozer,denkt dat je wel anders piept als je een vat of zenuw raakt.:rolleyes: Beetje stom gekrijs dit.

muchomacho zei:
de oranje die ik heb is 0,5 x 16 mm
die oranje naalden zijn IMO veel te kort en kan je niet diep geneog mee injecteren! voor in je been gebruik je de blauwe of de grijze naalden.

de oranje is leuk voor: borst bi/tri en schouders

oranje is te kort. de blauwe (0,6x25mm) is goed. Daar doe ik het zelf ook mee en het gaat perfect. Natuurlijk is het wel afhankelijk van hoe droog je benen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
die oranje naalden zijn IMO veel te kort en kan je niet diep geneog mee injecteren! voor in je been gebruik je de blauwe of de grijze naalden.

de oranje is leuk voor: borst bi/tri en schouders

Het is anders wel goed gegaan en hoorden op de sportschool dat meer gasten het met oranje naald doen .
En hier werd ook al eerder gezegt dat je het ook met oranje kan doen .
Zo zie je maar weer zoveel verschillende ervaringen :)

muchomacho zei:
Het is anders wel goed gegaan en hoorden op de sportschool dat meer gasten het met oranje naald doen .
Sorry bro, oranje is echt te kort tenzij je hele erge dunne beentjes hebt...
Probeer altijd zo diep mogelijk te injecteren, jij kan me niet wijs maken dat je met 1,6 cm diep injecteerd in je been toch? Bij mij gaat ooit de groene er helemaal gewoon in. ;)

En daarbij word de gear ook beter opgenomen dan net 1,5 in je spier te zitten!

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
Sorry bro, oranje is echt te kort tenzij je hele erge dunne beentjes hebt...
Probeer altijd zo diep mogelijk te injecteren, jij kan me niet wijs maken dat je met 1,6 cm diep injecteerd in je been toch? Bij mij gaat ooit de groene er helemaal gewoon in. ;)

Nou het is toch echt goed gegaan, en bij mij zitten wedstrijd BB op de sportschool die echt geen dunne beentjes hebben en die het ook met oranje hebben gedaan .Ik ben zelf geen prof maar heb echt geen kleine beentjes . :D
Ik wist dat blauwe goed daar voor was maar die had ik niet in huis en ik hoor zoveel verschillende dingen en nu ook hier weer . Lees maar is terug de een zegt wel de ander weer niet .
En zoals ik zei ik heb het vanochtend gedaan en ging perfect en nergens last van Ik voel hem nog niet eens .
En ik zie bij mezelf nou geen groene erin gaan denk dat ik dan wel heel erg mag door groeien voordat dat kan, en durf .
(Hou er wel rekening mee dat ik in een kuur zit en lekker opstandig ben :)hehehe :)

ik heb nog nooit problemen met 0,5 x 16 mm gehad!!

wellicht afhankelijk van je vetpercentage!!

zijn er nog dunnere dan die 0.5x16 mm? ga ook winstrol zetten en ga het es is mn biceps/triceps proberen.

muchomacho zei:

Kan wel, maar de vraag is of je (goed) in de spier zit. Want ook al zit je in de vetlaag, dan nog zal het worden opgenomen. Alleen hoor je gewoon goed in de spier te injecteren. En daar is de oranje te kort voor vind ik. De blauwe is de kortste die ik zou gebruiken.

maartenonnink zei:
zijn er nog dunnere dan die 0.5x16 mm? ga ook winstrol zetten en ga het es is mn biceps/triceps proberen.

Ja, de 0,4x19mm kun je ook gebruiken voor de winstrol. Maar let er wel op dat de winstrol "goed" moet zijn.

Als er klontertjes in zitten, kun je het wel vergeten om het door zo'n dun naaldje te krijgen.

Suat zei:
Kan wel, maar de vraag is of je (goed) in de spier zit. Want ook al zit je in de vetlaag, dan nog zal het worden opgenomen. Alleen hoor je gewoon goed in de spier te injecteren. En daar is de oranje te kort voor vind ik. De blauwe is de kortste die ik zou gebruiken.

Misschien doen die orange minder pijn bij ze....p*ssy's ! :D

Suat zei:
Ja, de 0,4x19mm kun je ook gebruiken voor de winstrol. Maar let er wel op dat de winstrol "goed" moet zijn.

Als er klontertjes in zitten, kun je het wel vergeten om het door zo'n dun naaldje te krijgen.

ja hoorde dat de winstro; ''korrol'' van human grade dus zambon veel fijner zijn dan die van UG labs. ik ga even kijken of t door die 0,4 pas en anders gewoon de 0,5.

waarom een grotere of dikkere naald gebruiken dan nodig is?

ik pak voor boven been altijd de naaldjes met paarse kop(0.55*25)

om de injectie spot te bepalen is mij verteld om te gaan staan, je hand met gestrekte arm op je been te leggen en dan vanaf de bovenkant tot de buitenkant is de injecteerbare plaats...
dit bevalt me tot nu toe prima!
veel meer dan een stijf beentje de dag erna merk ik er niet van... en dit is ook nog afhankelijk van wat in heb geinjecteerd, bij test meestal wel en met deca nergens last van...

bij mijn vorrigge kuur had ik winstrol van GS, omdat deze wat groffer van structuur was heb ik hiervoor de groene kop gebruikt.

IKKE zei:
Misschien doen die orange minder pijn bij ze....p*ssy's ! :D
Dat zal het zijn bro:D
Ook Ik ben t volledig met suat eens, Diep geneog injecteren is een must pijn of geen pijn p*ssy of niet!:D

Ik ben nog steeds niet overtuigd dat 16 mm diep diep geneog voor je is mucho! kan niet!

Stel je been heeft een doorsnee van 30-40 cm hoe kun jij met je 16 mm diep genoeg injecteren? ;)

Voor bovenbeen doe je t zelfde als bij de bil: je deelt het bovenbeen in 4 stukken en pakt het bovenste buitenkwadrant (als je recht voor het been zou staan linkse bovenvlak. daar injecteren ze in ziekenhuis ook, raak nooit zenuw noch bloedvat en doet net zo weinig pijn als in bil

haai haai.. heb net in me been geprikt.. nergens last van..blijf lekker daar in de buurt..

ff een correctie op vanmorgen.. had vanmorgen nog geen last van me been... nu wel...

Terug
Naar boven