XXL Nutrition

winstrol injecteren

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
hallo allemaal.
ik train nu twee jaar vrij intensief en heb verder nooit iets gebruikt.
nu wil ik binnenkort een kuurtje winstrol depot gaan gebruiken en om de dag 1ml gaan zetten ""d.m.v injectering"".dit 6 weken lang
ik ben 1.80m weeg 86 kilo en men vetpercentage is 15.8 procent.
ik probeer voor de zomer een beetje droger te worden en ben al aardig wat afgevallen ook.nu is mijn vraag:lijkt het jullie een goeie kuur om mee te beginnen om droog te worden en waar kan ik het beste injecteren?

alvast bedankt :D

Ik wil je wel helpen dude, maar ik denk dat een administrator deze post moet verplaatsen naar forum: Steroiden. Ik denk dat TylW hiervoor de beste kandidaat is.

idd misse plek om te posten, maar welcom anyway dude :)

• Topic Starter Topic Starter
oeps verkeerde plek

ow sorry mensen jah diy is men eerste post dus vandaar
nou bedankt in ieder geval en zal kijken of ik hem op de juiste plek kan posten;)
thnx anyway

Staat al goed fitnesboy, dus antwoorden kunnen in deze thread.

ok tof man bedankt.
zal volgende keer proberen beter op te letten;)

Winstrol Depot is imo een goede keuze. Derhalve ga ik er wel vanuit dat je met 'vrij intensief' trainen ook je voedingsschema op orde hebt.

Info mbt injecteren:[Link niet meer beschikbaar]
Plaatselijk injecteren:http://www.spotinjections.com/

Je eerste kuur en dan nog één nemen om droog te worden voor de zomer?
Ik zou het niet doen...

Zou je voedingsschemaaanpassen en zo afvallen...

Ikzelf vind beter dat je dan winstrol kan nemen... Heeft ook een anti-katabool effect en verhoogt je metabolisme...

Is mischien ook niet gezond maar zou het kuren houden voor wanneer je massa wil bouwen...

Maar dat is mijn mening...

Als je toch AS wil nemen om te cutten dan is winstrol een goede keuze... (Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat je van winstrol niet afvalt maar dat je dat met je voeding moet doen en dat winstrol je enkel helpt spiermassa te behouden...)

Miljaar...

Ik bedoel: Ikzelf vind beter dat je dan clenbuterol kan nemen... Heeft ook een anti-katabool effect en verhoogt je metabolisme...

ik denk dat de resultaten met winstrol depot alleen een beetje tegen zullen vallen. Het wordt over het algemeen niet gebruikt om spiermassa aan te zetten maar voor een toename in kracht en het harder krijgen van nieuw gewonnen spiermassa. Als het je alleen gaat om wat droger te worden dan kun je dit het beste gewoon met je voeding bereiken. Post even je dieet dan kunnen we er even naar kijken

ok bedankt mensen
hier is men dieet

7.00: 1 bruine volkoren boterham met kalkoenfilet + een glas jus en een whey eiwitten shake ""bereid met halfvolle melk"
9.15: 2 bruine volkoren boterhammen met kalkoenfilet + halve liter water
12.30:3 boterhammen bruin volkoren met kalkoenfilet met een halve liter dubbelfris en 1 banaan
17.00": warme avondmaaltijd bestaande uit drie gekookte aardappelen met groenten ""per dag verschillend", geen vlees
verder eet ik niets en alleen op trainings dagen komt er savonds na de training nog een eiwitten shake bij of af en toe een banaan maar zorg wel dat ik met savonds erbij aan 2 a 3 liter water per dag kom

maar chemical je zegt je zal enkel toenemen in kracht maar het lijk me tog dat je dan spiermassa aan gaat zetten als je voldoende traint of zie ik dat verkeerd?plus dat je de door winstrol gewonnen spiermassa lang vast blijfhouden en dit is wel de hoofdreden dat ik winstrol wil gaan gebruiken
.dit klinkt een beetje tegenstrijdig wat jij zegt dus als je me een andere uitleg zou kunnen geven graag want sta open voor suggesties;)

als jullie nog tips of aanpassingen zouden hebben zou het mooi zijn !
alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
Vriend van me is nu bezig met winstrol tabs van GS.
hij neemt het 6 weken. 1 en laatste week 30 mg, week 2 tot 5 40 mg.
Hij moet nog twee weken en zit nu op een winst van 6 kilo. Dit is zijn eerste kuur..

Terug
Naar boven